
Preuzeto sa : Novosti.rs
Istraživanja pokazala da je najekonomičniji automobil „golf 1.6 TDI“, koji je nadmašio čak i bratskog „pola 1.2“
Rezultati "Total ekonomi run" takmičenja, koje se jednom godišnje održava u Južnoafričkoj Republici, pokazali su da je najisplativiji automobil "golf 1.6 tdi". U trci za najekonomičnije vozile je ove godine učestvovalo 50 posada, sa automobilima 18 proizvođača.
Različiti automobili prešli su ukupno 1.109 kilometara tokom dva dana, pri veoma niskim temperaturama, koje su se kretale čak i ispod nule. Išli su vozeći se kroz gradsku gužvu, ali i autoputevima, morajući pritom da ispoštuju vremenska ograničenja za stizanje na određene tačke.
Pobednik u konkurenciji dizelaša bio je "golf 1.6
tdi" sa potrošnjom od 4,396 litara na 100 kilometara, koji je nadmašio čak
i "bratski" "polo 1.2 tdi", dok je kod benzinaca titulu
uzela "tojota ajgo" sa potrošnjom od 5,19 litara na 100 kilometara.
Šta vrijedi ušteda na gorivu kada vag uzima na održavanju, njihova vozila su najskuplja za održavanje.
Pravo merilo ekonomičnosti je koliko košta kilometar pređen sa autom za npr. 200 Mm sa sve kupovinom održavanjem vožnjom itd.
Ma pokazale su nam komsije Hrvati, sto su postigli Ginisov rekord, kakva je to voznja pri kojoj se postize rekordno niska potrosnja tipicna za perpetum-mobil prve vrste.
Ljudi VW je u svwemu naj naj. Ja vwozim Boru SDI i ne možete davwerujete kakavw je to automobil, nesto nevwerovwatno u toj klasi.
Oni koji suprotno govwore samo su zavwidni.
Kakva Bora, u toj klasi gospodare Korola i Mazda 3 u svim mjerljivim parametrima.
Mada, verzija 2.0 SDI jeste savrsena... Da nije, ne bi bila u "petici"
Moron
Ono prvo..
Bilo bi previse napredno za cetvorku..
Bio jedan oglas skoro: citavih 75ks..
Ex Italo fan
http://www.auto-specifications.eu/?f=showCar&car_id=8632
Ex Italo fan
Ni ja nisam verovao kada mi je "fudbaler" rekao .. Al, eto, postoji i to
Ex Italo fan
Mozda se "nadjete" na 7 i pol...
:)
http://www.polovniautomobili.com/oglas1330192/volkswagen_golf_5_sdi/
SDI je najveće đubre od motora koje je izašlo iz VW postrojenja. Inače "ta" sprava je sđeljana v Brazil :)
Najsmrdljiviji motor, koji ne može ni 100 000km da preživi.
PS
Ponekad kad mu dam gas, klonem napred na volan :)
Moron
Blok motora je kao sir.
Sistem ubrizgavanja je očajan.
Jedinstven miris iz aspuha je takve prirode da štipa za oči.
Ex Italo fan
Nije valjda "sreca" sa GTI(trojka)?
:)
SDI se po papirima moze okarakterisati kao pravi motor za balkanske uslove.. Ne trosi mnogo i ubrzanje mu nije interesantno..
Ali papiri nisu preneli "to" na drum..
Ex Italo fan
Ih bre..
Ja jos mislio neki cabrio s' vetrom..
Komsija je imao 1.9D iz 1997g. i stvarno je gas pedala protestvovala..
ovaj je bio TD, ali sa svega 75KS. Vozio sam ga tri godine, nešto manje od 100.000 km. Nikada se skuplje nisam vozio.
@Mange
Mozda ti znas o automobilima vise od mene, ali povremeno ga tako lupis da jedva ostanes ziv.
SDI lako moze da predje preko 300 000-400 000km bez otvaranja. Lom oglasa sa tom kilometrazom mozes da nadjes na sajtovima za prodaju polovnih automobila, poput mobile.de
Taj motor jeste trom, ali malo trosi i jeftin je za odrzavanje, sto je odlika prakticno svih dizela iz VW kuhinje, pa su zato popularni sirom Evrope. To sto pojedini ovlasceni servisi deru ovde je potpuno druga prica, ali nista bolji nisu ni mnogi drugi proizvodjaci
SDI je poudan koliko ja znam,samo što je lešina teška (nema turbinu). Zato je leš i zato je pouzdan. :)
@hh
Ta još nije otkrivwena. :)
Moj zet ima Caddy sdi, uzeo ga bio novog. Ne moze vise od 145. :D A bucan u pm... To kad se upali ujutru, sve komsije pobudi. :))
sdi je kontra tdi , neko rece bora sdi , hmmm......Losa kombinacija , ja sam imao Boru 1.9 tdi di crveno sva oprema moguca alu felge ksenoni stvarno preutegnuto auto bilo i jako dobro vozilo.
sdi nije ni brz ni jak trosi malo , za penzionere ili osobe koji se zelite brzo rjesit.
@HAHE
Baš tako. Malo torši,ali izuzetno spor-trom. Ne bi ja to mogao. Ja sam imao 4-ku 1.9tdi 2003 101ks,išla je sasvim lepo i malo je trošila. Oko 6l prosek (grad),7.5l brze vožnje. A lagane vožnje oko 5 i na otvorenom manje. Ne znam u čemu je fazon,drugi mi kažu da im 4-ka i 5-ca troše više. Vrv zato što je sad veći intezitet saobraćaja. 4-ku sam imao pre 7 godina,a tad je bio značajno "redji" saobraćaj.
