
Kako piše Automotivenews.com, francuska grupacija PSA (Peugeot/Citroen) namerava da na kineskom tržištu konkuriše nemačkim premium brendovima.
Tačnije, plan je da se u saradnji sa kineskim partnerom Changan Automobile Group u najmnogoljudnijoj zemlji sveta lansira novi premium automobil koji bi se bazirao na Citroen Metropolis conceptu (na slikama).

Kako stvari sada stoje, serijski Citroen Metropolis će se u Kini zvati DS9, dok drugi detalji još nisu poznati.

Ovde zato podsećanje da je Metropolis concept (kreacija PSA Design Centra u Kini) dugačak 5300 mm, širok 2000 mm i visok 1400 mm.

Za pogon ovog hibrida se brinu 2,0 litarski V6 benzinac i elektromotor (sa kombinovanom snagom 460KS i u paru sa sedmostepenom transmisijom), a trenutno nije poznato koji motori će pokretati serijski DS9.

Da sam mafijas,ovo bi mi bio auto za drive by pored clanova suparnicka mafije!Tako dobar!Samo jos uvek mi ne ide u glavu dizajn zadnjeg dela,ocekivao bi da nema rep ovako izrazen nego neko koso staklo.
Da,ako mislis da su oboje limuzine i imaju istu boju konceota.
Ok,mada ja mislim da su sve sportske limuzine slicne,naglaseni bokovi,steroidi,bling detalji..Ja mislim da su razliciti,ali za istu ciljnu grupu. Mada Citroen je ovim konceptom shokirao vise nego Estok.
Tako je,ali ne zaboravimo da Citroen dominira u WRC-u vec dugi niz godina,ima neki sportski pedigre koji ne iskoriscava uopste.Tek sad,pojavom DS3.Svet se okrenuo naopacke,hehe :) Samo hrabro!
P.S. ovo je Metropolis a ne DS9, sacekajmo da vidimo finalnu verziju...
Dobro povezano sa potencijalom u WRC-u (ko ti garantuje da oni ne ustupaju svoja znanja nekim drugim proizvodjacima za lepu paru), ali videti Citroena u ovakvom izdanju ili Lexusa kako pravi sportske automobile, po meni, no comment :/
Citroen ima toliko "puno" samopouzdanja da ce DS9 ili Metropolis prodavati samo u Kini?
Svesni su toga da bi njihovo cedo u Evropi nemacki trio pojeo.Sto se velicine tice mislim da je za Citroen c5,eventualno neka ds5 verzija apsolutni maksimum.
@UROS 88
radi se o tome da je evropsko trziste smesno u odnosu na Kinu! To je kljuc i VW-ovog uspeha...
Nemacki trio je itekako poznat i u Kini... Cak se tamo i proizvode!
@ carobnjak
Slazem se u potpunosti sa tobom o velicini trzista,ali zamisli da Mercedes svoje amg verzije s klase ne prodaje u Nemackoj i Evropi inace, bez obzira na to sto je broj takvih modela prodatih u Evropi smesan u odnosu na Kinu.Auto koje predstavlja vrhunac svega sto Citroen zna i pretenduje da postane statusni simbol mora da bude globalnog karaktera.