
Nemački „Audi”, jedna od filijala nemačkog „Folksvagena”, planira temeljito preuređenje pogona u Đeru u Mađarskoj u fabriku za kompletnu montažu modela A3 i TT, u šta će uložiti 900 miliona evra kako bi se godišnje izrađivalo do 125.000 kola, objavio je internet portal „Autonjuz”.
Sada se u Đeru montiraju TT kupe i A3 kabriolet, u koje se ugrađuju lokalno izrađeni motori, dok su ostali delovi dopremani iz matične „Audijeve” fabrike u Ingolštatu, u Nemačkoj.
Posle modernizacije, u pogonu u Đeru će od 2013. moći da se obavlja kompletan proizvodni proces, od proizvodnje šasija do montaže.
U novom pogonu posao će naći 1.800 radnika.
Pored toga, u Đeru će se izrađivati još jedna verzija modela A3.
Izvršni direktor „Audija” Rupert Štadler je izjavio da će novi pogon omogućiti dalji rast kompanije.
Cilj „Audija” je da ove godine proda više od 1,08 miliona novih kola, 14 odsto više nego lane.
„Audi” planira da do 2015 pruzme lidersku poziciju BMV-a u proizvodnji luksuznih automobila.
Američki „Dženeral motors” je najavio nedavno da će uložiti 655 miliona dolara u širenje kapaciteta njegove „Opel” fabrike u Mađarskoj, u kojoj će se izrađivati energetski efikasni motori.
Nemački „Dajmler” će 2012. otvoriti svoju prvu fabriku „Mercedes-Benca” u istočnoj Evropi, u Kečkemetu, oko 80 kilometara jugoistočno od Budimpešte.
Očekuje se da će se u novom pogonu kapaciteta 100.000 jedinica godišnje izrađivati sledeća generacija kompaktnih „Mercedesovih” kola A i B klase.
Autor : Tanjug.rs
Foto : Audi.rsE da oce Folcika jednu i kod nas da otvori...
Inace ta Dajmlerova fabrika je trebala da dodje u Srbiju ali zbog "a gde sam tu ja?" ode Madjarima... jbg
E ovako se radi.
Audi i Mercedes u Madjarskoj.
A ne kod nas,poklone Fiatu sve i jos ulazu po pola sa njim.
Kakva je to investicija?
A Madjari dovukli Audi i Mercedes.
Tako se to radi.
Cisto za sve one koji pametuju "smo napravili posao veka".
Verujem u ono sto je neko rekao da je BMW bio zainteresovan da udje pod uslovima pod kojim je usao Fiat.
Ali nemci nisu navikli da "zakite" dzepove,za razliku od Italijana,koji su se lepo "rastalili" sa ovima ovde koji su bili ukljuceni u sve to.
@Gaiba
Upravo to. Ja bih bio srecan da je dosao bilo Audi,bilo Mercedes ili BMW,a naravno ne bi se bunio da ih je doslo vise kao sto je to slucaj u Madjarskoj :)))
Da li zaista mislite da bi kompanija luksznih proizvoda kojoj je glavi izvor prodaje sam brend, kao sto je BMW zelela da joj pise "napravljeno u Srbiji, zemlji koja je triput ratovala u zadnjih 20 godina"?
@moje ime
Nisam znao da prodaju brend?
Gde ima da se kupi?
Ocu ja kilo.
Ja mislio da prodaju automobile.
P.S. Da,naravno da bi dosli,tj svi bi dosli pod takvim uslovima.
Nema veze gde se proizvodi,oni donesu svoje masine,svoju tehnologiju,tu nema greske.
Mogao si da navedes i Kosovski boj.
I Srbija nije ratovala nego je bila bombardovana i napadana.
A ne smeta auto iz Amerike,zemlje koja napada i maltretira sve druge?
To ti ne smeta?
@PITBULL
Ma bilo ko, Kinezi, Koreanci, Svabe, Indijci... samo da se pokrenemo vise!!
Nemacku su 45 pregazili Rusi, sto kaze jedan drugar moj "ostala samo silovana baba da kaslje :)" i vec krajem pedesetih su poceli da uvoze radnu snagu, a pogledaj nas?!!?!
150 000 inteligencije pobeglo iz zemlje od devedestih i normalno je da "A gde sam tu ja?" mora da bude na vlasti pa ga ti jarane obuzdaj ako mozes i smes!!
@Gagiba
Bravo,sto kaze Cola "ne bi ja tu nista dir'o".
Sve si lepo objasnio.
A duhovit ti je primer za babu. :))) Hahahaha
@Moje ime
Posle druog svetskog rata je vodjeno jos oko 140 sto manjih sto vecih vojnih sukoba!
Ovo je planeta vojne anarhije i ljudi su odavno navikli na to.
Ekonomski princip se se sastoji od dve vodilje: Stopa oplodjenog kapitala i sigurnost investicije. A nasi vlastodrsci su uveli jos jedan princip koji se zove: "A gde sam tu ja?". E, tu krecu komplikacije...
@PITBULL
:)) To je ziva istina! Pa Lada je pokrenula proizvodnju sa Audijevim masinama. Rusi su bukvalno ali bukvalno cigle od fabrike spakovali na voz i poslali za Rusiju!!
I oporavise se Svabe ko da nista nije bilo za deceniju i po!
Dal ima svrhe opet praviti kakve paralele sa nama...?
@Gagiba
Ne da su se oporavili,nego su najjaci od svih :)))
Barem u auto-industriji.
A sto se principa tice,dopunio bih te tu,dobro si sve rekao samo sto su nasi politicari vesti i namazani,pa su tom principu dali ime IMT odnosno "ima mene tu"?
