
BMW u Americi već četvrti mesec zaredom prodaje više automobila od Mercedesa. I proteklog meseca BMW je povećao prodaju za 12 odsto u odnosu na isti mesec 2010. godine. Naime, prodali su 21.409 automobila, dok je Mercedes prodao 19.006 automobila.
BMW sa ovakvim rezultatima odmiče Mercedesu u borbi za najznačajnijeg proizvođača luksuznih vozila u Americi. Zanimljivo je to da BMW i Mercedes prodaju više automobila i od Lexusa koji je čak i u toku prošle godine bio na prvom mestu po prodaji luksuznih automobila u Americi. Ipak, problemi nastali razornim zemljotresom u Japanu, očigledno još nisu u potpunosti sanirani, pa je Lexus u prethodnom mesecu prodao 22 odsto manje automobila u odnosu na isti mesec prošle godine. Nije isključeno ni to da ga dostigne Audi koji je u prošlom mesecu povećao prodaju za Americi za 17 odsto. Jasno je da se ipak najveća “borba“ vodi između BMW-a i Mercedesa, a prema izjavama američkih tržišnih analitičara, Mercedes gotovo da i nema šansu da pretekne BMW po prodaji luksuznih automobila u toku ove godine.
BMW je ovakvu prodaju ostvario zahvaljujući novoj seriji 5 i SUV-u X3.
Izvor : Proauto.ba
Foto : BMW
nije istina da je bmw ispred mercedesa u americi po prodaji, osim ako racunaju i prodaju minija u svoju.
ovo je bila prodaja do kraja jula:
mercedes 118,121
bmw 113,705
audi 55,914
sto znaci da je mercedes jos uvek ispred. uz sve to, kad bi bmw objavio prave brojeve koliko auta zapravo proda, a koliko je lease, nebi imao ni trecinu svoje prodaje.
@mile
Secam se pre mozda 6-7 godina, Bmw je lazirao podatke o prodaji. Pa su bili kaznjeni. Bmw je u Americi jos jeftiniji od Mercedesa nego sto je razlika u Evropi.
BMW se zapravo ne prodaje u Americi, tamo ga poklanjaju amerikancima sa dobrim vladanjem:)))))
@toma,
http://www.autoblog.com/category/by-the-numbers/
na tom linku su ti zvanicni brojevi prodaje koje sve kompanije objavljuju svaki mesec. pa sabiraj mesec po mesec i vidi da li lazem.
@mile antena
interesuje me samo da li je u tih 118.121 uracunato i onih 7095 komercijalnih sprintera koji se najvecim delom prodaju pod imenom Daimler? Aj nemoj ovde da siris dezinformacije, ili ako bas hoces onda ubaci i 29000 MINI automobila, kojima je ovde sigurno mnogo vise mesto nego tim sprinterima!
@toma,
da ti iskreno kazem neznam jeli uracunat sprinter. gledao sam brojeve koje su sve tri kompanije objavile svaki mesec, nije bilo detalja koji su tacno modeli uracunati.
@mile antena
ali vidim po tvojoj prvoj recenici da veoma vodis racuna da slucajno MINI-ji nisu uracunati...
@toma,
da sam znao da su ljubitelji bmw-a toliko osetljivi zaista nista nebi rekao.
kako okrenuo da okrenuo, i ako oduzmenu prodaju sprintera za koga i tako neznamo jeli uracunat, mercedes i bmw imaju gotovo slicnu prodaju. tako da ova recenica iz teksta "Mercedes gotovo da i nema šansu da pretekne BMW po prodaji luksuznih automobila u toku ove godine" nema bas nekog smisla.
@mile
neki nikako da shvate. Nisam ja osetljiv na BMW vec na neistinu. Osim toga mnogi bi ostali u zabludi da je to sto si ti izneo neistina, a da je ovo sto prenose ovi iz @auto laz.
Ma Amerika je potpuno nebitno trziste za Mercedes. On se fokusirao na Srbiju.