Vlasnik ABC testa Valjevo (škoda diler) Vlada T. kaže da je SDI kršina koju ne bi ni dušmanu preporučio.
Nama naš HDI radi ko švajcarski sat.
A ovaj Golf 1.6 TDI je toliko skup, da uopšte ne vidim kakvu uštedu pruža. Koliko je skuplji od benzinca, posle koliko Km se isplati? O održavanju da ne pričam.
Tu je swe pljačka, jedino ekolozi mogu sami sebe da slažu da su uštedeli
SDI je 1.6 dizel, kao nekad iz sarajevskog TAS Golf dizela, samo izbusen na 1.7 , 1.9 ili 2.0 i malo tehnicki doteran, obzirom da je 21 vek ...
jeste da malo trosi ali malo i daje ... to nije mrcina, to je crkotina
STrider
Druže, nisam ništa pretenciozno ovde izjavio u vezi SDI-ja. Ni jedan 1.9 TDI ne može da zgazi 300 000km i da valja. To garantujem. Radio sam ili sam ih video stotine otvorenih.
A za SDI i 100 000km je nedostižna cifra, zato što su njihovi blokovi rađeni od đubreta, i svaki ozbiljan servis za mašinsku obradu neće raditi specijalu na tom bloku, nego će ga hilznovati, zato što ne može da da garanciju na izvedene radove.
Ukoliko sam te lično uvredio jer voziš SDI, izvini.
Uglavnom znaj da goreg motora iz VW nema i da je to sramota.
Kako stoji stanje sa 2.0 i 1.6 TDI sa CR, ne znam ali je poznat njihov problem sa sicevima ventila i velikih problema koji su iziskivali zamenu glave motora u garantnom roku.
Kad sam pomenuo TDI i njegov rok trajanja do mah 300 000km, da pomenem još da recimo DCI, HDI, pa i JTD idu i preko 500 000km. Pri tome ne treba brkati probleme sa pumpama visokog pritiska i diznama, koji postoji samo kod nas, zbog lošeg goriva.
TDI je nekad bio vrh (pre 1998-2000) ali ih je u međuvremenu konkurencija bukvalno ubila.
Što se SDI tiče, samo pomiriši njegove iduvne gasove i sve će ti biti jasno.
AutoBild nigde i NIKADA nije napisao da je SDI najgori VW motor i da ne može ni da prismrdi HDI i JTD motorima, a znaju da napišu kako Giulietta ima 2cm manje prostora za glavu od Golfa 6 i da je Bravo nepregledan pozadi i da 308 nije zanimljiv mladima u evropi, samo da bi Golf predstavili u najboljem svetlu.
@Mange
Sve to zavisi do odrzavanja. Video sam A6 1.9 tdi sa 300k km, i radi kao sat. I ima jos primera. Kod Hdi i Jtd ne strada motor ali sve oko njega propada. hahah
@Dejan L
Extra je auto, i slozio bih se da je preskup. On izlazi oko 19k. Mislim da je realno oko 15.
McLaren
To što kažeš da "sve oko njega propada" isto čeka i TDI CR, zato što na ovom Svetu par firmi radi pumpe, turbine i dizne. Razlike može biti samo do veličine motora. Veliki motori su rasterećeni i dugotrajni.
Pod "rasterećenosti" isključivo smatram način eksplatacije, gde recimo obrtaji motorra retko relaze i 2000rpm, kao na Merc i sl. sa motorima preko 2.5l i automatskim menjačima.
Moj A4 ima blizu 200 pa radi kao nov. Ali to je odrzavano, da postrojim sve one Hdi i Jtd u svakom pogledu. Kod mene je 18 meseci ja jedan problem nisam imao.
McLaren
Svaki TD radi kao sat, dok ne počne da troši ulje ili neće da lako pali. U tom momentu možeš smatrati da mu je drob samlevena, a da se radi o benzincu, kao takav, ne bi se mogao kretati putem.
Zato sam naveo za TDI 300kkm kao max. Drugo, ako si kupio polovan Audi, ne možeš znati, ni koliko je prešao, ni da li je motor zamenjen ili remontovan, bar dok se ne otvori.
Zato Merc. CDI preko 2.7, idu ladno 800kkm.
meni jtd idu ko ludi , imaju puno bolji zvuk od tdi...ali posto i sam vozim tdi onda nemogu sam ptorziv sebe.
inace gdje je samo oznaka d a zna se ko ih radi to su najtise i po meni naj sofisticiranije masine , pored jednog okonje cdi 220 ili 270 ovaj se necuje pored ovih traktora. to je istina.
ali ovaj novi sa trapezoidnim ide kao raketa i zvuci stvarno stvarno predobro. napredak.
@Mange ne izmisljaj, stari je imao A4 1.9TDI on je sa njim presao oko 400 000km i dalje je radio kao sat! Plus sto je tom autu sigurno bila vracena kilometraza tako da je taj auto presao nekih 500-550 000km!
Prestani siriti dezinformacije.
@Hahe pricas tu nesto kako su CDI-evi traktori a vozis TDI. Kako je to moguce?
hh
Iskreno ne verujem da si ti ukupno za zivota prešao 40 000km a tih 400 000km za tebe može biti samo san!
Gde ti radiš i čime se baviš da si prešao 400kkm sa jednim Audijem?
Pričaš dečije i lovačke priče, bez ljutnje.
@Mange
Šta kažeš za 320cdi? :)
Presretači u Hrvatskoj su sa C klasom 320cdi prešli milion kilometara uz redovno održavanje samo. Dakle bez pipanja motora. A oni ga teraju momački,jer moraju da jure one koji jure. :)