
Očigledno nezadovoljan aktuelnom pozicijom Mercedes-Benza na tržištu, jer ovaj brend trenutno zauzima treće mesto po prodaji u premium segmentu, prvi čovek Daimlera Dieter Zetsche pismeno je izrazio svoje mišljenje o aktuelnom stanju svim radnicima tog poznatog nemačkog brenda.
U prvih šest meseci ove godine Mercedes-Benz je prodao 610.531 automobil, što je rast od 9,7 % u odnosu na isti period prošle godine. Ove brojke zvuče sasvim dobro dok se ne pogledaju prodajni rezultati iz BMW-a i Audija.
Najviše razloga za slavlje ima bavarski proizvođač koji je zabeležio rast od 17,8 %, uz brojku od 689.861 prodat automobil, dok je Audi drugi sa 652.970 prodatih vozila što znači rast prodaje od 17,7 %.
Videvši izveštaje konkurentskih brendova, Dieter Zetsche je svojim radnicima napisao pismo sa sledećim sadržajem: “Dugoročno gledano, ne možemo i ne smemo da budemo zadovoljnim drugim, a još manje trećim mestom. Mi smo Daimler i prema tome moramo da budemo ispred ostalih. Ukoliko je za to potrebno nešto što trenutno ne posedujemo ili ne postoji, to nešto će biti definisano i proizvedeno. Uspeh naših konkurenata treba da nam bude najveća motivacija!”.
Daimler posluje pozitivno i prema mnogim analitičarima nema nikakvih znakova za uzbunu kada je tekuća godina u pitanju, ali u svetskim okvirima to nije dovoljno dobro ako želimo da konkurišemo ostalim premium brendovima. Ono što Zetsche priželjkuje jeste da se Mercedes popne na prvo mesto s najvećim brojem prodatih premium automobila. Da li će se njegova vizija i ostvariti, pokazaće vreme.
Izvor : Automotoportal.hr
Samo vi pravite i dalje najbolja i najluksuznija kola. A najprodavaniji,što se mene tiče ne mora da budu. Mada vidim hoće i to. Ali teško je biti i najskuplji i najprodavaniji.
VAG i Audi vwode napred autoindustriju, MB propada gde mu je i mesto.
PITBULL™
Stvarno si shashav.. :)
Sad ispada da uopste i ne trebaju da prodaju automobile.. Ako je tacna prava recenica, onda samo pitam ZASTO??? Zasto rezultati ne prate "najbolje i najluksuznije"?
Mislis da je "Brki" lepo da gleda u ledja.. Vidis kako je na slici zabrinut.. :)
Imas neverovatan "optimizam" u pronalazenju opisnih kategorija vezanih za MB( a koji isljkucuju glavni njihov vezivni element zvani PROFIT)..
:)))
@Panchev9
Pašteta se više prodaje od bifteka,logično. Mercedes je najskuplji,pa je logično da se jeftiniji više prodaju. A treba i pogledati paletu modela i videti šta ko prodaje. Mercedes ima skupe automobile kao što su CLS,GL,R klasa,CL,SL,G klasa,SLS AMG,65 AMG modele itd.
Daj mi jedan takav auto by BMW ili Audi? CL je skuplji samo u startu oko 30 000 eura od serije 6, i ti očekuješ da se ta dva auta isto prodaju? Da ne pričam,što u CL-u nemaš motor ispod 500 (435 konja). Samo jači,600,63,65AMG. A to košta,treba da si veliki gazda da bi to mogao da voziš. CL65 AMG bre košta 250 000 ! Sa full opremom oko 300 hiljada. Kakav bre BMW i Audi,nemoj da si smešan.
Još jedan dokaz o aksiomu autoindustrije i radionica:
https://www.youtube.com/watch?v=UQfJQLu7MH0&feature=player_detailpage
Panchev9, daj neki komentar na viđeno od 3.47 pa na dalje pošto se PITBULL ne oglašava, čini mi se da je napokon skapirao... :)))
@PITBULL
BMW pravi veći profit od celog Dajmlera!!!! Znači, traktori, kamioni, Cls-ovi, Gl-ovi, autobusi, kombiji i kombajni zajedno naspram par automobila i nešto motorcikala???
Daj neki komentar pa makar i o pašteti i bureku... :))))
Ja da se pitam,napravio bi naslednika SLR-a ! Pa kad stane neko sa SLR-om,a ovaj u novoj Isseti gleda ko u boga i onda malo razmisli i kaže "ali BMW proda ukupno više automobila" hahaha. :)
Treba da se zna šta je šta,šta je SLS AMG a šta i3. :) Naravno i Maybache nove,što će i uraditi. Samo vrhunsko tuci. Da se zna šta voziš. :)
@Gagiba
Jedan Mercedes kamion košta kao dve 7-ce ;)
PITBULL™
:)
Show s' pastetama..
Ne ide ti razmisljanje sa logikom nogu pod nogu..