@boris
upravo tako. Posto ovde ima dovoljno losih puteva da Mercedesove prednosti dodju do izrazaja:)
a i dosta su amerikanci bacali pare na konzerve poceli su pametnije da razmisljaju..
@ivan,
jedan lexus ce vise preci bez vecih kvarova nego 3 bmw (pricam za americko trziste).
samo ih unisti dosadan dizajn i naravno situacija u japanu.
@mile antena
Da li je Lexus jos uvek No1 sto se tice zadovoljstava kupaca ili se to promenilo?
@carobnjak,
po kvalitetu na 3 godine su drugi, iza lincolna.
po zadovoljstvu kupaca na 90 dana su isto drugi, iza honde.
a po zadovoljstvu kupaca na osnovu kupovine prosle godine su delili prvo mesto sa hummerom, ove godine jos rezultati nisu izasli.
@mile antena
Znaci i dalje na vrhu, svaka cast! Ja jako cenim Japance...
Eto, ne moze covek normalno ni da komunicira bez smetnji (od strane proverenih psihopata)...
ja vozim bmw i presao sam 700.000..a jel ti vozis lexusa..pa tvrdis to..a..pricas gluposti..
da..da..menjao sam motor prosle godine ne zbog dotrajalosti vec da smanjim registraciju pa sam ocarinio isti takav na 2000cm..koji je presao 330000..km
@mile antena
Nešto se debelo ne slaže u tvojim podacima sa tekstom vesti. Ako Audi ubrzano stiže Merc verujem da je razlika mnogo manja od cirka 60 'iljada komada. Dalje, čak i da su tvoji podaci relevantni u vesti se pominje samo protekli, zapravo četiri protekla meseca i predikcije analitičara sa kojima ti možeš a ne moraš da se složiš. Statistika je vrlo egzaktna i na kraju godine suma sumaris prodaje premijuma će sve postaviti na svoje mesto a moja pretpostavka je da će Bavarci biti neprikosnoveni! Videćemo...
@Gagiba,
http://www.autoblog.com/category/by-the-numbers/
na tom linku su ti zvanicni brojevi prodaje koje sve kompanije objavljuju svaki mesec. pa sabiraj mesec po mesec i vidi da li govorim istinu.
u tekstu pise da je bmw 4. mesec za redom prodao vise vozila od mercedesa. to je mozda tacno, mrzi me sad da proveravam, ali deo teksta koji kaze da je "bmw ispred mercedesa po prodaji" i "da mercedes gotovo i nema sanse da prestigne bmw u 2011 godini" nisu tacne. audi je daleko od njih.
@mile antena
sta tebi nije jasno od svega toga sto citiras. U prvih 6 meseci (dakle, ako oduzmemo komercijalna vozila koja se nigde ne racunaju) BMW je prodao 3000 vozila vise od Mercedesa. Ako tome dodamo i julske podatke gde je samo u tom mesecu BMW prodao 2,5 hiljade vozila vise, ja mislim da ono sto si citirao je apsolutno tacno.
Mislis da MB moze da u narednih 5 meseci stigne ovu razliku od 5.500 vozila?
@mile
i nemoj da si u zabuni. Ovih 21,5 hiljada u julu je samo BMW. Sa MINI-jem je to nesto ispod 27000.
@toma,
sad sam proverio brojeve i mercedes uopste ne racuna prodaju sprintera u svoju.
evo ovde imas detalje:
http://www.prnewswire.com/news-releases/mercedes-benz-reports-july-sales-of-21065-126594168.html
kao sto vidis, sprinter se racuna posebno i bez njega su prodali 19,006 vozila u julu i to je identican broj koji se spominje u ovoj prici sa autoblog.
sto znaci da je mercedes u prvih 7 meseci ove godine prodao 137,127 vozila (bez sprintera i smarta ) dok je bmw prodao 135,114 (bez minija).
@mile antena
dao si sasvim tacan link, ali zaboga - ZASTO SE BLAMIRAS?
