home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sa deset pobeda na trinaest ovogodišnjih WRC takmičenja, Citroën Racing iza sebe ima najbolju sezonu otkada se takmiči u Svetskom reli šampionatu.

I ove godine, učinak je maksimalan - Citroën reli tim uspeo je da zabeleži šestu šampionsku titulu u konkurenciji konstruktora, a Sebastien Loeb je u automobilu C4 WRC stigao do svoje sedme titule šampiona sveta, vinuvši se u visine, koje su teško dostižne. Sličan uspeh nije zabeležio niko u istoriji reli sporta.

Sedmostruki i aktuelni reli šampion sveta, Sebastien Loeb, zabeležio je 36. pobedu u modelu C4 WRC, na 56 realizovanihz relija u Svetskom reli šampionatu, i tako od C4 WRC napravio legendu. Duo Sebastien Loeb - Daniel Elena, iza sebe imaju još jednu uspešnu sezonu - na svakom reliju su prosečno zabeležili 21 bod, što je rezultat za svaki respekt. Zanimljiva činjenica je da Loeb u automobilu Citroën C4 WRC na asflatnu nije poražen od 2007. godine. Francuz je uspeo da pobedi na čak 15 asfaltnih relija u poslednje četiri godine. "U Citroën-u C4 WRC doživeli smo mnogo lepih i srećnih momenata na svim vrstama podloge. Posebno sam ponosan na činjenicu da smo pobedili na petnaest asfaltnih relija tokom poslednje četiri godine. Automobil je tokom cele sezone, odlično funkcionisao." - istakao je Loeb. 

Olivier Quesnell, glavni menadžer Citroën Racing: "Imali smo fantastičnu sezonu, sa besprekornim nastupima Sebastiena Loeba, koji je na svim takmičenjima stigao do cilja, bez upotrebe SuperRally pravila. Sebastien Ogier, takođe je imao dobre rezultate, zabeleživši i dve pobede. U ovoj sezoni smo imali dva cilja - da nastavimo pobednički niz s automobilom C4 WRC, ali i pripremimo budućnost za dolazeći model DS3 WRC. Već u Švedskoj ćemo videti da li smo uradili dobar posao. Radujem se sezoni 2011."

Podsetimo, za nekoliko meseci startuje nova era u Svetskom reli šampionatu, najviše zahvaljujući uvođenju nove specifikacije WRC automobila, koje pokreće turbo-benzinski agregat zapremine 1,6 litra. Citroën C4 WRC odlazi u zasluženu "penziju", a svetlost dana ugledao je reli automobil nove generacije, Citroën DS3 WRC. Prvi vozač tima Citroën u sezoni 2011 biće Sebastien Loeb, a u drugom DS3 WRC nastupaće Sebastien Ogier. 

WRC 2010 - Plasman u konkurenciji vozača:

1. Sebastien Loeb 276 bodova

2. Jari Matti Latvala 171

3. Petter Solberg 169

4. Sebastien Ogier 167

5. Daniel Sordo 150

6. Mikko Hirvonen 126

7. Matthew Wilson 74

8. Hening Solberg 45

9. Federico Villagra 36

10. Kimi Raikkonen 25

WRC 2010 - Plasman u konkurenciji konstruktora:

1. Citroën Total World Rally Team 456

2. BP Ford Abu Dhabi World Rally Team 337

3. Citroen Junior Team 217

4. Stobart M-Sport Ford Rally Team 176

5. Munchi's Ford World Rally Team 58

Karijera Citroën-a C4 WRC u Svetskom reli šampionatu - u brojkama:

4 sezone

56 relija

210 završenih takmičenja

3 šampionske titule u konkurenciji konstruktora

4 šampionske titule u konkurenciji vozača i suvozača

36 pobeda

13 double pobeda

5 puta na svim pozicijama pobedničkog postolja

1 prve četiri pozicije

87 podijuma

143 na pozicijama koji donose bodove

1382 boda u šampionatu sveta za vozače

1261 bod u šampionatu sveta za konstruktore

36 udesa

1088 brzinskih ispita

610 pobeda na brzinskim ispitima

14 start - cilj pobeda

VITRO GROUP Marketing



čitanja : 913



Komentari

Pa sta reci nego bravo Loeb, taj covek je veca macina od svakog WRC automobila...

Autor Milanpop 18 Nov 2010, 17:24

Postoji jedna zanimljiva cinjenica: Citroen nikada nije iskoristio svoj ogromni uspeh u smislu sto nije napravio sportsku tj. "GTI" verziju modela C4. To nikad necu shvatiti.

Autor Milos 19 Nov 2010, 07:36

Gde su tu Nemci, mislim vozaci i auti ?

Autor Bk 19 Nov 2010, 12:21