Pa kad rade poslove,samo kaze "IMT",ovaj mu odgovri da,ne i od toga zavise poslovi. Da li ce neko doci ili ne.
Kao sto je slucaj bio sa BMW-om.
Verovatno je bilo "ne-IMT" pa nista onda od BMW-a,naci cemo nekog gde ima "IMT".
Nemojte tako, koliko se secam Dinkic je obecao da ce Mercedes napraviti fabriku u Srbiji, a on svoja obecanja uvek ispunjava :D
@Moje ime
Audi Q7 se proizvodi u Slovackoj, pa zar mislis da nekome od njegovih vlasnika to smeta?
@STrider
Molim te ne spominji mi Baron Minhauzena.
Jedino debili jos veruju u njegovu pricu.
Ne pali se na te glupe price.
To ovi sto nemaju za kartu gsp kritikuju Audi ili bilo koga drugog sto kao pravi kola tamo ili vamo.
Pa to samo budala moze da misli da ima razlike u kvalitetu.
Oni kad naprave postrojenje,to je vrhunska tehnologija.
I nije vazno da li se nalazi u Nemackoj ili Zimbabveu.
Oni samo traze "zemlje u razvoju" jer su im tu manji troskovi,manje plate itd.
Iskljicivo zbog tog razloga.
Da im budu manji proizvodni troskovi,a ne sto im trebaju nasi "strucnjaci".
Iovako se ta kola prave serijski,odnosno prave ih roboti a ne ljudi.
P.S. To nije shupacka firma tipa Fiata pa da pravi "banana" modele za siromasnija trzista itd.
Oni samo raspodele gde ce koji model da proizvode iz njima poznatih (sigurno opravdanih) razloga.
Kao sto Mercedes pravi ML,GL,R klasu u Tuscalusi u Americi.
Sigurno imaju opravdan razlog za tako nesto.
Ne trebamo mi da razmisljamo o tome.
Ja samo znam da taj auto nema razlike u kvalitetu bez obzira da li je napravljen u Nemackoj,Americi,Slovackoj ili bilo gde drugde.
Bar za ove tri marke: Mercedes,Audi,BMW.
Jer tu nema greske.
To su premium marke.
Oni se ne bakcu "sirotinjskim" modelima,pa s toga nema bojazni da li ce biti losi.
@PITBULL
Upravo tako, to su velika imena u auto industriji i ne sumljam da ce model koji se proizvodi u Kragujevcu biti slabijeg kvaliteta od istog modela automobila koji se proizvede u Italiji...mada, moram da priznam da se dosta ljudi zali na Megane generation iz Turske, a i sam uvoznik za Srbiju ga prodaje par hiljada evra jeftinije nego isti model koji se proizvodi u Francuskoj. Moguce je da i tu ima nesto
@STrider
Verujem da za ostale marke ima razlike ako tako ljudi kazu.
Ali sam siguran da za ove tri gore nema razlike pa makar se proizvodile u Kini ili Zimbabveu :)))
@PITBULL
Moram da priznam da ovde nisi u pravu. I VW pravi modele za siromasnije trzista, Golf 1 se proizvodio do prosle godine u J. Africi, Jette prve generacije se proizvode u Kini, a Golf 4 se proizvodi u Kanadi iako je to razvijena zemlja ocigledno da taj model jos uvek ima trziste. A daleko je VW od "supacke" firme, sto bi rekao ti. Reno takodje ima fabrike po Brazilu (poput Fijata i VW-a) koji tamo proizvodi neke sh modele. Sve je to komercijala.
Dodatak-i nemacka trojka koju spominjes imaju fabrike u Kini, ali sumljam da ce se iko od posetilaca bloga uzivo uveriti u kvalitet modela koji se proizvode tamo, mada ni ja ne verujem da ima razlike ;-)
@Strider
Ja ti kazem da sam siguran samo za ove tri marke.
A za ostale ne znam.
Mozda ima razlike,mozda nema.
Stvarno ne znam.
A verujem ljudima ako kazu da ima.
Naravno,ako svi to govore,a ne neki pojedinac.
Sto se tice razlike,hteo sam da kazem da je ima u Slucaju Fiata koji pravi one "banane" za Siromasna trzista.
I ostali koji to rade.
Verovatno nije isti kvakitet kao za Evropu.
E zato ja volim Nemacku trojku,zato sto nema skarta,vec je sve "full" :)))
@STrider
Moram da te ispravim jednu stvar.
Ok VW je dao licencu banana zemljma da prave Golf 1,Jettu itd.
Ali nije razvijao novi-stari model koji je krs.
U tome je razlika.
Njih bas briga,naplate licencu koju su odavno prevazisli i jos uvek mogu da je iskoriste (da uzmu lovu).
Sto da ne.
Ali nisu pravili nov model koji je na nivou auta od pre 30 godina.
E to je razlika u odnosu na Fiat.
@PITBULL
„Audi” planira da do 2015 pruzme lidersku poziciju BMV-a u proizvodnji luksuznih automobila.
Steta za Audi GmbH... :)
Ne, samo nemoj do 2015g. da pricas da je Audi tralala... :)
Sami priznaju da je BMW No.1
Jos kada bi BMW spavao narednih 5g...
@Panchev9
Pa ja ni ne pricam da je Audi najbolji vec Mercedes :)))
A posle Mercedesa mi je omiljen Audi pa onda BMW i to sa dzipovima uglavnom (X5,X6)
Nece biti da ne "hvalospevis" Audi...