@mile antena
pa lepo propustio si to sto sam ti vec rekao. U jan-jun cifru od 118K si opet uracunao onih 7k i kusur komercijalista, i kad si na sve to dodao 19000 iz jula, dobio si 137k.
E sad za pismene, u onoj tabeli koju si linkovao postoji kolona YTD2011 gde ti lepo za mercedes total pise: 129,932. Sto se slaze sa onim sto sam ti rekao: malo manje od 111000 jan-jun plus 19000 jul = 129,932. I protumaci tekstove dobro, pre nego ih linkujes.
nisam stvarno detaljno obratio paznju na ukupnu prodaju u drugom linku.
u svakom slucaju, bmw-u ide u korist sto ima 1-series koji se solidno prodaje dok mercedes nema manji model od c-class (na americkom trzistu).
i verujem da bmw nebi imao ni trecinu prodaje da se gledaju brojevi koliko zaista proda, a koliko je lease. jer bmw u americi retko ko kupuje, onaj ko i kupi ga se resava cim istekne garancija jer imaju katastrofalan kvalitet i nevidjeno skupe popravke.
i ne zelim da idem dalje u pricu, ali sve kompanije racunaju prodaju vanova u svoju pa ne znam sto mercedes deli sprinter od ostatka linije. ne deli ni ford econoline, ni chevrolet express, ni nissan nv, pa sto bi kod mercedesa bilo drugacije ...
mile antena
Zasto je leasing tako uticajan za BMW?
Npr. u odnosu na Mercedes..
Hoces da kazes da ga uzmu na lease, pa ga polse nekog vremena vrate( zbog servisa i kvaliteta..)?
@Panchev9,
lease obicno funkcionise da uzmes novi auto, vozis ga 3 godine i onda vratis dileru. placas daleko manje nego da ga kupis, ali nikad nije tvoj. to je za ljude koji bi stalno da voze novi auto uz manju mesecnu ratu. tako i bude, ali stalno placas i auto nikad nije tvoj.
mercedesov kvalitet se pokazao boljim, mada nije ni on bas sjajan. dok je auto pod garancijom (3 godine) naravno sve je pokriveno pa tako se ljudima vise isplati da, za aute koji se vise kvare i za koje su popravke skupe, da uzmu lease i vrate ga kad garancija istekne nego da ga kupe i prodavaju posle 3 godine.
@mile antena
bas si tvrdoglav i prosto se razvaljujes od polutacnih i neproverenih podataka. Sto bi ja rekao, ides iz jedne u drugu blamazu. U americi se serija 1 prodaje samo kao kupe i kabrio i najjeftiniji model ima 6-cilindricni 3.0L motor od 258ks. I prodaja je zanemarljiva u odnosu na ostale modele. Nista se BMW u USA ne uzima na lizing vise nego Mercedes. Ovde govorimo o zelji ljudi da kupe jednu ili drugu marku. Pa i da je istina to sto ti pricas, kakve veze ima da li ja vozim auto uzet na lizing ili kredit. Drugo, ako se vec bavimo tim finansijskim pokazateljima, zar rezultati za prvu polovinu godine vezani za profit ne govore dovoljno. Zar nekog merc fana nije sramota da pominje bilo sta vezano za finansije. U broju prodatih se jos i kako tako drze.... A to da je Mercedes drasticno kvalitetniji, tj. da je kvalitet BMW katastrofalan, to zaista prvi put u zivotu cujem. Pa sve i da je tako, ljudi koji kupuju premium automobile, kupuju ih da bi uzivali u novim vozilima, i oni koji su pravi premium kupci i ne zadrzavaju automobile duze od 3-5 godina. Oni koji kupe stari Mercedes model po principu, bolje da uzmem mercedes sa 300.000 KM nego novu Daciju, ja ih uopste ne smatram premijum kupcima, i oni nisu relevantna kategorija za ocenjivanje pozeljnosti nekog proizvoda ili brenda. Osim toga kad bi se prosecan BMW vozio kao i prosecan Mercedes - penzos, klaj, klaj - motori im ne bi trajali nista krace nego Mercedesovi. A to sto se dosta vise prodaju novi BMW-i u zadnjih nekoliko godina, moze dovesti i do toga da se sa prilicnom sigurnoscu moze tvrditi da se polovni BMW-i bolje kotiraju. Ili da mnogi koji prodaju svoj stari mercedes prelaze na BMW. Mozemo mi ovako do sutra, ali su brojke neumoljive. Samo da ne dodje onaj znalac i kaze kako parizer nije bolji od bifteka iako se vise prodaje.