MB je izgleda u svemu poseban, ima najskuplju gamu proizvoda, ali nema i najveci profit(iako su najvece zarade na tim automobilima)..
Gagiba
Mislim da je "boja" u pitanju..
Ali mozda ce novi FL(by Octavia) farovi uraditi nesto.. :)
Daimler rules. Oni kobasicari im nisu ni do kolena. Samo neka nastave da prodaju one plastikanere, X1, 1, itd. :D
@McLaren
Malo nije ok da kazes nekome da ga duva zbog Mercedesovog loseg polozaja. Nikada ne mozes da znas ko je za drugom tastaturom, ja nesto ne bih rizikovao. Postovanje svima iako imaju suprotno misljenje.
Dalje,
@PIT
Pa zar ovaj nije rekao da ce uraditi bilo sta samo da se poveca proizvodnja, dakle ici ce u jos vecu komercijalu ?! Ili sam ja lose skontao.
Jedino je BMW dosledan zadnjem pogonu, moze vama 1 da bude ruzan ali je i dalje jedini "hecbek" sa zadnjim pogonom.
Sta reci za CLC koji ce imati prednju sem hahahhahahahahah tuga!
Brka se definitivno debelo zabrinuo!! Ovo mu je već drugo pismeno u kome vapi za pomoć po sistemu "dajte ljudi ko bilo, pomagajte ako Boga znate" a podstaknut onom čuvenom Njegoševom "puče kolan svečevoj kobili...obrnuše kola niza stranu!!!" :)))
Čisto jedan detalj o autoindustriji ako je kome slučajno promakao...pažljivom posmatraču od 3.45 pa na dalje....
https://www.youtube.com/watch?v=UQfJQLu7MH0&feature=player_detailpage
Pa kaze, automobilske marke koje prodaju skupe automobile imaju vecu profitnu marginu. Recimo Porsche koji uglavnom nema automobile ispod 50000 ima profitnu marginu od 20%. BMW je trenutno na 14,8%. Mercedes - 10%.
To sto Mercedes ima neke skupe automobile apsolutno nista ne znaci. I opel moze da napravi skup automobil i da prodaje 1 mesecno. Majbah se i dalje solidno prodaje, mada u Americi belezi pad u julu u odnosu na juli prosle godine za citavih 20%. Naime, u julu prosle godine prodao je 5, a u julu ove godine 4 komada (ČETIRI KOMADA). Na jedan skupi CL proda se 1000 jeftinih A klasica-prasica. Sa modelima i3 i i8 koji su do sada nesto nevidjeno (i cak i na slikama izgledaju sjajno), BMW brand image ima da ode u stratosferu. Jbg. neko mora da bude prvi u pravljenju velikoserijskog automobila od ugljenicnih vlakana, a neko prvi u inmplementaciji aromatizovanog rasprskivaca toplog vazduha, tkz. golicač šije.
Ipak Dieter-ov potparol za svoju ulicu, Pitbull je jako zabavan u poslednje vreme. Bas je zabavno citati njegova PR saopstenja. "Vragovane mavi":))))
tkz. golicač šije
:)))
Meni pismo deluje kao da ga je pisao Japanac ranih 50-ih godina proslog veka..
Novi ML, A, B, CLC i novi S se čekaju, a onda nema razloga za brigu.
Audi je uvek bio zlatna sredina.
Bmw, svaka čast
@toma
Ma ja sam pomenuo da je "Brka mrke osukao brke". Nisu možda baš mrki ali zbog rime...To DekiL bodri Brku da izdrži još malo...sad će zelena trava, samo što nije... :)))
"Golicaš šije"!!!! ahahaha
@toma
Nije lako čoveku ali bez sve šale!! Možeš misliti njegovu situaciju kad ga u mandatu stigne i prestigne ljuti konkurent Audi a za Bavarcima je već odavno izgubio priključak. Možeš misliti kad se mi koji apsolutno nemamo ništa od toga, ovde na Blogu često ubeđujemo kolika je razlika između autoindustrije i ostalih radionica, kako je tek njemu kada je šef jedne od tih radionica i cela Nemačka i pola sveta uviđa kako ga polako ali sigurno ispušava?!!! :))
Sastaju se ti budžovani često po privrednim komorama, seminarima, kongresima i slično. Opet možeš zamisliti kako se Brka oseća kad mu Bavarski kolega namigne u prolazu..... :))))
@Gagiba
Nemoj reci da se uzbudjujes?:))))
Ma naravno, veliki je to pritisak. Pit koji je jos dete i nema pojma o zivotu misli to je tek tako, neka prave i manje automobila, samo da se njemu svidjaju. Proizvoditi nesto u danasnje vreme je jako zahebana stvar. Secam se kad su ovi iz BMW-a pre jedno 5-6 godina rekli da ce do 2018. morati da proizvode minimum 1.4 miliona vozila da bi mogli da zadrze profitabilnost. Velika je tu matematika. A oni koji nisu naucili tablicu mnozenja kad dobiju zadatke na ispitu, sledi preznojavanje.
http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/bmw-messestand-auf-der-iaa-bmw-laesst-neuheiten-wieder-rollen-3961489.html
3D renderi i fotografije BMW standa u Frankfurtu. Svabe to vec postavile. A ne ko nasi, 1 vremena pre otvaranja, trce i brisu prasinu. Pa zatim tu treba proveriti da li rade motori na svim konceptima i prototipovima, itd, itd.