Pa cekaj ali ako Audi hoce da zbaci BMW sa trona kako je MB na 1. mestu... :)
@Panchev9
Tacno je da hvali Audi,ali mislim da je Mercedes najbolji.
Tj ja imam svoje favorite po segmentima :)))
A to su :
A4
E klasa
A8
Dzipovi:
X5,X6
Sporstski
R8
Kupe:
CL
E coupe
A5
cabrio:
E klasa
P.S. Ja ne gledam ko najvise prodaje,vec ko je najbolji (po mom misljenju)
A logicno je da se Audi i BMW vise prodaju od Mercedesa kad su osetno jeftiniji,jel se slazes?
@PITBULL
Navesci ti samo 2 brimera za koje sam siguran, za ostale necu da lupam:VW Gol i VW Fox su originalni VW modeli za "sirotinjska" trzista koji su jako slabog kvaliteta, iako nose marku koja je u Evropi poznata po pouzdanosti. Citao sam test Foxa do 100 000km u AutoBildu, zestoko su ga napljuvali
@PITBULL
Kako mislis BMW osetno jefyiniji?
Od tvoje liste A5 i R8...
Jel dosta? :)
@Panchev9
Pa jeftiniji su,osetno.
Npr A8 3.0 TDI quattro je kostao 72 000.
A S320 CDI 82 000. A S320 4-matic je skuplji za jos 4 500.
Znaci skuplji je od A8 oko 15 000,pa jel to malo?
Onda npr E klasa i A6.
E klasa najjeftinija dizel je oko 40 000 a A6 oko 32 000.
Zar to nije osetna razlika?
Pitao bi ta da su iste cene koliko bi onda prodao Audi a i BMW,koje oteras za 2 sekunde,dok Mercedes ne moze da se ukrade.
BMW/Audi...
A ne MB...
Inace cne koje si postavio su rastegljive jer njihova pocetna i npr. dobro upakovan, je razlika u jednosobnom stanu u centru BG-a...
@Panchev9
Pa Audi mislim da je jeftiniji i od BMW-a.
A oba su jeftinija od Mercedesa.
Zato se i vise prodaju.
Najrealnije su osnovne cene.
A znam da ti kazem i cene u full opremi npr E klase,Slona,ML-a itd.
E klasa 350 cdi da je bas totalni full kosta oko 90 000.
A pocetna oko 52 000.
S 350 CDI u fulu kosta oko 135 000 spram oko 80 000.
E sad i tu ima varijacija,hoces "Designo" kozu,entertaiment system,jaci motor pa i od toga zavisi cena,moze da bude i veca.
E 500 npr...
Ili S 600 koji kosta 170 000 (ali on je vec skoro totalno opremljen fabricki)
Tj retko sta ima da mu se doda sa spiska dodatne opreme.
Pitaj me za Mercedesa sve,za Mercedesa sam doktor :)))
PITBULL
Generalno potvrdjujes moje stavove u vezi cena...
Dakle ti si MB, dusan Audi( i jos neki), carobnjak( Fiat), Predrag( Skoda)...
Jedna dobra liga...
Pitanje za Mercedes: Zasta ce mu A klasa, sta je trazio onaj C coupe dosta godina na trzistu, cemu sluzi R klasa... Ima jos...
Odgovori su : nicemu...
Strider,
a koji to VW u zadnjih par godina nisu napljuvali posle testa na 100.000 km u Autobildu?
@Panchev9
A klasa je za one koji hoce mali auto a da to bude pravi Mercedes.
A klasa je dobar auto.
Vozio sam se u novoj.
Daleko udobnija i kvalitetnije uradjena od svih konkurenata (enterijer pogotovo).
R klasa nazalost nije prosla,ali meni je ona jedan od favorita sto se tice Mercedesa (pored nepogresive E klase)
R klasa je mesavina dzipa i S klase,ima pogon na sva 4 i najprostraniji auto na trzistu mislim.
Kad preklopis sedista imas pravac od 2.2 metra!
A impozantna je.
Meni se svidja.
Pre bih je uzeo nego S klasu.
A i C sportcoupe mi se svidjao kad se pojavio,pogotovo ona "bolesna" verzija C30 CDI AMG.
I on je nasao svoje kupce.
Ali isto tako treba istaci i Mercedesov "izlet" sa CLS-om.
Koji je formirao novu klasu pa ga sad svi kopiraju.
P.S. Sto se tice R klase,ne znam da l si imao prilike da sedis u njoj.
Tesko da ima bolji porodicni auto od njega.
Pogotovo brojnija porodica sa vise dece.
Jer ima 6 ili 7 mesta za sedenje (u zavisnosti od opreme).
6 "fotelja" ili 7 sedista.
Prostran auto,veliki,pogon na svim tockovima,odignut od zemlje (polu-dzip) itd.
Enterijer je slican onom u ML-u da ne kazem isti.
Plus sto ima i L verzija.
Panorama krov,entertaiment system (za klince pozadi).
Pa ko ima para,stvarno ovaj auto pruza mnogo porodici.
@Panchev9
ja nisam fan Fiat-a nego svih italijanskih marki od kojih je Fiat naravno najgori!
Pa valjda si to ukapirao do sada?!?
Za sve ljubitelje VW-ovih "lepota i kvaliteta", jedna mala eksurzija u Brazil:
http://www.volkswagen.com/br/pt/carros.html
@PITBULL
Mislim da si nerealan po pitanju "branjenja" MB-a(ponavljam nerealan a ne neiskren)...
@carobnjak
Stvar se moze gledati iz vise uglova...
Dakle, vozis najgoreg Italijana... Hm...