Pokusavas da pronadjes argument da bi kontrirao, a argumenata nigde na vidiku (barem za ljude koji ne zele da izmisljaju i umisljaju).
nisam pratio njegove postove do sada, ali stvarno... da Bog sacuva...
@mile
za tvoju informaciju serija 1 je u julu u USA prodata u 664 komada. Slobodno odbij to od ukupne cifre pa racunaj. Ali ovaj put uzmi ispravan digitron.
@toma
Za mileta je sve evropsko krs...Bmw,Mercedes i audi se kvare i ljudi tamo ih kupuju za 2,3 godine pa ih bace :)))
Ako nesto vredi i to,onda su to nemacki premijumi,koji cenom i opravdavaju...Tako je pricao i za Porse 911 da je kratkotrajan i da crkava,a stigne vest da su ljudi u Americi najzadovoljniji Porseom...Ide,ide...ali po Miletu on je krs...Nema veze :))
Malopre sam video 911 996 Gt3 :)) Grrrrrrrrr...Kao da hoce asfalt da prozdere :)
@mile
Znaci mile ti bi zaobisao S klasu,A8 i Bmw 7 i uzeo nesto drugo?Kad bi imao naravno za ova tri...
Ja vidim poznate licnosti u USA se vozikaju u Merc,Bmw i Audiju...
sto su ovi ljubitelji bmw-a osetljivi (toma, nisam mislio na tebe)...
dobro, ako vam toliko znaci, bmw je najbolji i najkvalitetniji i mercedes mu nikad nece moci prici u nijednoj kategoriji.
@toma,
necu ici dalje u detalje, ali odgovoricu ti na par stvari: 1-series je prodat taman u toj meri u kojoj bmw bezi mercedesu. sto se tice samog kvaliteta bmw-a i njegovim kupcima, posto vidim da si tu posvetio mnogo paznje ... cinjenica je da ih kao polovnih auta gotovo i nema. ja ne pamtim kad sam zadnji put video bmw stariji od 10-ak godina na ulici dok recimo lexus, mercedes i lincoln vidjam svakodnevno. na zadnjem jd powers long term testu po kvalitetu, od 34 auto kompanije u americi, mercedes je zavrsio na 8. mestu, a bmw na 21. i to su auta stara samo 3 godine, kad se toliko kvari dok je jos pod garancijom mozes zamisliti sta tek bude kada je 5 ili 10 godina star. a koliko im je skup servis da ne ulazim u detalje. znam da je bmw u pitanju i za skupe aute je skup i servis, ali servis za lexus ili lincoln recimo je daleko jeftiniji. nema zaista smisla da obican servis, da ti promene ulje i filtere, bmw naplacuje $300, a lexus $80. o cenama kad se nesto pokvari necu ulaziti u detalje, verujem da znas koliko su popravke skupe.
moja cela poenta je da je bmw veoma problematican i da postoji razlog zasto na najzahtevnijem svetskom trzistu automobila, u zadnjih 20 godina u klasi luksuznih automobila dominira lexus, i zasto vecina bmw su lease, a ne kupovina. ako je cela tvoja poenta da bogatasi hoce da uvek voze nove aute i da ne zele da kupe auto na 10 godina, zasto onda toliko kupuju lexus umesto lease?
