home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi RS5 ima samo 422KS?

30 Okt 2010 - 12:51 Vesti Link

Audi zvanično tvrdi da njihova nova igračka, Audi RS5, razvija 450KS pri 8250 o/min i 430 Nm obrtnog momenta između 4000 i 6000 o/min. Međutim, prema francuskoj štampi, ovi brojevi su malo veći nego stvarni rezultat koji je izmeren.

Kada su testirali novi Audi RS5 na Dyno-u, rezultat je bio samo 422KS. To je gotovo 30KS manje od zvanične verzije, što je prilično puno. Ako je to istina, to stavlja Audi RS5 uz BMW M3.

Iz Audija još uvek stigla nikava izjava povom ovog francuskog nalaza. Ostaje nam da čekamo saopštenje.

Izvor : Presretac.com

Foto : Audi



čitanja : 4588



Komentari

Ko ima para za RS5, najverovatnije ce da skoci do MTM-a i za male pare da dobije dodatnu snagu, tako da motor moze biti pojacan od 580-742 KS ;)

http://cache4-tumplexassets.tumplex.com/2010/07/2010-MTM-Audi-RS5-Road-Test-520x390.jpg

Autor dragan 30 Okt 2010, 12:57

"to stavlja Audi RS5 uz BMW M3"?

TEŠKO..
M3 je ikona! Jede RS i AMG za doručak!

https://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

Autor miki 30 Okt 2010, 13:06

@miki
au, sad si "obrao bostan"...:)))

Autor carobnjak 30 Okt 2010, 13:08

@carobnjak
Hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha...kraljjjjjjjj :D :D
@miki
Ovu silu vozices kad pozelis,zima,leto...Dok ces M3 staviti u garazu od novembra :D
Inace,nova C63AMG kida M3,neverovatno je zabavna,najzad napravili za ludovanje,sto kaze Jeremy:Prava zivotinja :D
Neka stave u RS5 motor iz RS6 od 572 konja :D :D

Autor dusan 30 Okt 2010, 13:20

Pa naravno da na Dyno-Jet-u ima manje!
Svaki na Dino-u ima manje konja,zato sto Dino meri snagu na pogonskim tockovima,a fabrike deklarisu snagu na radilici.
I M3 ima manje na pogonskim i svaki drugi auto.
Nisaan GTR ima oko 416 konja na tocku ,a propisuju 485.
Jedino je realna slika kad pise npr 500 hp at wheels.
Trebali bi ili sve fabrike da iskritikuju ili nijednu.
Jer svi deklarisu na radilici a ne na tockovima.
A na tockovima je snaga manja zato sto se deo te snage izubi u prenosu do tocka.
Ili da svi deklarisu snagu na tockovima,ali to u Evropi to niko ne radi.
Radi jedino Ducati od motora.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 13:32

RS5 je lepsi a i brzi od M3,a C63 je brutalniji od M3 a i brzi.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 13:36

naravno da ima malo konja kao sto je reko pitbul jer mere sila na tockovi a ne na radalici a jedino rs5 i c63 su bolje od m3 u izgledu malo agresivnii izgled ali performanci mogu samo da uce od m3 to je to.

Autor manjak 30 Okt 2010, 14:31

@manjak M3 je bolji u krivinama,ali samo profesionalni vozaci ih mogu brzo valjati po krivinama! a C63 na pravcu dere M3...

Autor hh 30 Okt 2010, 15:09

ma možete da se koprcate koliko god hoćete, na kraju opet M3 ...

https://www.youtube.com/watch?v=DaZExdTHHjY

Autor miki 30 Okt 2010, 15:19

svi su oni lepsi i brzi od m3...ali hahah ali ih bmw otkida na stazi ;)

Autor nemanja.bb 30 Okt 2010, 16:31

C 63 AMG je tata za kompletnu klasu.