I Alfa I Lancia su skuplji od Fiata, a nisu( znacajno) kvalitetniji...
Inace grupisao sam te generalno za Italijane... :)
@Panchev9
ja sam relan! :)))
Voziti nesto i zeleti su nebo i zemlja...
Gde si me grupisao tako, ovde? :
"Dakle ti si MB, dusan Audi( i jos neki), carobnjak( Fiat), Predrag( Skoda).." 21:21
P.S.
ponosan sam na "svoje ljubimce"! :)))
@carobnjak
Ako je tvoja teza da mesecima( od kada pratim komentare), ne branis Fiat i Italijane, onda sam ja promasio tezu...
Mogu da kazem samo sorry...
Ipak mislim...
@Panchev9
ne razumem o cemu pricas, tvoji komentari se ne slazu sa citatima...
Veliko iznenadjenje( nazalost negativno)...
Nemoj da nastavljamo jer nema svrhe ako ne razumes...
Kad izadje nova vest, idemo dalje...
@Panchev9
u prethodnom komentaru sam ti "prijavio" da te ne razumem sto znaci da ocekujem objasnjenje!
P.S. i ne znam cime sam te to iznenadio kad su moji stavovi vrlo jasni i postojani ( bar ovde u poslednjih godinu dana) ?!?
Kao i nekoliko puta do sada... Kada je tema nesporazum a ne auto tematika - ja preskocim...
Nigde nisam nista pogresno rekao, ali ocigledno ova slova sto ja kucam kod tebe ne izlaze u istom obliku na tvom monitoru...
@carobnjak
Tvoja pristrasnost se graniči sa naučnom fantastikom.
Jednog dana ćeš shvatiti, koliko si bio u krivu!
Fiat je u Evropi sinonim za prosta i jeftina kola, još lošijeg kvaliteta od cenovne klase. Kupuje se kao drugi auto, za ženu, za decu i to obično mali.
Nije tvoj problem nastao zbog fiata. To je tvoja filozofija, koja se toliko raširila a počiva na pogrešnim, neargumentovanim osnovama, da više i sam ne znaš šta je istina.
Pozdrav i bez ljutnje. Možda će ti moj komentar pomoći da prihvatiš i shvatiš tuđe stavove i postaneš fleksibilniji.
@Mikica
ja postujem tudje stavove a ti mene apsolutno ne kapiras!
Svako ima pravo na svoju zivotnu filozofiju a iz tvog komentara vidim samo jedno = predrasude!
Nisam primetio da sam te ja prozivao, niti smatram da bi moja zivotna filozofija trebala tebe da ugrozava na bilo koji nacin! Ili gresim?
P.S. ako je neko pristrasan to su ljubitelji nemackih marki i premijum "blaga" i moram priznati da su oni jedan od razloga moje "misije"...
@Ex Italo Fan
To sam naveo zato sto su pojedinci naveli da AutoBild favorizije VW, a upravo je suprotna situacija, oni su naveli da je i30 bolji i od Golfa VI i od Audija A3
@carobnjak
Ako si se obratio meni, ja sam naveo da vozim Golfa IV i da ne mislim da je najbolji auto na svetu, cak sta vise, rekao sam da su u toj klasi vise-manje svi slicni i da presudjuju neke druge stvari (licni afinitet prema odredjenom marki (sto ja svakako nemam), dizajn (koji je kod golfa cista klasika, koju god generaciju gledas), odnos ulozeno-dobijeno i preprodajna cena). Cak sta vise, ja sam naveo da nije Fijat jedina marka koja prodaje nekvalitetnije automobile za nerazvijenija trzista, vec upravo suprotno
Audi je u svekom slucaju vrhuska marka i ja bi najvise voleo da svako od komentatora na ovom sajtu imao po 30-40 000e da bira auto po zelji, ali nazalost nije tako
@carobnjak
Nije moguće da se međusobno ugrožavamo. Ovo je virtuelni svet. Iz njega je lako uteći.
Fiat za mene nije predrasuda, bila je to surova realnost, neiskusna čoveka.
Kao što rekoh, tebe realnost vređa. Ja nemam nameru da te lično vređam i rušim ti filozofiju.
@STrider
ne druze, ti si skroz ok, i veruj mi da cesto uhvatim sebe da ne znam sta vozis i na cijoj si strani sto je dokaz tvoje objektivnosti i svaka ti cast! :)))
@Panchev9
kad je nesporazum u pitanju treba ga resiti! U protivnom ovo dozivljavam kao nepostovanje sagovornika ( sto se vec desavalo...)
@moron
ajde pomagaj, ti si zastitnik prava "pacijenata"...:)))
@Mikica
ok, ja se uopste ne ljutim (posto nisam fleksibilan) da se ne ponavljam...
Jedini problem je sto tvoj prethodni komentar onda nema nikakvu svrhu...
P.S. uzivaj u mojim komentarima...:)))
@Mikica
a to da li je ugrozavanje ovde nemoguce, gresis, ja sam se uverio u suprotno, a verujem i mnogi ovde (osim ako si ovde potpuno nepoznat)...
Ma mene i zove "covek za resavanje problema"... Ali ne za tastaturom...
Reci sta nije jasno ali da ukratko ne gnjavimo populaciju...