@dusan,
i paris hilton vozi ljubicasti bentley. jel to znaci da i ja treba da ga volim zato sto ga poznata licnost voli?
kada bi kupovao luksuzni auto kupio bi lexus. zato sto znam da bi sa njim posecivao servis samo kad dodje vreme za zamenu ulja.
@mile antena
ja vozim 320d, 2006. godiste, ja sam ga uzeo 2008. Krajem 2006. godine motor je chipovan sa 163 na 197KS, i do sada nisam imao ni jedan jedini problem. Ni jednu jedinu popravku van redovnog servisa, i ide kao svajcarski sat. Vec je preso 165000km, od toga je sa chipom presao 160000km. Tako da gledaj ono sto vozis i oslanjaj se pre svega na sopstveno iskustvo, a te tamo jd testove, procitaj cisto zabave radi, ponekad. Svako kupuje sve, tako da ima raznih "neukih divljaka" za volanom i pre svega za menjacem. Pa ja samo kod nas kad vidim da u velikom broju ljudi uopste ne usporavaju preko lezecih policajaca, sav se najezim. I neciji takav auto uzmes i na osnovu njega procenjujes kvalitet. Pa u zadnjih 10 godina u Nemackoj su najcesce kao najpouzdanjiji automobili birani serija 1 i stari X3.
Opet sto se tice brojki, rekao sam ti. Serija 1 je u julu prodata u 664 komada, a BMW je prodao 2500 vise od Mercedesa, dakle i bez te serije 1 opet je prodao 1800 vise. Za celu godinu, serija 1 je prodata oko 5000 komada, a BMW do sad ima oko 6000 komada vise od mercedesa. Dakle? Sta ces sad da izmislis. A sta mislis, ti koji su kupili seriju 1 kupe i kabrio, sta bi uzeli da se ta serija 1 ne prodaje. I sta mislis koliko je u USA ta serija 1 jeftinija od trojke. 135i je 39000$, a 335i je 42000$. Drugim recima, krajnje je vreme da se uozbiljis!
toma
mile antena je cool lik(dobismo Ren!)..
Jednostavno, on je nas covek sa americkim razmiljanjem o automobilima..
Ima covek ukus kao i tamosnji prosecan kupac..
U pocetku je malo teze prihvatiti, ali je kasnije dosta zanimljivo..
@toma,
ako cemo bas gledati tacne brojeve, u pitanju je mercedes 129,932 vs bmw 135,114. prodaja 1-series je bila 5,257 sto znaci da kad oduzmes 1-series od prodaje bmw njegova prodaja iznosi 129,857. ja neznam sta bi ti 1-series vlasnici kupili da ne postoji 1-series. tesko da 3-series posto je razlika u ceni preko $5,000, ali to je nebitno.
ako nesto ima losu reputaciju postoji razlog za to. pitaj bilo kog ko zivi u americi (amere ili nase ljude) misljenje o bmw i rece ti istu stvar - kupi samo ako je novo i prodavaj cim istekne garancija jer je posle toga rupa bez dna. to ce ti potvrditi i oni koji su ga imali. a ja zaista ne zelim da potrosim ogromne pare na bmw da bi potvrdio drugima kako oni nisu u pravu.
ti ako si zadovoljan sa bmw super za tebe, drago mi je. ali kako vidim ti zivis u evropi, a ovo je tema o nemackim premium automobilima u americi gde su standardi za aute i ocekivanja daleko visi.
@mile antena
Ako sam ja tebe dobro razumeo, u Americi je BMW najgore rangiran po jdp.l.t. testu, najviše se kvari, ne postoje polovni BMW automobili, kupuje se samo na lizing, servis i popravke su mu osam puta skuplje od Tojote a opet je najprodavaniji premijum u Americi??!!
Pa šta je onda sa tim Amerikancima???? :)))
Ili još bolje, šta li to BMW prodaje kad sigurniji, jeftiniji, bolji i za keš dostupni ne mogu da mu priđu ni blizu???