Autor McLaren 30 Okt 2010, 16:31

nije m3 toliko dobar kao sto ljudi misle.
evo jedan od novijih brojeva motor trenda je stavio m3 protiv mustang gt (5.0l sa 412 hp) na stazu, prvo sa amaterskim vozacem, a posle sa profesionalnim vozacem.
na kraju rezultati su bili:
amater: 92.07 sekundi za m3, a 91.52 sekunde za mustang
pro: 87.67 sekundi za m3, a 87.76 sekundi za mustang
tako da ako m3 sa svojom modernom tehnologijom gubi ili jedva pobedjuje duplo jeftiniji muscle car ... nisu rezultati bas impresivni.
ps. ko Boga vas molim nemojte sad o pricama "pa to je zato sto su ameri radili test"

Autor mile antena 30 Okt 2010, 16:46

mustang - američka kanta!
američki automobili su poznati po sirovoj snazi, ali nešto drugo je prefinjenost koju imaju nemački premijum automobili.
C63 - brutalna i neupotrbljiva snaga za svakodnevnicu
RS5 - lep ali nedovoljno agresivan
M3 - PUN POGODAK!

Autor miki 30 Okt 2010, 16:55

c63 je upotrebljiv,mozes ga vozati svaki dan !!!!!! jedino ako iskljucis ESP...

Autor hh 30 Okt 2010, 17:06

@miki
Ajde majke ti mi objasni po cemu je M3 upotrebljiviji od C63 a pogotovo od RS5 koji ima quattro pogon.
Budalastina.
Bas kao sto je neko rekao,na stazi mozda ima neku minimalnu prednost,mozda.
Ali na pravcu i na ubrzanju ga pojedu i AMG i RS.
Tacka.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 17:25

Ne razumem ljude koji kazu, generalno, da tipa M3, C63 AMG ili RS5 ne mozes vozati svaki dan.

Sve zavisi koliko novaca imas pa da mozes finansirati, na drugom mestu je koliko si dobar vozac, jer ako nisi normalno je da ce te sportski auto nervirati ako ga vozis svakodnevno.

Bas sam skoro gledao test C63 AMG i M3. Oba test vozaca misle da je ipak zadnja generacija M3 dosta obuzdanija elektronikom tako da polako gubi dodir, dok je C63 AMG otisao u skroz drugi pravac da je dosta divlji i dosta prenosi osecaj puta vozacu.

Na kraju, o tome bi mogli jedino suditi da smo probali svi ovde redom koji komentarisemo pa da kazemo subjektivne dozivlaje i zakljucke koji je to bolji RS5, M3 ili C63

Autor dragan 30 Okt 2010, 17:33

@miki,
americki automobili su poznati po najboljem "bang for the buck", a nemacki automobili po tome sto prvo treba da platis ogromne pare za ime, a tek onda za sve ostalo.
kao sto rekoh, duplo jeftiniji mustang tuce m3 NA STAZI (ne na pravcu vec bas na stazi).

Autor mile antena 30 Okt 2010, 17:34

Vozim bmw od 1997god. Trenutno e46. Živim u istočnoj Srbiji gde je i najmanje brdo više od Fruške gore. Voziti po snegu i brdima ne zavisi od toliko od pogona koliko od GUMA i UMEĆA. Kod zadnje vuče je samo bitno da su sve četiri gume odlične. 4 wintere, malo uže od letnjih, stalno uključen ESP (DSC kod BMW-a) i ne treba ti quatro!

Autor miki 30 Okt 2010, 17:39

@dragan
Jedno je sigurno,a to je da ni AMG ni M ne mogu da pariraju RS po losijim vremenskim uslovima (kisa,sneg).
Zato kazem da ova dva zimi su skoro neupotrebljiva dok RS mozes opusteno da vozis jer je quattro.
To je realnost.
A po lepom vremenu,cak i po kisi mozes sva tri da vozis,s tim sto sa quattrom mozes da ides mnogo brze i sigurnije.
To je objektivno sagledana situacija.
A niko ne kupuje jedan od ova tri auta zbog eventualne prednosti od jedne sekunde na stazi.
Vec zbog licnih afiniteta,zvuka,izgleda,brutalnosti itd.
Dajte vi sto pametujete,recite mi na kojoj bre stazi da ga vozis u Srbiji?!
Na kojoj?
Gde?