@carobnjak, imam Audija 80b3 i Golfa IV, a pre toga sam imao Astru koju smo vozili punih 8 godina. Astra je imala ogroman problem sto se tice korozije, bila je u uzasnom stanju, pa sam je zbog toga prodao pre 3-4 meseca, odnosno dao u zamenu i doplatio za Golfa. Naveo sam vec, gledao sam sve polovne automobile u cenovnom rangu 5-6000e (c4, 307, Astru, Passate, lom Golfova, 406-tice itd) i na kraju je presudilo stanje primerka koji sam pazario (nije mi se svidelo sto ima 3 vrata i sto je (skoro) najslabija verzija od 75ks ali je prakticno bio u savrsenom stanju, imao je servisnu knjizicu, jednog vlasnika i presao je 130 i kusur hiljada)
@svima
Ko god hoce da se druzi van bloga, moja vrata su sirom otvorena, ako hocete da pojemo koje pice javite se na:
isasa187@yahoo.com
Trudim se da budem maksimalno objektivan na ovom blogu, ali nazalost mnogi to nisu
:-(
@Panchev9
jel se meni obracas ili?
@STrider
ono za brazilski link je bilo namenjeno nekome ko velica nemacku auto industriju a ne zna sta sve nudi ( ne bih da ga imenujem posto ce ispasti da zelim svadju)
Druze, nema potrebe da se pravdas, pogotovo meni, primetio si da umem da citam izmedju redova...:)))
Korektan si i to mi je dovoljno, nebitno sta volis (vozis) i zastupas, bitan je nacin...
@STrider
kad je Autobild naveo da je i30 bolji od Golfa?!?
Na uporednim testovima je uglavnom bio predzadnji...
Osnovni problem kod nas (sto se tice polovnjaka) je sto se cesto uvode krsevi. Gledao sam bio i Audija A3 2001 godiste, koji je u svakom smislu vrh auto (osim po mestu na zadnjoj klupi), sve to za 6000e ali se iz aviona videlo da je bio udaran i prefarban. Ljudi zbog loseg iskustva (bilo svog ili tudjeg) mogu da steknu los utisak o bilo kojoj marki. Ponovo ponavljam, steta je sto je kod nas standard jako nizak, pa retko ko moze sebi da priusti nov auto
Dobro vece!!!
Evo i ja da vam se ovom prilikom pismeno obratim:)
Pozdrav za sve blogere!!! Posebno za ove sto su primetili da me nema!
Bogami tesko vece danas...
Moram reci da pratim blog vec jedno 20 dana, a nisam komentarisao, ne znam ni ja zasto. Tako da sve znam, i ono obrisano, bio sam "prisutan".
Audiju neka je sa srecom ovo ulaganje, cisto da ne budem off topic...
@blitzman
veliki pozdrav za "munju"!
Samo da znas da sam te ja prvi spomenuo i da sam odmah obrisan! :)))
@Panchev9
mislim da sam ja tebe pitao u cemu je problem?
Da pojednostavim - u cemu sam te iznenadio?
@carobnjak
AutoBild je naveo da je Golf bolji od Audija A3 (mada bi se retko ko slozio, zato sto dosta bodova u njihovom poredjenju se vuce za cenu) dok je Kia Cee'd imala ubedljivu pobedu u odnosu na A3 iz cega sam izvukao da bi na uporednom testu i30 (koji je slican kao Kia) odnoe pobedu u odnosu na Golfa. Koliko se secam, nikada ih nisu uporedjivali direktno, ili bar ja to nisam procitao
@blitzman
kao sto vidis jos uvek sam onaj "stari" na "srecu" mnogih ovde...:)))
Sto te nije bilo?
@STrider
tako vec da! A sta mislis zasto ih nisu uporedjivali? I zasto Bravo nijednom nije bio na uporednom testu?!?
@Panchev9
ja nisam fan Fiat-a nego svih italijanskih marki od kojih je Fiat naravno najgori!
Pa valjda si to ukapirao do sada?!?
@carobnjak
Ako je tvoja teza da mesecima( od kada pratim komentare), ne branis Fiat i Italijane, onda sam ja promasio tezu...
Mogu da kazem samo sorry...
Ipak mislim...
Autor Panchev9 28 Sep 2010, 22:55
Ne znam sta je ovde neistina?
@carobnjak
Veliki poz za carobnog!
znam, mene i mastera si pomenuo:)
Ma ucim, pa znam, ako krenem da komentarisem, gubim pola dana:)
A sad nisam mogao da odolim:)
@Panchev9
sad kad odem kuci, moram i ja da skinem neku vinjetu, nervira me:)
@blitzman
Pa gde si, nema te 100 godina?!
Pozz, prokomentarisi ponekad da te ne zaboravimo!
@Panchev9
nisam rekao da nije istina nego da ne razumem zasto si to zakljucio i kakve to veze ima sa tvojim prethodnim komentarima?
Opet je problem u tvojim "siframa" ocigledno jer se svaka recenica moze tumaciti razlicito a napisane su u pogresnom ( zahuktalom) trenutku...
@Damko
nema problema! Samo da zavrsim sa ispitima, pa da mogu da dzabalebarim:)))
@Carobnjak
Ne secam se da je bio u uporednom testu (verovatno nije zbog slabe prodaje), ali je bio na AutoBildovom supertestu do 100 000km gde su ga maksimalno nahvalilli:
http://www.polovniautomobili.com/autobild-magazin/2010-mart-2/?pageNumber=20
@carobnjak
Dajes link za vozila Vw-a u Brazilu,pa naravno da prave jeftinije za to trziste,nece im dati Golf 5 gti za 7000$.Ovde vecina podize brendove tipa Mercedes,Audi,Bmw,Porsche,jel oni prave kao Vw za druga trzista?
Onda reci da ne mozes da pratis komentare a ne da ne razumes...
Mislim da i jeste problem sto zelis da odgovaras na vise mesta u isto vreme, pa se pogubis...
Nije toliko vazno da sada preblecemo pa posalji na mail jer se tako moze objasniti sa vise vremena...