Mercedes je običan premijum auto. Niti je najbolji, ni najlepši, ni najskuplji, ni najprodavaniji, ni najudobniji.
Jednostavno, onaj koji tvrdi da zna šta je naj... je zasigurno velika neznalica.
Zato je Merc, Merc ni manje ni više. Ja ga cenim i poštujem, baš zato što je gornja premijum sredina, bez glupih izleta, osim glupih SLS AMG 63 i sličnih paraautomobila.
Hahaha,koji ste vi pajseri. :) Sami sa sobom se prepucavate. A toma još i promoviše BMW usput. :) Mali od BMW-a. :) Ovo samo znači da Mercedes hoće da bude br 1 i po prodaji,što je uzimajući u obzir da je najskuplji i da pravi jako skupa kola,teško. Ali eto,rekli su da će da naprave to što treba da i to odrade. Nisam samo razumeo ovog pajsera tomu šta hoće da kaže sa i3 vs SLS AMG??? Valjda hoće da kaže kako je i3 bolji auto ili ekskluzivniji. :)
@Mange
Ja sam mislio da si ti stvarno stručnjak. Hoćeš reći da je Audi ili BMW udobniji od Mercedesa??? Ili da su skuplji? Što se tiče kvaliteta i pouzdanosti,imao si skoro onu tabelu da vidiš,Mercedes u vrhu,BMW dosta iza,Audi još više.
Pa cak se i SUV-ovi 99% vremena voze po kvalitetnim putevima, a kamoli limuzine. Tako da i ako(?) je Mercedes udobniji od Audija i BMW-a veoma retko ima prilike da to pokaze. A najbolji primer onoga sta se danas, kada je neverovatna ponuda, najvise racuna u premium segmentu je:
https://www.youtube.com/watch?v=UQfJQLu7MH0&feature=player_detailpage
posle 3:47:)))
PITBULL™
Da je Merc savršen i neprikosnoven, ne bi izmislili majbah.
Nisam rekao da je BMW, Audi bolji od Merc. Možda neki modeli se mogu porediti, možda je po neki i u nekom pogledu bolji. Ali...
I Merc. ima čitavu paletu vozila. Tu je i A klasa recimo, koja je po meni dupe, koju konkurencija bije i pamet, mada ima i ona svoju klijentelu.
Znači, sve ima svoju namenu i ocenu a globalne priče ne piju vodu.
Pa naravno da je Mercedes pao na 3.mesto, kad im je najvazniji model u gami- E klasa- poluproizvod. Niti je sportska limuzina, niti je penzionerska sa onim lepim prednjim krajem, niti je moderna sa onim seljackim zadnjim svetlima, unutra obicna i neuzbudljiva. Kvalitet je ok, znaci- nazad u skolu crtanja. I te gluposti- Mercedes pravi najskuplje automobile- i moj komsija pekar je imao najskuplji hleb i kifle u kraju, pa je zatvorio pekaru. A mislio je da je njegov lebac najbolji. Zajeb'o se.
@Mange
Ne znam da li si pratio priču kad se pravio Maybach. Upravo su mu to ime dali a ne Mercedes jer od Mercedesa koliko god da izadje luksuzan i dobar auto,od njega se to i očekuje. Zato su ga nazvali Maybach da mu daju na "težini". A klasa je odličan auto za ono za šta je namenjen. Da nisi možda našao neku zamerku u kvalitetu (pošto autobild nije),udobnosti,kvalitetu enterijera itd?
@toma
Čekaj,hoćeš da kažeš da Mercedes nije udobniji od BMW-a i Audija??? Samo mi na to odgovori. Inače,ako nisi znao,u Srbiji je veoma loš put,pa ta udobnost,ne da dolazi do izražaja,nego...
U ostalim zemljama gde je put ko pista,manje dolazi do izražaja ali opet ima razlike.
@boris
Molim te jesi ikad probao E klasu? Nemoj da pričaš gluposti. Ok je ako ti se ne svidja vizuelno,ali je smešno uopšte pričati o tome kakav je E klasa auto.
PITBULL™
Merc. nikad nije mogao da bude krem premijum limuzina kao rols sojs, bentli i sl. Posle neuspelih kupovina, nabrojanih izmislili su novi brend, jer Merc. niko nikada nije ubrajao u gore navedene.