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 17:41

@miki
Imam E klasu,zadnji pogon.
Mozes da se provuces zimi i to uz dosta muka.
Nista ne moze da zameni 4x4 pogon zimi,nista!
Mercedes ima savrsen ESP,nema sanse da te zanese (kod BMW-a je malo "liberalniji" ESP)
Ali je problem sto ne mozes da krenes.
Sa male uzbrdice,kad je klizavo,nema sanse da krenes.
A da ne pricam ako treba da stanes negde sa strane,da se parkiras ili tako nesto.
Kad je sneg,ne smes da udjes,jer ako udjes nema izlaska.
Moze da se vozi kad nije prekriven snegom put,kad je samo vlazan asfalt.
Ali kad si losi uslovi,to je onda prava muka i ne daj boze da stanes na uzbrdici.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 17:47

@Miki
Koje su ti dimenzije guma-felni?

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 17:50

@PITBULL

Bice da je ovo jedini uslov za kupovinu: "A niko ne kupuje jedan od ova tri auta zbog eventualne prednosti od jedne sekunde na stazi.
Vec zbog licnih afiniteta,zvuka,izgleda,brutalnosti itd."

Jer malo ko, ko kupi tipa RS5 nema jos jedno auto kraj toga, za vozikanja po bespucima i zimi...

Autor dragan 30 Okt 2010, 17:51

Celog svog života vozim zadnju vuču, nikada se nisam ni zaglavio, koliko sam puta samo prošao preko Čestobrodice (14 stepeni uspon, nekoliko kilometra duga uzbrdica sa nekoliko lakat-krivina, gde ti zalet ništa ne znači). Vozio sam i po ledu... I dalje tvrdim, iz svog ličnog iskustva,samo GUME...
Kod prednje vuče možeš da se provučeš i samo malo lošijim gumama ali zadnja vuča traži odlične.
Naravno da je 4x4 bolje za zimu, to je već poznato, ali može i sa zadnjom!

Autor miki 30 Okt 2010, 17:56

@PITBULL

Moj drug ima Opel Omegu 2.3TD Interkuler 1993. godiste, to ti je Lada Niva medju autima koje imaju zadnju vucu, veruj mi ;)

Ja se vozio i probao po zimi, pravi macak, Omega te ne ostavlja po zimi nigde zaglavljenog (naravno zimske gume ukljucene)

Autor dragan 30 Okt 2010, 17:56

Ko kupi RS5 ne mora da ima nijedan auto pored.
Dzip mu ne treba.
Dajte mi navedite na kojoj stazi u Srbiji mogu da se voze ova kola?!

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 17:57

@miki
Koje su ti dimenzije guma i felne?

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 17:58

@PITBULL
bmw e46
leto 205.55.r16 sava intensa
zima 195.65.r15 tigar winter-a

Autor miki 30 Okt 2010, 17:58

@miki
@dragan
Ne postoji nijedan auto sa zadnjom vucom koji je dobar za zimu.
Jer je motor napred!
A nazad nista i zato proklizava.
Ta prica nema veze s vezom.
Prednji pogon je bolji samo zato sto je motor napred i pritiska tockove pa imaju prijanjanje.
Ljudi se sluze raznim trikovima pa natovare nesto u gepek ne bi li dobili na trakciji.
Ja srecom imam dzipa,pa nema potrebe da se mucim.
Inace svako parkiranje ili silazak na neutaban sneg je rizik.
Mali uspon na ledu,ne mogu da ti pomognu ni zimske gume ni nista.
Jedva krecem sa semafora sa E klasom kad je klizavo.
Istini za volju,nisam imao nove zimske gume pa ne mogu da budem bas objektivan 100%.
A i uvek kad je losije vreme vozim dzipa.
Sad cu uzeti nove zimske gume pa cu videti kakva je situacija,ali opet ne ocekujem cuda,zadnja vuca je hendikep za zimu.
Sem kad nije tako strasno pa onda pruza dosta zabave :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:05

@miki
Ok,to nije lose.
Ja imam na E klasi 225/55-16.
Isto takve cu i zimske da stavim,necu uze.
Ja sam imao 330d e46 ali sa 17-cama.
45 debljina gume.
Mnogo se vise tockovi vrte u prazno nego kod E klase.
Ok,na E klasi imam dublju gumu.
Ali na 3-ci bukvalno slajfuju gume a auto skoro da stoji u mesto,odnosno vrte se u prazno.
Verovatno je kod tebe bolja situacija.
Jer zimi sira guma je mana.
Isla je ko metak :)))
184 konja...
Cesto sam iskljucivao DSC,a ti kao vozac BMW-a mozes da pretpostavis zasto :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:11

Najezim se kad se setim starog Opel Rekorda automatika i izlizanih letnjih guma, '97 godina, led na ulicama! Jednom sam izasao na led sa njim i nikad vise. Osecam da bi sa manuelnim menjacem bilo jos gore.

