home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U salonu Volkswagen – Porsche Beograd Sever promovisan je početak glasanja u ovogodišnjem ciklusu izbora za automobil godine i mis kao prateću manifestaciju. 

Pored eminentnih gostiju, novinara i predstavnika medija prisutni su bili i neki od zastupnika automobilskih marki u našoj zemlji čiji su se modeli našli među ovogodišnjim kandidatima za titulu NetAuto 2011. Prisutnima su se obratili Manolito Vujičić, generalni direktor Porsche SCG, Miloš Petrović, predsednik Srpskog udruženja uvoznika automobila i delova, Mirko Mirković, izvršni direktor Madneta i Zlatko Mitić, direktor Metro Marketa.

Ove godine deveti put za redom organizujemo izbor za Internet automobil godine pod nazivom NetAuto 2011. Kao i prethodnih godina, posetioci specijalizovanog automobilskog web portala www.netauto.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasaće za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Za razliku od većine drugih izbora ovaj i ovakav izbor omogućuje da svi koje zanimaju automobili izraze svoje mišljenje.

Internet, kao neizmerni izvor svih mogućih podataka, u ovom slučaju kada je reč o automobilima, predstavlja izuzetan medij preko kojeg o pobedniku odlučuju isključivo glasovi posetilaca. U konkurenciji za titulu NetAuto 2010 nalazi se dvadeset jedan model iz ovogodišnje svetske automobilske produkcije, to su: Audi A1, BMW 5 Series, Chery Ego, Chevrolet Spark, Citroen DS3, Dacia Duster, Ford Grand C-Max, Hyundai ix20, Kia Venga, Lexus CT200h, Mazda5, Mercedes-Benz CLS, Mini Countryman, Mitsubishi ASX, Nissan Juke, Opel Meriva, Renault Fluence, Saab 9-5, Toyota Auris HSD, Volkswagen Passat i Volvo S60.

Istovremeno je u toku i izbor za Miss NetAuto 2010 koji bi trebalo da predstavlja nacionalni glamur i lepotu. Ove godine, sedmi put za redom, uz nove modele automobila našlo se i trideset šest kandidatkinja u ovom originalnom izboru lepote. Od 1. decembra 2010. do 31. januara 2011. glasaće posetioci portala kako bi se došlo do dvanaest polufinalistkinja, da bi na na završnoj manifestaciji u hotelu Hyatt Regency Beograd početkom februara gosti izabrali šest finalistikinja od kojih žiri proglašava dobitnice titula Miss i Miss fotogeničnosti NetAuto 2010.


Predstavniku autorizovanog zastupnika marke čiji model osvoji titulu Internet automobil 2011. biće u februaru svečano uručena statua, autorski rad Radoša Radenkovića, akademskog vajara iz Beograda.

Postupak glasanja je jednostavan, potrebno je samo da se čekira jedan od automobila ili fotografija jedne od kandidatkinja za Miss i sve ostalo će da obavi kompjuter. Preko jedne e-mail adrese može da se glasa samo jednom. Pre samog čekiranja klikom na neku od fotografija, ona može da se uveća i bolje pogleda kao i da se pročita tekst koji je postavljen uz njih.

U realizovanju ovih projekata veliki doprinos dali su uvoznici automobila stavljajući nam na raspolaganje svoje nove modele, kako za testiranje da prenesemo utiske i zapažanja našim čitaocima, tako i za fotografisanje uz devojke koje su ušle u uži izbor.  

U okviru promocije održana je modna revija na kojoj su neke od kandidatkinja za Miss NetAuto 2010 predstavile modnu liniju Baronessa, kreatora unikatnih čarapa Snežane Šćekić i originalne bunde Princess Konstantina, uz frizure studija Kapriš i scensku šminku Kriolan, a potom su se fotografisale uz aktuelnog pobednika Polo - NetAuto 2010 i druge Volkswagen automobile.  

Titulu su od 2002. do sada osvajali Volkswagen Polo (NetAuto 2003), Citroen C2 (2004), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006), Dodge Caliber (2007), Renault Laguna III (2008), Toyota Avensis (2009.) i Volkswagen Polo (2010) .

Predviđene su i nagrade i pokloni za neke od onih koji su glasali putem interneta. Svakako je najzanimljivija: Volkswagen Polo, aktuelni pobednik – NetAuto 2010, koju će za jedan vikend, uz plaćeno gorivo, da dobije jedan od internet glasača. Poklone su svojim posetiocima koji budu glasali, obezbedeli i prijateljski sajtovi preko kojih će takođe, moći da se glasa www.automagazin.rs, www.nacionalnaklasa.com, www.autoblog.rs, www.autoportal.rs, www.bsprodukcija.com... 