Što se udobnosti Merc. tiče mogu ti reći da se nisu pretrgli na pojedinim modelima i da ima BMW i Audija udobnijih od pojedinih Mercedesa.
Svaki taksista će ti reći da Merc. i udobnost nisu baš prijatelji. Pri tome mislim na ergonomiju a ne na prostranost.
@pitbull
po ko zna koji put ti ne razumes ono sto pise. Ali zaista. Sad sam mrtav ozbiljan dok ovo pisem i pitam: koji si razred osnovne skole?
A to da je Srbija zemlja sa losim putevima - jeste, ocigledno da se zbog toga jos jedino ovde i u jos nekim seljackim vukohebinama merc prodaje bolje od BMW-a:))) Ti nikako da shvatis da se premium automobili uzimaju zbog nekih drugih stvari, a ne zato sto dobro upijaju dzombe po bespucima i sto kilavi penzos motori mogu klaj klaj, 100.000.000.000Km bez vecih problema. Pa kad bi se BMW-i vozili na isti nacin, i oni bi mogili i koji kilometar vise. Kad smo vec kod Autobilda, upravo citam nemacki i evo sta kazu: 1.BMW 1, 2. GolfVI, 3. Alfa Gullieta, 4. Audi A3. Pa kazu: nova jedinica jako udobna, izuzetno upravljiva i zabavna za voznju, jedina mana u odnosu na konkurenciju - cena:))) Aj uzdravlje!
http://img35.imageshack.us/img35/6248/gti1i.jpg
@Mange
Ako nisi znao Maybach Zepelin je postojao 1900 i neke. Maybach je oduvek bio vrh,sad su samo oživeli to ime. I sad od Maybaha nema luksuznije :
https://www.youtube.com/watch?v=-k3uX1o9idI&feature=related
Tačnije,niko nema ni paritet 62 verziji,postoji pandan 57 verziji u vidu RR Fantoma. Ali verzija 62 nema konkurenta,kao ni Landaulet itd.
Daj mi molim te bilo koji BMW ili Audi koji su udobniji od Mercedesa (a da su ista klasa). Kad kažem udobnost,mislim na udobnost vožnje. A sedišta takodje ima najudobnija Mercedes,najviše mesta nude. Ali pre svega mislim na udobnu vožnju,podvozje. BMW je poznat po sportskoj vožnji,Audi je sličniji BMW-u nego Mercedesu. Mercedes je poznat po udobnosti (najkraće rečeno,da ne kažem luskuzu i bezbednosti). Pre neki dan sam sa drugom se vozio u W123,preko kaldrme kod Gardoša. Pa to je neverovatno. Nadji mi auto koji tako može da predje preko onih džombi i kratera...
@pitbull
mora se Maybachu priznati jedno: sa prodajom od 10-tak komada mesecno, vrlo je ekskluzivan:))))
Samo steta sto ce `rikne!
hahahahah, dobro sam se izrazio "dzombe", tacno znam kako pit razmislja. Ali on nikako da shvati da je to P O G R E S N O!!!
@toma
Evo predlažem ti da te provozam u E klasi,usput ćeš videti i moju vozačku,koliko imam godina i sve. I isto tako ti mene da provozaš u trojci (nisam se vozio u novoj,niti je probao) I ja da vidim tvoju vozačku,tj šta imaš od kategorija. :)
Jel fer? Ako vidim da dobro voziš,daću ti E klasu da probaš pa da vidiš koliko je "penzionesrka". Samo se onda bojim da ćeš se "navući". :)
@toma
Nisu potrebne džombe da bi se osetila ta razlika u udobnosti,već svakodnevni sprski putevi. A što se tiče Maybaha,nemoj da brineš,stižu više verzija Maybaha,nikad jači ! :)
PITBULL™
Juče sam prešao, (vozio) u W210 270 cdi 600km. Auto je 2001god i prešao je oko 400 000km.
Motor je orig. 170ks ali je ovaj čipovan i ide prilično lepo.
Što se udobnosti tiče, kod mene je dobio 2-. Ceo dan me leđa bole a dupe trni od tvrdih kožnih sedišta. Sedišta me podsećaju na ona drvena sedišta iz starih gradskih autobusa. Poređenje ovih sedišta i sedišta iz recimo peugeota 607, je zaista smešno.
Što se prohodnosti tiče, niti ima klirens, ima zadnju vuču i kad se zaglavi kao krme, slabo mu pomaže i ASR i ESP...
@pitbull
dakle slazemo se da se mercedesova "superiornost" u udobnosti oseca samo na "svakodnevnim srpskim putevima". To ti i pricam. Samo jos u Srbiji merc proda 100 vozila vise od BMW-a, i to je to.
A sta cemo sa ostatkom sveta. Tamo gde se prodaju znacajne kolicine i gde su putevi bolji nego "svakodnevni srpski".
A Maybach je stvarno jak. Ide od firme do firme i moli za pomoc. Aston je bese odobrovoljio da im udeli pomoc?