Autor lok 30 Okt 2010, 18:15

@lok
To su sve bajke.
Sa prednjom vucom je dosta bolja situacija samo zbog toga sto su vucni tockovi optereceni pa imaju bolju trakciju.
Inace mislim da bi zadnja vuca bila bolja kad bi isto tako bila opterecena.
Kao sto radi Porsche,zato i stavljaju nazad motor i zato ima odlicne performanse.
Jer prednja vuca kliza nosem,odnosno "ispravlja" krivinu,ne mozes da skrenes.
A zadnja vuca bezi zadnjim delom i to mozes da kontrolises ako umes,sto je svakako bolje.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:21

@PITBULL
BMW svaki model tako konstruiše da je odnos težine napred-nazad 50%-50%, recimo kod e46 51%-49%, skoro pa idealno. Kad voziš uzbrdo sva težina pada na zadnju osovinu, prednji deo se "propinje" i gubi kontakt sa podlogom.
TRIK kod prednje vuče: kad negde ne možeš da izađeš, okreneš auto unazad, tada ti sva težina pada na prednju osovinu koja je pogonska i sigurno izlaziš!

Autor miki 30 Okt 2010, 18:25

@miki
Ali kako da ga okrenes ako ne mozes da izadjes :)))
U tome i jeste problem,kad se zaglavis onda jao.
A to se jos lakse desi sa zadnjom vucom.
Sa prednjom se jos i izvuces nekad.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:32

Ja posedujem i w124, stavim Savine gume , verujte ide kao da je 4 matic. :D Gume su veoma bitne kod automobila.

Autor McLaren 30 Okt 2010, 18:32

@McLaren
Ja cu isto sad da stavim Savine gume.
Gledao sam po testovima su jos bolje od Dunlopa,Goodyera ali samo po snegu.
Po kisi su malo slabije.
Ali po snegu imaju najbolju trakciju i put kocenja.
A imaju i najdublju saru.
Ostali imaju dubinu 6mm a Sava 8mm.
Za sneg su extra :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:35

I wintera ima 8mm. Nisam nikad vozio zimsku Savu, godinama unazad vozim winteru i savim sam zadovoljan, za te pare...
Auto mi je iz Švajcarske stigao sa Savom intensom i prezadovoljan sam. Na 160-170 se aplolutno nečuju, tom brzinom sam vozio i po vlažnom i auto mi je delovao baš sigurno.
Gde je taj test zimske Save?

Autor miki 30 Okt 2010, 18:39

@miki
To sam gledao prosle god u autobildu,sat-u.
Pokazale su se kao najbolje za sneg.
Dunlop i Goodyear su bile bolje za suvo i kisu,ali malo.
U vrhu su zimske Sava,a za sneg cak ispred ovih vrhunskih firmi.
Gledao sam za moj auto kostaju 11 300 komad zimske sava.
A wintera su oko 9 500.
Koliko su za tvoj auto,mozda hiljadarku manje a?

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:43

Nije preporućljivo da se voze van zime, brzo se upropaste. Ali zimi razbijaju, slobodno kupi, nećeš se pokajati. na drugom autu imam Mišelin Alpine, mogu komotno da se voze i drugim godišnjim dobima, mada se malo oseti u krivini u odnosu na letnju.

Autor McLaren 30 Okt 2010, 18:44

@McLaren
Znam,najbolje je kad imas dva kompleta.
Zimske-letnje.
Jes u pocetku skuplje ali imas pravu stvar za i za leto i za zimu.
A i duze ti traju.
Premontiras ih kad treba i ima da te sluze 4 sezone bez problema.
Sem neko ko bas puno prelazi,njemu onda manje.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:46

Da. Moj zet često putuje i uništi gume za 2 sezone. I uvek kupi Mišelinove i to neke najnoviji model. Kad se slabije vozi, gume mogu i nekoliko sezona.