Naravno da moji komentari imaju veze jedan sa drugima kada su povezani a isto tako i ovaj sada sto pisem nema veze sa onim npr. SAAB-om ili Civic-om...
@STrider
haha, druze moj, pa ja sam taj link postavio barem deset puta ovde! :)))
Zato sam i pitao zasto Bravo nije bio na uporednom testu kad je na supertestu dobio maksimalnu ocenu!
@carobnjak
Evo jos 2 dokaza da AutoBild nije novina koja hvali samo VW-uporedni test Fabije i Pola, gde je Fabija odnela pobedu:
http://www.polovniautomobili.com/autobild-magazin/2010-mart-2/?pageNumber=20
Uporedjivanje Astre i Golfa VI, gde su prakticno naveli da je Astra bolji auto:
http://www.polovniautomobili.com/autobild-magazin/2009-jun-2/?pageNumber=12
Moram i Mangea da pozdravim i apelujem da se vrati na blog...
Ima i on svoje "momente" kao i svi ostali, ali mu se mora priznati da ima ogromno prakticno znanje o automobilima, i da sam se u dosta stvari uverio, koje je on napisao. Osim u ono da je Opel najvece g***o, to ce tesko da me ubedi!
@dusan
taj link nije bio upucen tebi nego nekome ko ne zna da VW isto pravi zastarele krsheve za siromasna trzista...
@Panchev9
zasto komplikujes stvari?
Mislim da je problem sto ti nisi razumeo moj komentar :
"ja nisam fan Fiat-a nego svih italijanskih marki "
gde iza "fan" treba da stoji SAMO!
Jel to u pitanju?
@carobnjak
Zato sto se mnogo slabo prodaje. Iza moje zgrade stoji cesto parkiran jedan Bravo poslednje generacije, auto je lep ali nista posebno nije, ne budi neke ne-znam-kolike emocije. Verovatno je u pitanju sumljicavost prema svemu sto dolazi iz Italije a duze je od 4m
@STrider
haha, pa Fabia i Polo su prakticno isti automobili!
VW grupacija ima vise "licnosti"...:)))
@STrider
mene je Bravo pogodio "iz prve" jos kad sam video prvu fotku!
Vidis kako je "emotion" cudo i to je kljuc prodaje u 21.veku( sto neki ovde ne kapiraju)...
@blitzman
Ja sam vec naveo, imao sam Astru '92 god u porodici punih 8 godina, prvih 7 godina je bila vise-manje ok, ali je ta zadnja godina presudila...vec smo joj jednom popravljali zadnje polumesece koji su opet popustili pred rdjom, u oba praga su se pojavile rupe velicine pesnice (takodje od rdje), 1.4 motor mi je trosio 13-14l u gradu i po litru ulja na 1000km...vrhunac svega je bio kad je poceo gepek da rdja sam od sebe. Nadam se da ovo nije pravilo, mada stariji Opel od 15god nikada ne bih uzeo posto je prakticno svaki istruleo
@STrider
to je tako na skoro svakom Opelu, starijem od 97godista. Imas li pouzdan podatak koliko ti je presla kad je pocela da trosi ulje, i da li je gubila vodu?
@blitzman
197-198 000km, nije gubila vodu. Od vecih kvarova sam morao da zamenim ECU koji je polovan kosta 50e
@STrider
mi smo kuci imali kadeta 1.6i, 89.god, poceo je da truli tek 2003god, kada je istog momenta prodat:) Ali kapi ulja nije trosio, a imao je 390.000km, provereno. I dan danas se vozi, negde u Aleksincu mislim...
@STrider
i mi smo morali da menjamo ECU, samo sto je onda polovan kostao 350 DEM(98godine). Jedini ozbiljniji kvar...
blitzman
Veliki pozdrav. I tebe odavno nije bilo, čak sam te zaboravio.
Opel je do 2004.god. zaključno sa Astrom G, bio dosta loš auto po svim parametrima. Za kassnije ne znam i mogao bi samo da lažem.
Verovatno sam ti ovako nešto i ranijee odggvorio.
Odlazim...
@blitzman
Ja sam vec naveo, on je uvezen iz Nemacke sa otprilike 140 000km, slicno kao Golf kojeg sam sad kupio, a ni sam Bog ne zna koliko je on presao. To je najveci problem kod nas, u EU bi ljudi isli u zatvor kada bi menjali kilometrazu na autu
@Mange
Pa ne znam sad koliko je Astra G bila los auto, moja sestra od tetke je uzela pre 2 god taj auto sa 1.4 motorom, nikakvih kvarova nije imala...najveci problem-limariju, su oni resili sa tim autom. Ja bih voleo da sada imam Astru Coupe Bertone sa 190ks, ali sve dok sam ne sakupim novac za njega to ostaje pusti san
@Mange
tako nesto...
Nemoj da odlazis, samo nemoj da se upustas u diskusije za koje znas da nece na dobro da izadju. Da se odmah ogradim, ne mislim da si svaki put u pravu, ali nisi ni svaki put gresio.
Poz!
Jesam li dobro shvatio, da si ti iz predela Tare, Zlatibora?