@Mange
Brate moj,auto služi da se vozi a ne da sediš u njemu u mestu. Zato kad kažeš udobnost,misli se na udobnost vožnje. A tu ja još ne nadjoh udobnijeg od Mercedesa.
http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_E-Class/
Pazi šta kažu :
"The 2011 Mercedes-Benz E-Class strikes a brilliant balance between ride quality and handling ability. Within its segment, the E is by far the most adaptable, rewarding and confident car for the widest variety of surfaces and situations. "--Edmunds
Obrati pažnju na ovo
"the E is by far the most adaptable, rewarding and confident car for the widest variety of surfaces and situations."
E to je Mercedes.
PITBULL™
Jedna obična Laguna2 je kralj udobnosti za prestižni Merc E klase.
@toma
Najmanje se oseti ta razlika na ravnom putu-pisti. Tu je i Ferarri "udoban". Što je lošiji put,sve više se oseti razlika. Živim u Srbiji,pa tako gledam šta mi najviše odgovara. Ko zna,da živim u Nemačkoj,možda bih drugačije razmišljao (mada sumnjam,samo bi stavio 19"-ce ili 20"ce na auto). Nisi mi odgovorio na ponudu? Eto imaš priliku sve da saznaš ako te već zanima.
@Mange
Ja imam W211 320cdi,auto je ladja,putovao sam često na duže puteve,do Sarajeva,Banjaluke itd. Ne znam šta bi ti rekao na to,ja put nisam osetio. Zimus sam stavio nove gume i pored zadnje vuče,nisam imao nikakvih problema,ide kuda hoćeš. Skoro ko džip.
@Mange
Imao sam Lagunu (2001) jedno kratko vreme i zaista sam se iznenadio koliko je udobna,nisam očekivao toliko. Ali nemojmo preterivati...
nigde nisam video vise Mercedesa nego u Tirani i Albaniji. Od 123 preko 190 do ovih novijih... a putevi- japanski- "sama jama". Znaju ljudi koji auto moze da izdrzi maltretiranje, a nije Lada.
PITBULL™
Jesi li se vozio u još kojem autu osim u Merc.? Zaista tvrdim da ima dosta i jeftinijih utomobila sa udobnijim sedištima.
Prohodnost mercedesa sa zadnjom vučom je tanka, posebno u rikvercu. Elektronika dosta toga nadoknadi ali nije to za pohvalu.
Sve ovo ne znači da je Merc loš. Samo znači da ima mana.
Kao limuzinu E klase, ipak bi ga pre uzeo nego BMW.
@boris
Pa nije ni čudo kad je Albanija zemlja sa najviše Mercedesa na svetu (procentualno). Ako sam dobro razumeo,ovi iz Top Gear-a su rekli da se taj procenat kreće čak 85 ili 90% od svih auta ukupno?
@Mange
Jesam,u dosta automobila. Ali pusti sedišta,ja pričam o kvalitetu vožnje-podvozju. Moj Čiorki npr ima preudobna sedišta,a i udoban je jako. Kad sedneš,ko u fotelju,upadneš u sedište. Od malih kola,stvarno se nisam vozio u udobnijem autu od A klase. Skoro sam imao prilike da probam restajling C klasu i oduševio sam se. Baš bi voleo da je i ti probaš pa onda da daš poredjenje sa A4 odnosno BMW 3. Veruj mi da više od restajling C klase ne treba,sve preko je čisto iživljavanje. Sa E klasom,zimus nisam imao nijednu situaciju gde bi uopšte pomislio da postoji mogućnost da se zaglavim. A stavio sam Sava Eskimo HP nove. Jedino kad sam testirao "dokle može" npr ne može da se popne na baš jakoj uzbrdici kad se potpuno zaustavim na istoj. A džip može. E to je razlika. Inače za normalan saobraćaj,nema potrebe za džipom. Stanem negde gde niko nije prolazio (na sneg),kopa bez problema,koči,stabilna u krivini. Baš nisam osetio nijednog trenutka nesigurnost. A ključ svega je,dobre zimske gume.
@toma
Šta bi? Nestade? Uplašio si se moje ponude? Ako si zaista punoletan i imaš vozačku dozvolu i BMW 3 kao što kažeš,zašto se onda plašiš ponude?
PITBULL™
Što se tiče E klase, nemam zamerki za kvalitet, stabilnost, dugotrajnost pa čak i za izgled.
Ali A klasa je zaista nešto drugo. Jednostavno mislim da tako nešto nije trebalo Merc.
Nije za džabe Merc. sklopio dil sa Renaultom. Imaju oni jedno dugom šta da daju.
@Pitbull
Ima toma trojku ali burago. Poklonio mu Mirko Alvirovic.