Autor McLaren 30 Okt 2010, 18:50

TIGAR 195/65 R15 WINTERA 91T
5.000din
SAVA 195/65 R15 ESKIMO S3+ 91T
5.000din
i nije neka razlika. imam dva kompleta letnji i yimski.
Zanimljivo, kao student sam vozio e30, i naravno imao samo jedan kompet guma, 4 wintere 185.65.r15, posle 40.000km leto/zima, zadnje su još imale dovoljno veliku šaru za zimu ali su počele da se deformišu od težine, mada je auto imao samo 1075kg.

Autor miki 30 Okt 2010, 18:51

@McLaren
Miselin sad po testovima nisu bas sjajne.
Uvek su u sredini.
A to bas i nije pohvalno jer vaze za najbolje.
Meni su Continetal bolje.
Mada po testovima su to Dunlop i Goodyear.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:52

ispravka
SAVA 195/65 R15 ESKIMO S3+ 91T
5.500din

Autor miki 30 Okt 2010, 18:53

@miki
A ti imas 15-ce.
Meni su 16 felne.
225/55-16.
Sava 11 300 komad.
Za Tigar mislim da su oko 9500,al nisam siguran.
P.S. Mislim da su Sava ipak dosta bolje.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:54

@PITBULL

Kako zima stize, cini mi se da je Gallardo najbolji izbor ;)))

Pogledaj par snimaka, cista perverzija: https://www.youtube.com/watch?v=IUaH-dw7FzI

https://www.youtube.com/watch?v=9PVRL3yh4iA

https://www.youtube.com/watch?v=MaLuJb5CwIU

Autor dragan 30 Okt 2010, 18:56

@miki
Evo sad sm gledao cene u tim dimenzijama.
Tigar 4 783 a Sava 5 379.
Wintera i S3

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:57

Zadnja vuča nikada ne može biti bolja od prednje za sneg. Bolja varijanta je kada je motor pozadi ali je i to mnogo lošije od prednje vuče.
BMW ima savršen ESP, koji tretira zadnju osovinu kao da ima šper.
I prednja vuča u najvećem broju slučajeva po snegu i ledu bolje ide napred nego u rikverc. Razlog je nazovi "slobodan hod" prednjih točkova, koji sami traže najmanji otpor kretanja kroz sneg, pri čemu volan treba pustiti u "slobodan rad".
Fantaziranje o dubini šare je bez veze, jer standardna dubina šare za putničke automobile je 3/10" ili oko 7.6 mm.

Autor Mange 30 Okt 2010, 18:57

@PITBULL
evo jednog strašnog sajta gde možeš izračunati koje gume pasuju na koje felne, razliku u dimenzijama pojedinih guma i za koliko ti laže kilometar sat...

sve o gumama i felnama

http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg4.html

Autor miki 30 Okt 2010, 18:59

@dragan
Ma Gallardo je najbolji izbor uvek :)))
Samo kad bi ga imao :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 18:59

Wintera je škart i smešno je tako nešto montirati na BMW ili mercedes sa bilo kakvim performansama. Znači ne sramotite se! Wintera nema atest ADAC-a. Sava eskimo je jako dobra za sneg i led ali ne može da zadovolji uslove zimskog vlažnog i posoljenog kolovoza. Ona ima preporuku ADAC-a.
Od savinih guma jedino je prihvatljiva eskimo. Perfecta, intesa su smeće.

Autor Mange 30 Okt 2010, 19:03

@Mange
intesa je banka a intensa je guma

Autor miki 30 Okt 2010, 19:06

@Dragan
Koja je perverzija isterati bika na sneg :)))
Pravo uzivanje.
A ovi ostali "sportisti" came u garazi :)))
Lambo je no.1

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 19:06

miki
Važno je da si razumeo na šta se odnosi.