@blitzman
slazem se i pozivam Mangea da se slobodno vrati ja sam vec sve zaboravio...:)))
@STrider
to je najveci problem, ali sad kad nemamo vize, pravac na zapad po auto, pa si onda sam kriv ako ne valja:)
@blitzman
Meni se dokumenta vode jos na Kosmet, odakle sam poreklom, a nasa drzava je zabranila Sengen za sve cije se prebivaliste vodi jos dole zbog Siptara. I ja bi (ili moj cale) u svakom slucaju zapalili za Nemacku, pa bi tamo trazili auto po nasoj meri
@carobnjak
To bi bio auto koji najvise vredi po parametrima koje sam naveo ranije, po kojima bi najvise dobio za ulozeni novac. Ja ne robujem nekim markama, mada bi licno voleo neki noviji Audi sa pogodom na svim tockovima, pre svega sto imam dobra iskustva sa tom markom
@blitzman
Pa to, ne moze se bolje opisati od tih tvojih reci. Mada, sa druge strane, mnogi ljudi koji i imaju mogucnost i slobodnog vremana da odu u inostranstvo da kupe polovnjaka to ne rade, posto ih jednostavno mrzi da to rade
@STrider
to je problem tih ljudi, ako im je lakse da kupe neproveren auto, da da im dobro odere kozu, neka kupuju od nasih "postenih" placeva, cast izuzecima...
@blitzman
procedura kupovine polovnjaka je izuzetno komplikovana i naporna ako nemas nekoga u inostranstvu...
@carobnjak
U 23:34 sam naveo da sam gledao lom automobila, raznih marki i da je presudiloi stanje polovnjaka kojeg sam kupio. Pogon na svim tockovima donosi mnogo sigurnosti u krivinama kada se pretera sa brzinom (pogotovo po kisi ili snegu), sto mnogo znaci za neiskusne vozace koji cine vecinu ovog bloga. Niko od nas nije Mikica Vecnic niti Andrej Kulundzic koji znaju da iskontrolisu auto pri max brzini kada imaju pogon na zadnje tockove, a vise-manje smo svi osetili sta znaci pogon na prednje tockove u krivini, kada je podloga klizava i kada se pretera sa brzinom
@carobnjak
ne bih se bas slozio. Evo moj teco je 5 puta isao u
Nemacku sam da kupuje auta(nova i polovna), i kamion. Covek koji ne govori nemacki. Sve ti zavrse ljudi sa placa, a pare govore sve jezike:) Dobijes tamo "zoll" tablice, kad dodjes na carinu ovde, odrezu koliko da platis i teraj:) Samo treba da znas sta hoces i gde da odes:)
@blitzman
Kupio sam na placu na kojem radi drug mog druga, i koji mi garantovao za taj auto, a i tacno mi pokazao od kojih bi trebao da bezim na tom placu, tako da je ovaj provereno dobar. Mada, za ova 3 meseca mi je 2 puta crkao termostat, koga sam 1 zamenio i koji je kostao 800 kinte. Stavio sam taj koji je bio jeftin i pokvario se posle nekoliko dana. To je auto star 9 godina i nikada on ne moze da bude kao nov. Zato i svi u razvijenijim zemljama od Srbije menjaju auto pole 5 god i kupuju nov
@carobnjak
I ovo sto si naveo ti je potpuno tacno, moze neko da pukne nekoliko stotina evra i da ne nadje dobrog polovnjaka i da se posle zbog toga nervira X meseci
@STrider
sad ima internet, tako da je mala sansa. Sto bi isao, ako vec nisi nasao sta ti odgovara?
@STrider
a zasto onda pogona na 4 tocka nije doziveo masovniju primenu?
@blitzman
za ustaljenu shemu naravno da nije tesko, govorio sam za nekog ko bi uzeo auto za sebe a da ide sam...
@blitzman
Pa ja sam licno radio u photoshopu Opel Kadet mog brata od ujaka, preglao ga gde je udaran i brisao rdju, pa je on te slike kacio na sajtove za polovne automobile. Ko moze da ti garantuje da je stanje vozila isto kao na slikama? Nekima je lakse da kupe ovde, zato sto znaju nekog svog majstora, koji ce da proveri motor i oslanjanje i da im kaze da li to valja (a to se ne vidi na slikama). To sve zavisi od slucaja, do slucaja. Nikada ja ne bih zapalio par hiljada kilometara na osnovu neke slike na nekom sajtu
@carobnjak
nije ustaljena sema. Prvi put 1980. da kupi Opel Rekorda novog, drugi put 1990, po Vectru novu, treci put 1999. po Passata 2 godine star bejase:) I za isti kamion je isao 2 puta, bilo nekih problema...
@STrider
postoji sansa i da je to u pitanju. Ali zato postoje i provereni trgovci po nemackoj ili negde drugo, pa prvo vidis ko prodaje, pa onda pregovaras, trazis vise slika itd... Sansa uvek postoji da ces pogresiti.
@carobnjak
Zato sto su takvi automobili skuplji i za proizvodnju i za krajnjeg kupca, kao i zato sto vise trose. Kvatro pogon je u mnogim zemljama beskoristan-npr u Grckoj ili jugu Italije ili Spanije, gde sneg prakticno nikada ne pada, a sa druge strane u nekima apsolutno neophodan-Finskoj, Norveskoj, Svedskoj...sve zavisi od vozaca i od zemlje u kojoj se vozilo koristi
@blitzman
kako nije ustaljena kad je vec isao 5-6 puta? :)))
@STrider
i potpuno nepotreban u 99% slucajeva...
