
Volkswagen Koncern će investirati oko 51,6 milijardi evra u automobilski sektor u narednih pet godina.
Investiranje
u imovinu, fabrike i opremu će iznositi 41,3 milijardi evra. Više od polovine
ovog iznosa će biti investirano samo u Nemačkoj. Pored
ovih investicija, ovaj ukupni iznos obuhvata i dodatke uz aktivirane troškove
razvoja od 10,3 milijarde evra. Ovo je rezultat planiranja investicija koncerna
za period od 2011. do 2015. godine.
"Volkswagen koncern će uticati na tehnološku prekretnicu u ključnim
oblastima automobilske industrije i da bi se to ostvarilo koncern će nastaviti
da investira u ekološke tehnologije, ekonomične pogone i nove modele. Mi
sistematično težimo ka ostvarenju ciljeva naše Strategije 2018. kako bismo
dodatno povećali našu profitabilnost i kako bi VW postao najbolja automobilska
grupa u budućnosti. Ovaj investicioni program će imati značajnu ulogu u
tome", rekao je prof. dr Martin Winterkorn, predsednik Upravnog odbora
Vokswagen AG.
"Ove investicije ističu cilj Volkswagena da postane vodeći proizvođač
automobila za svoje kupce, zaposlene i akcionare, jer naše investicije ciljaju
tačno na pomenute tri grupe", rekao je Bernd Osterlo, predsednik radničkog
saveta VW koncerna.
Sa 27,7 milijardi evra, koncern će veći deo iznosa investirati u imovinu,
fabrike i opremu u automobilskom sektoru, pri čemu će raditi na modernizaciji i
proširenju game modela svih brendova. Glavni fokus će biti na novim vozilima,
naslednim modelima i derivatima u skoro svim klasama vozila, baziranim na
modularnoj tehnologiji. Ovo će omogućiti Volkswagen koncernu da sistematično
nastavi da uvodi nove modele na tržište koncentrišući se na nova tržišta i
segmente. U pogledu tehnologije pogona, nove generacije motora će biti
lansirane sa poboljšanim, unapređenim performansama, potrošnjom goriva i
nivoima emisionih klasa.
Koncern nastavlja dalje svoj put ka razvoju hibrida i električnih motora.
Stalni napredak u proizvodnim procesima znači da novi proizvodi takođe
zahtevaju promene koje se moraju izvršiti u delovima fabrika za presu, farbanje
i montažu vozila. Nova fabrika u Severnoj Americi će početi sa radom 2011.
godine. Osim za proizvodnju, investicije su uglavnom planirane i u oblasti
razvoja, obezbeđenja kvaliteta, nabavke rezervnih delova i informacione
tehnologije.
Bravo za najjacu automobilsku grupu na svijetu! Kakva demonstracija planova i mogucnosti!
@ lok
Taj film nećeš još gledati, možda neki drugi padnu, npr. nekoliko kineskih proizvodjača, kao i proširenje proizvodnje u sev. Americi, a o Alfi i Ferrariju mogu samo da sanjaju
@Dejan L
VW je toliko jak da verovatno sebi moze priustiti sta god pozeli!Ferrari tu nije nikakav izuzetak!
Ima se, moze se.
Vw je sada toliko jak da je vrlo malo auto-brendova koje ne bi mogao da kupi, a na tom kratkom spisku sigurno ne stoji ime nijednog proizvodjaca supersportskih modela (vrlo dobro se zna da je njima finansiranje slaba strana, ako ne danas, za par godina sigurno, tako da "jaka ledja" mnogo znace).
Kad su mogli lamba da kupe, a sto ne bi bilo kog drugog?!