Autor Mange 30 Okt 2010, 19:08

@Mange
mala šala
da razbijem monotoniju

Autor miki 30 Okt 2010, 19:10

@miki
Nešto slično imaš i ovde:

http://www.internet-prodaja-guma.com/pages.php?pageid=12

Autor Predrag 30 Okt 2010, 19:11

@dragan
Lepo je sto mozes Lamba da vozis i po snegu.
Pogotovo kad bi imao kao ovaj na testu onako lepu stazu i siroku.
Nego je problem u Srbiji kad ti se neko zalepi sa kecom :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 19:11

@PITBULL

Verujem da zbog tog "fenomena" kasko osiguranja ne bi ni prihvatila da osiguras Lamba :))))))

Autor dragan 30 Okt 2010, 19:14

Zanimljivo, video sam nekoliko automobila sa CH tablicama sa Sava intensa gumama...
prošlog leta u Pefkohoriju jedan VW pasat, moj e46 je došao sa njima iz CH, pre neki dan gledah 330ci sa istim gumama...

Autor miki 30 Okt 2010, 19:14

pit bull jel ti vozis w211 ili w210?
p.s: koji je to ''dzip'' ?

Autor hh 30 Okt 2010, 19:19

Inače, priče o merenju snage motora na probnom stolu u laboratoriskim uslovima po DIN standardima i merenje snage na točku, su razlika nebo i zemlja. Naravno da snaga na točku može biti manja.
Danas su uređaji pojeftinili, pa pojedine firme koje se bave tjuningom imaju Dyno uređaje. Logika je porediti stanje pre intervencije i posle a ne poređenje sa fabričkim podacima.

Autor Mange 30 Okt 2010, 19:19

@hh
w211.
Jedini pravi,Jeep :)))
Grand Cheroke 2.7 CRD

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 19:24

@Mange
Pa to i ja kazem.
Evo primera:

https://www.youtube.com/watch?v=SyRlXSuv2i8&feature=related

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 19:28

Beše li E 320 cdi? je li onaj sa 204 ks ili 224?

Autor McLaren 30 Okt 2010, 19:42

@McLaren
Jes' :)))
204 ks.
224 je od 2005-e.
Taj je noviji,V6 i 2987 ccm.
A kod mene je redni 3222ccm.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 19:45

@McLaren
A sad 350cdi ima 265 konja!
Koja zver.
i 620nm.
Moj ima 500nm.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 19:49

Hehe što je taj dobar za registraciju. :) Onaj mi se sviđa sa 224 ks, mnogo je opak. A veruj, ima test kada je i onaj sa 204 ks startniji ne go 530d i A6 3.0 tdi. Inače, ja sam probao CLS 320 cdi, ubija kako ide. Ovaj novi motor sa 265 ks nije normalan, treba mum oko 6 sekundi do 100 po SAT-u, na< Vrele Gume 6,5 a Top Speed za 6,2. hahahah ;)

Autor McLaren 30 Okt 2010, 19:54

@PITBULL

EH KAD BI IMAO TAJ OD 620nm!

Autor miki 30 Okt 2010, 20:00

@McLaren
Da!
Bas tako.
Brzi je za bocu od 530d a od A6 3.0 tdi osetno.
Posto sam provozao taj A6.
Dosta tromije ide.
6.2 do 100 kazu fabricki podaci za novu E klasu i CLS-a.
Prosecna potrosnja 6 L :)))
Vece je to malo u realnosti ali ne puno.
Ne verujem da prelazi 8 u gradu.
Ima 7G-tronic menjac.
Blue eficiency :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 20:02

@miki
Sho?

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 20:03

nikad dosta konja i nm...
ja se zadovoljavam i sa mojom e46 316ti compact!
sledeći će valjda biti e90 318i ili bar 116i...
samo da je BMW, šta ću, volim...
a inače i veoma cenim AUDI, MERC.
PREMIJUM!!!

Autor miki 30 Okt 2010, 20:08

Miki, veruj imam A4 Audi, i mnogo je bolje odrađen od Bmw trojke. Da ne pričam da je mnogo lepši. :)

Autor McLaren 30 Okt 2010, 20:13

Sta pricati za Bmw-ovu zadnju vucu...Jeste jako zabavan,ja sam imao 320i,2003 god...Uz brdo,kada je suvo,sa iskljucenim ESP-om po 50 metara ga bacam levo,desno x) x) Zimi nije vozen,tako da ne mogu da kazem kakav je zimi,ali verovatno nije bas lepo :D
@PITBULL
Verovatno imas problema sa E klasom zimi,caletov drug ima CLS 320cdi,prosle zime otisao na put,snega nije bilo,i kad je trebao da se vrati,neko mu je rekao da je padao sneg,ne nesto mnogo,ali je pao,on covek nije uopste hteo ni da dolazi...