To sam sve znao, mislio sam da su izmislili nesto novo, ne zameri... :)))
@blitzman
Pa naravno, ali sto si i sam rekao, postoji mogucnost da bacis 500e na put (za tebe i jos jednog coveka pored sebe) i da ne nadjes auto pa izade veca dara nego mera, i uz to si izgubio vreme
@carobnjak
Ja sam pre par nedelja imao udes, vozio je moj brat Renoa Klija, prebrzo je usao kroz krivinu, jos je tu bilo malo nekog peska, a dan pre toga je i padala kisa, pa je bilo klizavo, pa se on zbog svega toga zakucao u betonski zid zid. Da je imao pogon na sve tockove verovatno bi ga izvukao iz krivine posto su ti prednji tockovi proklizili, tako da tih 1% koje ti navodis mogu da naprave itekako veliku razliku
@STrider
pitanje je, mozda bi se zakucao malo drugacije tj.blaze...:)))
@carobnjak
Pa da, ali bolje i blaze nego da raznese celo levo krilo...mi smo tu imali puno srece, sva trojica smo bili nepovredjeni. Kasnije smo, po skidanju branika, sasiju ispravljli obicnim cekicem, toliko je mekana. Auto je inace '95 godiste
@STrider
strashno je koliko su pre kola bila nebezbedna, cudi me da nije vise ljudi stradalo...
Ipak, najbolji bezbednosni sistem je sam vozac!
@carobnjak
A jos strasnije je sto ljudi u ovoj zemlji najmanje obracaju paznju na bezbednost, pa im je mnogo vaznije da imaju klimu nego vazdusni jastuk
Pratio sam noćašnju diskusiju, ali me prst nešto boleo ...
@Carobnjak
Pre svega ( mada nebitno ) ono u 23.29. Nisam "zastitnik prava pacijenata". Sa druge strane sam, a ( mada sam razmišljao o tome ) profesionalni kodeks mi ne dozvoljava da promenim stranu ...
Ono drugo... Nekada se stiče utisak da van granica razuma "braniš" ili "prodaješ" Fiat i sve iz zemlje porekla. Možda je taj utisak samo sticaj okolnosti. Utisak je utisak. Opet, ono "nekada" zna da bude "često"... Ja, pošto već ne koristim lično ime ili nadimak, koristim nik Moron da bi sagovornik unapred znao da ne treba da od mene očekuje "glas razuma", odnosno, da bi lakše "primio" ono ( najčešće zlo) što imam da kažem. Možda bi i ti mogao sa istih razloga da promeniš nik. Možda u "Italio fan", a u prelaznom periodu ( dok ljudi ne "povataju" ) "Italio fan - Ex Carobnjak" ( nadam se da se "Ex Italo fan" ne bi ljutio zbog povrede njegovih autorskih prava ) ... Ili neki sličan, slikovit nik... Možda bi tada bilo manje srdžbe ... Ne znam. Naravno, komentare ( automobilske ) ne menjaj. Ostani to što jesi. Pozdrav
@Mikica
Do sada Ti se nisam obraćao ( ni sam ne znam zašto ), ali pozdravljam veći deo tvojih izlaganja od noćas. Dosta mudrosti. Zaista.
@Panchev9
Ti... Ti da nik možda promeniš u "Optimista" ili "Onaj koji pokušava da reši probleme" :))) Ni za kifle nećeš zaraditi ...
p.s. U kom si ti "taboru",MB, BMW ...? I gde si mene "smestio"?
@blitzman, @Predrag, @STrider i @svi ostali
Pozdrav ( i izvinjenje što vas ovaj put nisam pojedinačno imenovao )
@Moron
Pa ne idu nesto ti nickovi... Kad "proda" ovaj... :)
Zaradicu za kifle, nisu skupe... Nisi ni ti bas za "resavanje panel diskusija"...
Zaista nisam u nijednom taboru... Naravno da imam brendove koje vise gotivim... I svi su od malena...
Ne bih te jos stavljao u "tabor"... Jos traje "ispitivanje"...
Panchev9
Nikada se nisam ni trudio da ovde ( u "virtuelnom" svetu ) reševam "probleme" u "panel diskusijama" ... Veoma retko ih rešavam i u stvarnom svetu...
P.S.1. Čim me "proučiš" i "svrstaš", a ti mi "javni", da sam u toku ...
P.S.2. Izvini što nekada "bocnem" u omiljene brendove. Zlo u meni je često mnog jače od dobroga :)))
@Moron
Postujem tvoj izbor( za prvu recenicu), iako bih zeleo da je drugacije jer cenim tvoj glas razuma...
1. Proucen si ali treba dosta kuckati...
2. Onda se i ja izvinjavam za bockanje... Kod tebe je samo to druga( blaza) strana dobrote...
Ne volim preterano hvalisanje bilo kog brenda...
Moron
Prvi put vidim, da neko uporno želi da bude zao i da bude moron. :)) Obično se svi previše trude, da bar prividno, zadovolje suprotne karakteristike. A ti, i pored sveg truda, nikako da me ubediš u ono što želiš, naprotiv. ;)))
Pozdrav!
Svakom gradu u Srbiji treba jedna fabrika automobila kako bi se resio problem nezaposlenosti.
Jel ima neko bolji predlog?
@Moron 29 Sep 2010, 10:24
Ako sve ono pre poslednjeg reda stavim pod "nebitno" onda mogu samo da se zahvalim na podrsci!
Ti znas da ce tako i biti...
P.S. Moja "odbrana, prodaja i velicanje" je samo protiv-teza onima sa "druge strane".
Nema nista od promene nick-a niti bilo cega...:)))
@Moron
malopre mi sinula ideja, sta kazes na nick "carobnjak_u_ostavci" ? :)))
@Carobnjak
Nemoj, neko bi u tom slucaju pomislio da je ovo 'AutoBlog-u likvidaciji' ili sl.
@Moron
pa skoro da je bilo tako, seti se reci admina o gasenju komentara itd...
Mislim da je teza kada se kaze "neopoziva"... Ovako smo svi mi u ostavci...