Ne znam sta se raspravljas sa likovima koji tvrde da je Laguna udobnija od E klase. Boze svasta. :D
@Mange
Pa najbolje bi bilo da ne idu ispod C klase,već samo iznad. Ali vidiš da tržište traži sve manje i ekonomičnije automobile. Što se tiče E klase,stvarno sam prezadovoljan autom. Imam ga skoro 4 godine i vozim ga sa istim uživanjem kao i kad sam je uzeo. Nije mi dosadila (a to nije lako kod auta). I mogao bi da je vozim još 10 godina bez problema. Naravno,planiram novije nešto,ali u krajnjem slučaju,još 10 godina da je vozim,ne bi se žalio. E sad,ne verujem da bi bilo tako da je 200cdi. I motor ima važnu ulogu. Isti auto nije isti kad ima slab ili jak motor,kao i slabu ili jaku opremu. To su dva različita auta faktički. A ovo za prohodnost,Čiroki čupa po snegu kao da je suvo. :) Samo treba stati. A E klasa po snegu čupa dobrih 50% od gasa,što je za zadnju vuču zaista fantastično. Do pola gasa mu daš ona čupa i ne proklizava. Tek više od toga,počinje da se uključuje ESP. To govorim kad je baš prekriven put snegom. Kad ga ima malo,ide skoro punim kapacitetom.
@pitbull
pa ne visim ja ovde nonstop. I ovako ponekad mislim da sa tobom gubim dragoceno vreme, a kamoli da se vozam u staroj E klasi. U novoj sam se vozio oko 900km. Tj. koliko ima od Beograda do Beca (al preko Hrvatske).
Opet ti kazem nemas ti pojma sta ljudi koji kupuju premijum automobile traze. Ti i ako imas to staru E klasu, ili si zalutao, ili se i ne racuna, posto govorimo o onima koji iskesiraju velike pare da kupe novi auto. Dakle zivis u Srbiji i jedino te to interesuje, a ovamo mi nesto kao naklapas o globalnim kretanjima. Zasto si onda zapoceo ovu pricu i diskusiju. Jednostavno pozovi Ditera i reci mu: "Cika brko, nemo` se sikiras, pa u Srbiji nam ide odlicno!":)))
@toma
Pa ti si sam rekao da gledaš polovnjake. Ja jedini auto koji bi kupio nov je CLS,da imam 100 soma za njega. Ne bi žalio gubitka. Ovako,najbolja kupovina je 2-3 godine star auto,mnogo mu padne cena a on ko nov. :) Što se plašiš ponude? Zanima te da vidiš da li imam dozvolu,E klasu itd. Izvoli uveri se sam. Imam i motor (nov). Što kaže NemanjaBB,nemoj se praviti pametan kad ne znaš ko je sa druge strane. Onda dodješ u situaciju da ispadneš smešan jer ne smeš da se suočiš,a sam prozivaš kako je neko klinac itd. Ja sam novu E klasu vozio čim je izašla,od prijatelja. A takodje imam jednog prijatelja koji uvek kupuje nove Mercedese i to sve jaču klasu,pa tako uvek imam priliku da medju prvima probam novitete. Nisam se vozio 900km u novoj E klasi,niti na Nurburgirngu M5,ali sam zato vozio svašta ovde i sam sam vozio a ne "vozio se u" ! E klasu novu sam probao kratko,ali sam je "stiso",krivine,tamo-vamo,kao da sam je vozio tih 900km. Isprobao sam auto detaljno,a ne prevezo se od tačke A do tačke B.
Sa Mange-om, Tomom i Tu je sve savrseno nema rasprave!
Zanima me na kojim je drogama ovaj lik sto je rekao da je Laguna udobnija od E klase...
toma
Prihvati ponudu(samo da ne bude ona koju ne mozes da odbijes-sto kaze Don).. :)
Mozda ce onda ostati samo jedan komentator.. :)
E klasa jeste udobnija od 5-ice, jer je BMW tako nastimovan.. Putevi su tu vrlo vazna stvar..
ali zato sa pitom mozes da se raspravljas do mile volje. Ja mu kazem: ok merc je na dzombama udobniji od BMW-a i Audija, a on mi odgovori: Sta ti bre hoces da kazes, da su Audi i BMW udobniji od Mercedesa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
@hh
Haha,najjači si. :)
@Panchev9
Hahaha,respect. :) Ma nije dotle došlo mada je umeo da iznervira "za batine". Ali znaš kolko se uzbudjavam što kaže Šojić. Ja sam uvek tu,volim da idem do kraja kad se neko pravi pametan ili junači,kao toma,ivan itd. I svi oni na kraju ne smeju na megdan. A prave se pametni ! Ja ono što kažem,tako je i mogu bilo koga ko želi da provozam u (ili na) onome što imam. Nemam Bugati Veyron,ni Pagani Huayru,ali ono što kažem u to svakog trenutka mogu svakog da uverim.
I čestitam na iskrenosti.