Autor dusan 30 Okt 2010, 20:14

Vozio sam i vozili su me u mnogo automobila, Merceds je vrh, i Audi je isto daleko otišao. Ali Bmw nikad voleo nisam... A mnogo ga pojedinci uzdižu kada nije to. Čak ga mnogi izbegavaju zbog mnogo stvari.

Autor McLaren 30 Okt 2010, 20:17

@McLaren
Obično auto koji prvo voziš zauvek ostane u srcu. Tako je meni BMW.
Nešto ne verujem da je A4 kvalitetniji od serije3. Isti kvalitet, ista cena...
O ukusu ne treba raspravljati, hvala Bogu pa nemamo svi ukus inače bi svi vozili isti auto, npr yugo :)

Autor miki 30 Okt 2010, 20:20

Dušane, on je neki amater, kao što napisah da imam 124-ku, sa Ssavinim gumama mogu gde hoćeš da odem. Ništa od sistema osim Abs-a. A novi modeli imaju pregršt bezbednosnih sistema. Moj komšija ima E 270 cdi i Golf 3 i kaže da bolje ide E klasa po snegu. :D

Autor McLaren 30 Okt 2010, 20:21

Skuplji je A4 kao polovnjak, veruj. Bmw je poznat kako gubi cenu. Isto godište Audi i Bmw, skuplji je Audi. Traženiji je i ima bolju mrežu dilera utd. Ne pominji Yuga, molim te. :D Ne sećam se kad sam video poslednji. :D

Autor McLaren 30 Okt 2010, 20:25

@McLaren
Analizirajući CH tržište, čiji su polovnjaci ubedljivo najočuvaniji, nisam stekao utisak da je audi skuplji od serije 3

http://www.autoscout24.ch

Autor miki 30 Okt 2010, 20:34

Wintera zna biti dobra guma. Meni je jedna "vukla" u stranu ( malo nezgodno za auto put ), ali kada sma okrio da je guma ( a ne trap ), koja je i kuda vuče, od tada je sve lako... Ne šalim se.

Autor Moron 30 Okt 2010, 21:30

@svi
Vidite ovo:

https://www.youtube.com/watch?v=afMl9KdwxQc&feature=related

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 21:46

PITBULL
Ono i "ratrak" može, mada malo sporije ...

Autor Moron 30 Okt 2010, 21:59

svasta kakvih gluposti odje.cu a4 bolji od bmw 3ojke,kakvi fanatici.a4 je jednostavno sranje od auta.cu rs5 dobar po snijegu i za sva 4 god doba,hahaha,to sam6 moze reci neko ko nije vozio novije audi masine,quattro nije sto je bio,vise nema blokadu centralnog diferencijala skoro 10god zamijenio ga je ebd,ali tu postoje trikovi kako ga ukljuciti i zeznuti kompjuter.ja sam se s rs6 zaglavio 200 metara od kuce samo je vrtio u prazno,ljudi zivite u zabludi.mnogo ljudi mrzi bmw cisto zbg toga sto je prokleto savrsen,audi je napredovao ali uvijek juri bmw,jos od kad je kopirao bmw-ovu trzisnu strategiju,citajte ljudi,ucite se,znam da volite i imate omiljene marke ali ne pricajte gluposti i na pamet.jedino pored bmw sto je dobro njemacko je mercedes,iako je bmw savrseniji mercedes mi je opasno drag.6.3 motori,g55 amg koji sam vozio koji je brutalno dobar dzip s malo izmjena.c63 nikad nece biti brzi od m3 jer je m3 savrsenstvo,treba ga znat vozit tacno ali nije m3 kriv sto je bolji od c63 zato ga ne mrzite.i cisto da kazem imam m5 e39 i m5 e34,vozio sam razne m3ojke i rs4 i rs6 do granica,skoro ko na stazi i poznajem sva ta auta.

Autor pop_power 30 Okt 2010, 22:32

@moron
Molim za prevod. :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 22:41

PITBULL
"Ratrak" - onaj tabač za sneg ... Nego, ono sportsko vozilo, je li ono 4WD ili šta?