Ovog puta, zahvaljujući kompaniji Madnet iz Pančeva, lideru u oblasti interneta kod nas, biće organizovan direktan prenos završne svečanosti dodele nagrade NetAuto 2011, kao i izbora i proglašenja pobednica Miss NetAuto iz hotela Hyatt Regency Beograd početkom februara. Svi zainteresovani imaće mogućnost da preko sajta www.netauto.rs prate ovaj događaj.

Metro Market



čitanja : 3009



Komentari

Ah, sta reci a ne slagati? Globalno uzevsi, uticaj auto industrije, i sam njen ekonomski znacaj za jednu zemlju, toliko je veliki, da je nemoguce ga ignorisati. U Francuskoj je recimo procenjeno da nacionalni proizvodaci (Renault i PSA) direktno i indirektno zaposljavaju preko milion osoba, pa je normalno i da imaju nacionalni interes. Sume koja se izdvajaju za marketing, publicite (reklamu), promocije, salone... su astronomske, i sto je najtuznije, direktno su uracunate u cenu svakog vozila. Hteli to ili ne, odnosno bili svesni toga ili ne, mediji su na udaru ovako agresivne politike, posebno ukoliko su njen sastavni deo. BEZMALO SVI FRANCUSKI SPECIJALIZOVANI AUTO CASOPISI, deo su jedne ogromne NEMAČKE grupacije...
Sta hocu da kazem? Uticaj postoji, ne i cenzura. Niko dakle nece reci jednom novinaru, ti treba da pises sve najlepse o nasim modelima, i ukoliko nije tako, vise ti necemo dati vozila na testiranje. Odredeni su pokusali, pa su njihovi proizvodi bili masakrirani. Kako? Jednostavna, svaka redakcija moze sebi da dozvoli da iznajmi ili pozajmi zeljeni model, i da ga "uporedi" sa konkurentima. Dakle neke stvari se rade daleko suptilnije, mada ni to u kranjem slucaju nema mnogo uticaja na objektivnost. Ono sto svi treba da znaju, i sto cesto naglasavam u mojim tekstovima, je da smo svi samo individue, koje imaju razlicitog afiniteta i razlicite ukuse. Jer kako drugacije objasniti da se u jednom auto casopisu hvale odredene stvari, koje se u drugom precutkuju, ili cak i kritikuju. Svaki put kada sednem u odredeno test vozilo, pokusavam da budem maksimalno objektivan, ali to je ipak moje individualno misljenje, doista zasnovano na odredenom iskustvu i na komentarima brojnih prijatelja, kolega sa posla i zainteresovanih prolaznika. Odredeni "detalji" koje su citaoci naveli (vidljivost pozadi, zapremina prtljaznika, kvalitet plastike...), svakako nisu presudni, ali nase je da ih spomenemo. Svako ce sam proceniti da li mu je to zaista vazno, pa i ja prvi tako gledam na stvari. Ne treba zaboraviti da sam ujedno i novinar i potrosac, i da cesto okarakterisem odredene testove kao neobjektvne. Jednostavno previse je dat akcenat na za mene nebitnim stvarima. Cinjenica je da danas niko ne pravi jako lose automobile, razlike su cesto u nijansama. Zelite primer? Trenutno mi je ustupljen na probnu voznju novi Ford C-Max (kratka verzija) 1.6 TDCi/115 ks, sta taj monovolumen moze da donese novo u segmentu, sto drugi vec nisu izmislili? A konkurenata ko' salate, sve bolji od boljeg. Po cemu je od njih (mnogo) napredniji? Pa motori su zajednicki sa grupacijom PSA, klizna vrata imaju i drugi, vozna dinamika za familijarnu upotrebu kod svih je zavidnom nivou, dok je cena prakticno identicna! A da, ostaje nam kvalitet plastike, vidljivost unazad, zapremina prtljaznika, nejako svetlo za voznju unazad, tanke podne obloge...
Pozdrav svima
S postovanjem

izvor vrelegume.rs

Peki 08.12.2010 09:37

link

http://www.vrelegume.rs/komentari.php?id_cikkek=1940#postojeci

Autor Dejan L 09 Dec 2010, 11:56