
Francuski Renault je sedan Fluence (dužine 462 cm i sa prtljažnikom od 530 litara) ponudio i australijskim kupcima, i to sa 2.0L benzinskim motorom i dva paketa opreme.
Pomenuti benzinac
2.0i 16v ima 103kW/140KS i 195 Nm obrtnog momenta (u paru sa šestostepenim
manuelnim menjačem ili CVT transmisijom), dok su paketi opreme Dynamique i
Privilege.
I Dynamic paket u standardnoj opremi ima, između ostalog, šest vazdušnih
jastuka, ABS+EBD, ESP i TCS sisteme, automatsko uključivanje svetala i brisača,
svetla za maglu, dvozonski automatski klima uređaj, kožni multifunkcionalni
volan, radio CD MP3, cruise control, putni kompjuter, Bluetooth i aluminijumske
točkove od 16 inča.

Osnovni Fluence 2.0i 16v Dynamique
košta 22.990 tamošnjih dolara (16.553 evra), Fluence 2.0i 16v Dynamique CVT ima
cenu od 24.990 dolara (17.994 evra), a Fluence 2.0i 16v Privilege CVT treba da
se plati 29.990 dolara (21.594 evra).
Meni se Fluence veoma dopada...
Ne znam da li ce se i za Australiju proizvoditi u Turskoj?
Auto je uzivo stvarno velik i robustan,lepo izgleda,a za lovu koju kosta,mozda pruza i previse :D
Vozio sam se i vozio sam ga u subotu(Open day u HIT autu) i imam jako pozitivan utisak...Kada je na vozacevom mestu osoba normalnoga rasta,pozadi ima jako puno mesta za noge,mozes i da ih opruzis fino,odlican nagib zadnjih sedista,dobra zvucna izolacija,udoban auto...Iako tako velik(samo 8cm kraci od Lagune),kada si za volanom,imas utisak kao da upravljas dosta manjim vozilom...Moje preporuke...
Korejska proizvodnja. Zato ima ovakvu masku, a ne kao made-in-Turkey model.
E,to da,ljudi preko 190cm ce verovatno imati malo problema sa prostorom za glavu pozadi...Ja sam visok oko 180cm i iskreno,nisam nesto spec. osetio taj manjak,cak mi se cini da je pozadi nekako komfornije nego u Laguni(vozio sam se u Laguna III GT verziji,koja ima ozloglaseno tvrdo vesanje,ali cak i pored toga,jako je udobna)...