"E klasa jeste udobnija od 5-ice, jer je BMW tako nastimovan"
To je ono što ja pričam. BMW je sportski nastrojen,Mercedes krstarica. Zašto Formula 1 nije udobna? A 123-ka kad udješ u krivinu do pola se nagne? Ili-ili. Biraš. E sad sa novim kolima oni uspevaju da naprave neke kompromise,ali ipak,glavna karakteristika ipak mora da prevagne da li je sportski ili udoban.
@hh
ne nego bas meni. Evo citat:
"@toma
Čekaj,hoćeš da kažeš da Mercedes nije udobniji od BMW-a i Audija??? Samo mi na to odgovori. Inače,ako nisi znao,u Srbiji je veoma loš put,pa ta udobnost,ne da dolazi do izražaja,nego..."
PITBULL™
Nisam se izjasnio ko bi "pobedio"..
I tomahawk je "tvrdo"glav, tako da..
:)
Udobnost: jedna od najudobnijih voznji u zivotu je bila u Peugeot-u 305!!! Eh, ta dobra stara vremena..
Bangle-ova 5-ica ima 10 osobina pre udobnosti.. Ali opet je volem..
Nego da se vratim na jednu staru pricu. BMW direktori i inzenjeri na nekom pikniku u okolini Minhena uzivaju u pivu i kobajama, usput se malo dotakli posla, i na pitanje sta dalje da rade, kako da poboljsaju prodaju, jedan se javi i rece: "pa utegnucemo jos malo vesanje", prsnuse u smeh i nastavise da uzivaju u lepom vremenu, pivu i kobajama:)))
Ljudi,ne verujem!!!Najzad da vidim Pitbull-a kako izgleda!Lepi su ti brkovi :))))
Salu na stranu...
Dzabe i CL i SLS i GL,to ne vuce prodaju,a svakom proizvodjacu je to jako bitno!Ima i Bmw skupe modele,koliko je X6M,X5M,M5...Ima i Audi R8,RS6,A8 6.0,Q7 V12...Sve to oni prave zarad prestiza,imidza...Ono sto oni prave i sto im ide su limuzine sa manjim motorima,E220cdi,A6 2.0tdi(3.0),A8,S klasa,C klasa,A4...Dakle,oni tu izvlace prodaju(Mercedes dosta izvlaci sa A klasom i B :D)) Dok Audi sa A3(koji je u ceni sa Bmw1),i sa A1(koji je jako skup mali automobil)...E,posto se proziva Bmw zbog cene,pogledate da je najjeftiniji Bmw 1 koji ipak kosta oko 22.000,sledeca je Bmw 3 koja krece tek od 30 i nesto 'iljada...E,pogledas Pitbull Mercedes koji do 30.000 ima 2 predstavnika,A i B klasu,Bmw 3 je skuplji od C klase,Bmw 5 i E class su slicnih cena,Bmw 7 i S opet slicnih cena...E,nesto o udobnosti,vec sam pricao kako su francuzi tu neprikosnoveni!Da,da,neprikosnovani!Vozio sam se u 406 npr i vozio,milina je voziti ga i voziti se u njemu...Ladja,prostran,udoban...Cak sta vise,vozio sam se par puta i u Pezou 205!Ljudi,kad Golf 1 stane pored 205,izgleda ko dzip,Pezo je 123245x puta udobniji,prostraniji iako je manji!
Nesto sto sam pricao,a sada su rekli jos neki,sinonim luksuza i ostalog su Rols,Bentli,Mercedes je daleko od njih(to sam rekao,a sada jos neko potvrdio)...
@dusan
Ne lupaj gluposti,C klasa je skuplja od serije 3 kao i od A4. Te što si nabrojao koštaju kao srednji Mercedes. :) Mercedes ima automobile koji koštaju kao 2-3 najskuplja konkurentska. :) BMW-u izvlače prodaju serija 1 i X1. Audiju A1,A3 itd.
@PITBULL
C klasa pre restajlinga,nesto jedva 29.000 kod nas sa AMG paketom...Bmw 3 nije ispod 30.000 nikad bio.Udji i sad na Bmw.de pogledaj cene...Koji srednji Mercedes?A klasa,B klasa?Onaj GLK potonuo,totalni promasaj.Q5 i X3 ga pojeli za dorucak.Mercedes ima automobile koji kostaju kao 2-3 najskuplja konkurentska,zanimljivo....Audi A8 novi blinda 680.000,S klasa blinda 620.000 ;)
Dalje...Da nije A i B klase,Mercedes bi kaskao jos mnogoooooo viseeee!A4/3/C su slicnih cena,kao i A6/E/5,razlika u ceni je mala skroz,i ko daje toliki novac on ima na umu npr Bmw i njega uzima iako je npr 1.500e skuplji od konkurenata...Jednostavno,odlucio da da lepu svotu i nije mu bitno da li ce dati 45.000 ili 47.000e...Inace,Audi R8Gt kosta oko 190.000,jos nesto dodas ode preko 210.000,koji to Mercedes kosta 400.000,500.000?!Nisam cuo za taj Mercedes.