Autor Moron 30 Okt 2010, 22:52

Tabac - grtalica... :)

Autor Panchev9 30 Okt 2010, 23:04

Panchev9
Sećaš se pre 10-15 godina one romantične "priče iz Kanade", sa "grtalicom", što je kružila netom? Umirao sam od smeha ...

Autor Moron 30 Okt 2010, 23:09

@Moron
"Nego, ono sportsko vozilo, je li ono 4WD ili šta?"
Na ovo mislim.
Jel zezas da ne znas koje je ovo sportsko vozilo i kakav pogon ima?

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 23:19

PITBULL
Po ponašanju vozila, načinu ( kontrolisanog ) zanošenja bih rekao da je 4WD. Poznato mi je vozilo, ali ne znam koje je ( mada jesu rekli na spotu ). Ne zameri, ne privlače mi znatiželju mnogo baš toliko besna vozila. Čak mogu proći i pored S klase a da je i ne pogledam. Prosto, takav sam

Autor Moron 30 Okt 2010, 23:25

@Moron
Lamborghini Gallardo LP 560-4.
LP je pozicija motora (uzduzno pozadi) 4 je oznaka za pogon na sva 4 tocka a 560 oznacava broj konjica pod haubom :)))
Ime Gallardo je dobio zato sto to ime oznacava dobru rasu za priplod. (simbolicno,jer su ocekivali vecu prodaju od ovog modela nego sto to Lambo i ima i na srecu uspeli su u tome)
Naravno da je 4wd,zadnji pogon ne bi mogao ni da se pokrene iz mesta :)))
Nego me zacudilo da ne znas,posto vidim da se dobro razumes u kola pa sam pomislio da se salis.
Pozdrav

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 23:31

Dzaba sve ovo pises... Zaboravice on to brzo...
Pamti samo sta ga interesuje...

Ne znam otkud sad Lambo, ali zanimljiv klipic...

Autor Panchev9 30 Okt 2010, 23:33

Ma Mercedes je TATA za sve...
Evo upravo nagrade sto je dobio..;)
http://www.motorblog.rs/automobili/mercedes/tri-priznanja-za-mercedes-benz/

Autor MissSss 30 Okt 2010, 23:36

Toliko o quattru.
Posto Q5 ne moze da izadje iz jedne obicne rupice a Lambo ide pun gas uzbrdo po snegu :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 23:38

PITBULL
Hvala Ti. Dosta toga ja ne znam, na zameri. Prosto, neke stvari me interesuje više, neke manje ( trudiću se da ne zaboravim, mada Panchev9 opominje ). Kada bi taj Gallardo češče vozio po ski stazama, veruj mi da bih ga u dušu znao

Autor Moron 30 Okt 2010, 23:42

PITBULL
Ima tamo dosta do guma, sa onim Gallardom. Ipak je ono Michelin. Stavi ti na najbolji 4 WD loše gume i "sjebaće" ga obišan 2WD sa dobrim gumama

Autor Moron 30 Okt 2010, 23:44

A evo mog favorita:
Tata za sve.
Bas ovakav,sto kaze Cola "ne bi ja tu nista diro" :)))

https://www.youtube.com/watch?v=71Op6oQ5P-8

Njega sto se tice sportskih kola i novog CLS-a (metalik belog) sto se tice "obicnih" kola i dosta :)))
Nista vise :)))

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 23:46

@Moron
Ok,ima i toga.
Ali da znas da su u poslednje vreme najbolje zimske (a i letnje) gume Dunlop,Goodyear,Continetal.
A Sava je cak bolji od svih na snegu,samo na snegu :)))
Ali Dunlop i Goodyear su vrh,Michelin je u poslednje vreme u sredini tabele.

Autor PITBULL 30 Okt 2010, 23:51

PITBULL
Michelin Alpin ( A2 i A3 ) je bio sredina, ali sada imaš Alpin A4 i po testovima je on sada najbolji. Naravno, odličan je GoodYear UG7, Dunlop, Continental

Autor Moron 30 Okt 2010, 23:54

Hitno mi je potreban Motor za Audija S3 TFSI 265 kopnja
godiste 2008 moze i bez motornog bloka i bez radilice
molim vas javite se na Email
deca2607@gmail.com

Autor Marko 26 Avg 2016, 22:29