home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Svakodnevno smo svedoci velikog broja ponuda koje plasira auto industrija, koje imaju isti ili sličan format oglašavanja - slika vozila, cena ili rata plus uslovi finansiranja.

Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da se pohvalimo prvom interaktivnom, a nadamo se i duhovitom i dinamičnom kampanjom za model Golf u Srbiji. Kampanja za Golf je kreirana kroz niz pitalica čiji je junak najpopularniji Volkswagen model na svetu. Rešenje na svakoj bilbord lokaciji ima svoju „ličnu priču i poruku“ upakovanu u pitanje, koje je u vezi, kako sa samom lokacijom, tako i sa atributima brenda Golf. 

Tako ćete u ulici Kneza Miloša pročitati  pitanje: „Ko je Kralj u Kneza Miloša“, a na putu za aerodrom: „Ko leti, a sa sve četiri je na zemlji?“ i tako širom Beograda i Srbije.

Nismo zanemarili ni prodajnu poruku, te svako od rešenja ima istaknutu neku od jedinstvenih pogodnosti koje nudimo pri kupovini.

Ideja nam je bila da na drugačiji način skrenemo pažnju na model koji nudimo, a koji definitivno ima emotivnu istoriju u Srbiji. Pored duhovitih i zanimljiv poruka koje su u vezi sa lokalitetima bilborda, kampanja je ujedno uvod i poziv za učešće u konkursu, koji će trajati uporedo sa kampanjom.

Ideja konkursa je, da u skladu sa samom kampanjom i ljubitelji marke Volkswagen i modela Golf dobiju šansu da putem interneta i Volkswagen Facebook aplikacije pošalju svoju pitalicu o modelu Golf. Učesnici će svoje pitalice i poruke moći da šalju od srede, 20. jula, kada počinje Konkurs, pa sve do 20. avgusta. Najbolja Golf pitalica biće izabrana glasovima/lajkovima posetilaca Volkswagen Facebook aplikacije i glasovima žirija, a objava pobednika konkursa planirana je za 1. septembar. Glavna nagrada konkursa je objavljivanje pobedničke pitalice na bilbordu 12. septembra.

Pored glavne nagrade sledećih deset najboljih učesnika dobiće na poklon Volkswagen cool bags sa rekvizitima za letovanje.

Link za novi Fan Page i prijavu je: http://www.facebook.com/VolkswagenSrbija

PR Volkswagen



čitanja : 2377



Komentari

Po meni je BILBORD najgluplji nacin reklamiranja. Bilborde jako malo ljudi primecuje, a jos manje sadrzaj na njima. Drugo, bilborde mahom gledaju uvek isti ljudi (kojima je bilbord postavljen na putu do posla, lokalne prodavnice i slicno! Vidim da su bilbordi po Beogradu nikli ko pecurke posle kise. Po meni je to bacanje para. Najbolja reklama definitivno je RADIO i TV. Sve drugo je mrka kapa.

Autor Sinbad 19 Jul 2011, 14:20

Po meni TV i internet :) ali ajde ;) da ne bude da sam subjektivan :) sigurno net ima vecu gledanost x10 nego bilbord..

Autor dmc 19 Jul 2011, 14:32

@ Sinbad

Radio je iza bilborda po efikasnosti kao sredstvo reklamiranja. Tacno je da ga cesto gledaju isti ljudi, sto i jeste cilj, i reklame se prave tako, da se uvuku ljudima u podsvest. Ipak, oglasni pano u prometnoj ulici u Beogradu vidi jaaako puno ljudi, i kao takav posle TV-a je drugi najefikasniji nacin reklamiranja proizvoda i usluga. Ne nudi mogucnost detaljnog informisanja o proizvodu, sto je izvodljivo donekle u novinama, i potpuno na internetu, ali pogadja veliki broj ljudi, sto je samo po sebi dovoljno.
Druga je stvar sto su bilbordi po Beogradu zaista kao pecurke posle kise, i nekada vise smetaju vozacima nego sto sluze svrsi.
Inace, ovo mi je potpuni hit kampanja

Autor Burgija 19 Jul 2011, 14:37

Ja ne razumem koja je marketinska agencija uzela Porsche SCG-u pare za ovako glupu promociju.... Ovo je sve samo ne kreativno, pa jbt, imate internet vidite kako to ljudi rade preko.

Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Autor Aut 19 Jul 2011, 15:40

Najjadnija kampanja ikada, kako ih nije blam?

Autor Dejan L 19 Jul 2011, 15:43

Koga najvise kradu.....
Koga smatraju za najvece seljake.......

Mozemo tako u nedolged

P.S najaca varijanta je tabla u Kragujevcu blizu Sumarica >> Ko je najveci Nemac u Sumadiji

Autor beopozit 19 Jul 2011, 16:16

не тако ретко, кампање јесу бесмислене и увредљиве за здрав разум, јер су често само покриће за преливање средстава из маркетиншког буџета великих фирми у неколико вештих џепова ...

Autor Столе 19 Jul 2011, 21:50

Ovo je kao sa Koštunicom, sećate se kampanje ,,Ko uvek sme da vas pogleda u oči?''
U prevodu, vw pljačka cenama, a vi i dalje glasajte za njih

Autor Dejan L 19 Jul 2011, 22:37

Konj je nagluplji nemac u Srbiji...
Onaj što dade pare za ovu kampanju...
Da me pitate koje su firme ili šta piše na bilbordima pored kojih prolazim, nijedan ne pamtim, a svakodnevno vozim pored njih. Samo ruže grad, blokiraju i kvare pogled za desetku!

Autor Dima 20 Jul 2011, 14:32

Ovo slobodno može na takmičenje za najgluplju kampanju decenije. Teško će je neko nadmašiti do 2020. godine...

Autor MMarko 20 Jul 2011, 19:32

ko god da je ovo smislio utuce dobar bonus za ideju !! nije ni sumnjao kako ce odjeknuti .
reklamira se na bilbordima (to je i platio) i na sto drugih mesta kao na primer ovde i to za dz!!!!

Autor SRBENDA 20 Jul 2011, 21:48

@SRBENDA
Teoretski da. Ovde i na drugim sajtovima je objavljeno zato što su to poslali ovi iz marketinga, ali treba razmišljati i o tome da će svako sa iole mozga da pomisli "kakva je ovo nebuloza" svaki put kad vidi bilbord (baner ili nešto drugo). Mediji će akciju da isprate onoliko koliko oglašivač bude forsirao. Ništa preko toga. Koliku će štetu VW brend da pretrpi u Srbiji zbog ovakve kampanje? Nemerljivo i kod šire grupe kupaca, pošto oni neće ni da primete; ni kod ljubitelja automobila, pošto ih nema dovoljno, niti ih ko šta pita... Kad kažem nemerljivo, mislim stvarno da to ne može ni da se proceni, ne da će da bude toliko "big" da će da bude nemerljivo :)

Autor MMarko 20 Jul 2011, 22:10

Ljudi, kako ne kontate, reklama je u potpunosti uspela čim polemišete o njoj...

Autor mag 25 Jul 2011, 00:10

Odgovarajucim sloganom u skladu sa lokacijom bilborda je ocigledno postojala zelja da se skrene paznja sto je po mom misljenju i uspelo. Za realizaciju takve ideje (slogan vezan uz lokaciju) bolbord je najbolje resenje i ja tu ne vidim nista sporno.
E sad, nekima smetaju bilbordi generalno i tu nema dalje rasprave.

Inace za sve slogane koje sam video ne mogu reci da nisu tacni, cak ima veoma duhovitih.

Kao sto rece moj predhodnik, cim se ovoliko komentarise, uspelo je.

Jedan komentar ovde glasi " vw pljačka cenama, a vi i dalje glasajte za njih". Kakve to ima veze sa ovom kampanjom?

Kome cene ne odgovoraju za neku robu, taj je i ne kupuje. Oni koji se odluce za kupovinu nekog vw automobila znaju sta dobijaju sa cenom koju plate. Ne postoji srecniji prodavac polovnog automobila od vlasnika wolkswagena :) pricam iz iskustva.

Autor Aleksandar 25 Jul 2011, 10:39