Bolje da im izvlace prodaju skupi mali A1 i A3,i Serija 1 i X1 nego mala smesna A i B klasa.
@dusan
Mercedes C klase sa AMG stajlingom je koštao 31999. A 3-ka sa M stajlingom,xenonima i još opreme košta 29 hiljada,pogledaj malo ! Sada restajling C klasa košta više.
Koji Audi košta 300 hiljada kao SL 65 Black Series? Prestali da prave SLR-a pa možeš da se vadiš sad. SLR bio preko pola miliona bez dažbina. :) Imaju Maybacha,ali da ne računam njega. CLS,GL,R klasa,CL,G klasa,SL,SLS AMG,sve su to skupa kola. A ako uzmeš npr CL65 AMG,šta onda? :) CL600 počinje od 180 hiljada kod nas,počinje ! ;)
Opet o cenama "premijuma"?!
Oko 95% kupaca ne gleda da li je neki od tri proizvodjaca skuplji za 1-2.000 evra, nego kupuje onaj koji zeli..
Ako neko zeli BMW seriju 3, nece mu ta razlika mnogo znaciti( isto vazi i za C klasu i A4)..
dusan
GLK? Pa na njega je i MB zaboravio..
@Panchev9
hahahaha....Definitivno :D haha....Konkurenti su ga pojeli za dorucak...Kad ga vidim pomislim,jbt da li ovo kosta 500.000e pa je ovako redak :D Q5 na sve strane :D Pusti ti pitbulla i McLaren-a,pojesce se jadni...Ta C klasa je kostala ispod 30.000e,bilo je reklama na sve strane...Dodjite i kupite C klasu molim vas...U tom fazonu...
@PITBULL
SLR?To je onaj koji se slepa uvek kad krene na duzi put? :D
Moras da shvatis da Mercedes vise nije ni prvi,ni drugi vec treci...Takva ti je realnost :))
Eto,u najjacim verzijama npr E klasa nije bila skuplja od konkurenta RS6,niti je ML63 skuplji od Q7 V12 itd,itd...Ti konkurenti Mercedesa su skuplji bili od 20.000 do 30.000e...ML63Amg npr bio 120.000,a Q7 V12 150.000,RS6 bio oko 125.000,a E Amg oko 105.000 ;)
A jel vi stvarno mislite da će razlika u ceni od par stotina ili par hiljada evra biti odlučujući faktor u kupovini novog automobila od npr 50-60k evra?? Nemojte da ste neozbiljni!
Ja razumem fanove Merca, sada kada im je fabrika posustala, da se hvataju za koje bilo sitnice i ako vam je lakše tako samo napred, utešite se kako bilo, ali u realnosti to drugačije funkcioniše. Kupac posmatra neke druge vrednosti proizvoda a to se direktno odražava na prodati broj istih, ostvareni profit, vrednosni rang brenda u svetu....
@Gagiba
Nemoj da pokusavas za Dz...Mozda si primetio da me dosta slabije ima ovde da komentarisem,jednostavno ne mogu vise...Kao banderama da pricam...Auto treba kao pojava da bude BUM,a Audijevi noviji modeli su stvarno takvi!A5 Sportbek vidjam stalno,i uvek me odusevi,kupe redje vidjam ali mu se uvek odusevim,A6 novi sam par puta video i stvarno je fantastiko...A4 novi mi jos nije dosadio,Q7 restajling kad naidje svi se okrecu,jednostavno je pojava,Audi radi razbija...
hh
Ja sam povremeno na prirodnom adrenalinu koji se teško luči kad sam u nama dostupnim Merc. Imaš li ti druže oči?
Ti si izgleda shvatio da Merc. bogom dan i da je sto rece neki "Swe je tu sawršeno"! Ja sam samo pokušao da objasnim da ništa nije savršeno, pa ni Merc. Jer da je tu sve savršeno još bi se vozio 123 i li sl. Zato nemojmo da se proserav.... Ja sam već dobro osedeo, a ipak sam više kola promenio nego što sedih imam.
Žao mi je ako se nisi vozio u jeftinoj Lguni i Pežou. Mnogo si propustio. Pri tome ne tvrdim da je laguna bolja od Merc. Čak mogu da tvrdim da jedan W211 podere po svim parametrima trajnosti tačno 2 lagune.
Eto, toliko.
@Gagiba
Ne lupkaj, znas li kad je moj zet kupovao auto. Otisao u Mercedes za C klasu, izadje oko 38k sa popustom, a posle otisao u Audi i kupio A4 za 31k. Ma uopste nije razlika. :D Isti motor, mozda je imao C par sitnica vise od opreme. 520d i A6 su 40k, a kod E klase je E200 oko 43 a kamoli 220 koji im je u klasi. Za S klasu da ne pricamo i konkurente. pomenucu i GLK, bila je vest bas na ovom blogu da se dobro prodaje posebno u Kini.