home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeotov internacionalni razvoj i strategija koja je uključivala usmerenost prema državama izvan Evrope rezultirali su sa ukupno 1.091.000 prodatih vozila u prvoj polovini 2011. godine, od kojih je 44 % prodato izvan evropskih granica.

Najznačajniji porast u broju prodatih vozila u ovom periodu ostvaren je u Rusiji i Ukrajini (58%), zatim u Latinskoj Americi od 19% i u Aziji 18%.

Iako je Peugeot postigao značajan napredak izvan Evrope, dobri rezultati su zadržani i u Evropi, gde se Peugeot nalazi na 4. mestu.

Do dobrih rezultata doveli su i novi modeli poput 508-ice koja je uspešno lansirana i za koju je već primljeno 45.000 narudžbina, zatim 408, model koji je u Kini prodat u preko 70.000 primeraka, te 308 sa e-HDi tehnologijom.

Odlične rezultate ostvarili su i modeli RCZ koji je u prvih 6 meseci prodat u više od 11.000 primeraka, iOn koji je od lansiranja imao 2.000 narudžbina i 3008 koji je zabeležio rast prodaje od 13 %.

Jedan od sledećih koraka na globalnom planu je lansiranje modela 508 RXH koji će premijerno biti predstavljen na sajmu u Frankfurtu u septembru 2011. godine, a koji u proizvodnju kreće na proleće 2012. godine.

Opremljen sa 2.0 HDi FAP motorom napred i elektromotorom nazad raspolagaće sa 200KS i pogonom na sva četiri točka. Ovaj dizel električni hibrid ima emisiju CO2 od samo 109 grama po km.  

PR Peugeot BiH / Autoportal.ba



čitanja : 827



Komentari

4. u Evropi i dalje raste, čestitam

Autor Dejan L 16 Jul 2011, 21:36

S obzirom da su dosta razvodnjili dizajn da ne kazem pojednostavili, pristojno ali drugi to mogu bolje...

Autor Orlo 17 Jul 2011, 18:09