@Panchev9
Ren li je u pitanju??? Moglo je i gore;))
Cenim da američko tržište jeste specifično ali opet mi nije jasno kako kvarljivi, nepouzdan i preskup BMW da bude najprodavaniji??? :))) Istina je da su Amerikancima poremećeni vrednosni standardi, ali baš toliko??!!
@Gagiba,
bmw ide u korist sto je najbolji od konkurenata KAD JE NOV. pogledaj bilo koji usporedni test i bmw ako ne pobedi (a uglavnom pobedi) onda je u vrhu.
a samo da znate, tu statistiku o kvarova su dali vlasnici tih vozila tj. bmw-a u dno po kvalitetu su stavili upravo njegovi vlasnici.
@ mile antena
Evropska arhitektura i dizajn su definisani do tančina, a japano-kino-korejski uvek zase*u nekim nedefinisanim detaljem ili nekom neartikulisanom linijom koja nema ni početka ni kraja.
U tome leži lepota evropskih vozila. Savršen spoj konkavno-konveksnih linija, sklad ispupčenja i udubljenja i harmonija dimenzija delova.
U prevodu, Azijati ono što treba da je skladno nabudže, preuveličaju ili umanje i onda nešto mora da fali. Najčešće na mini auto nabudže farove ko reflektore ili donji deo branika (suknjice, pragove, spojlere naprave da štrče poput Gredera za sneg, a neretko srube branike , pa vozilo kao da lebdi iznad točkova, kao podignuto na panjiće). Kapu skidam Mazdi! Eto taj Genesis, spaja eleganciju i cyber detalje. Ali opet priznajem ne izgleda loše, a malo i govnjive boje treba da izbace iz enterijera. Ne ide Bež-oker koža sa mahagonijem i drečavo plavim instrumentima, pa još dodate žute, narandžaste i crvene diodice. Sve mi boje lepo stoje! KIČ
Dejan L,
ja ne kazem da su azijski auti lepi, samo kvalitet sam spominjao.
sto je jeremy clarkson jednom rekao "dok se japanski auti nisu poceli izvoziti svuda po svetu, mi smo svi mislili da su kvarovi na autima normalna stvar"
@mile antena i Gagiba
evo razloga zbog kojeg se BMW vise prodaje (i dodao bih voli):
https://www.youtube.com/watch?v=UQfJQLu7MH0&feature=player_detailpage
Gagiba zna ovaj klip. Da, da, od 3:47 pa nadalje. Riba je posle voznje u M3 izgledala i zvucala kao da je upravo dozivela visestruki orgazam:)))
A sto se tice toga o cemu ovde raspravljamo, to je broj prodatih modela. I to je nesto o cemu se ne moze raspravljati. Postoji tacna brojka. Ali mile voli da diskutuje po principu: aj sad da zamislimo da BMW ne prodaje seriju 1 (135-335 - 3000$ razlika, btw) pa onda da raspravljamo.
A to sta misle amerikanci ili srbi koji zive u americi po ovom pitanju - boli me ona stvar, koja bi od strine napravila strica:)
A to sto i pored tako "lose" reputacije se vise prodaje, znaci da je mnoooogo pozeljniji i cenjeniji kao brend. Zamislite da BMW-i nisu tako ruzni i tako losi, koliko bi se tek onda prodavali. Pa mercedes bi, ispada, onda u tom slucaju verovatno morao da stavi katanac na kompaniju.
A sa i3 i i8 modelima, napravice takav bum u celom svetu, pa i u USA, da ce se konkurencija samo jos jace nego sad ceskati po glavi.
@toma,
135i je $36,000, a 335i coupe je $44,000 (sedan je $42,000).
istina, postoji tacna brojka. ja sam tek kasnije samo spomenuo razlog da bmw ima jedan jeftiniji model (1-series) koji mercedes nema i ti si se onda uhvatio price kako i bez 1-series bi bmw bio bolje prodavan od mercedesa.
no, sve je to nebitno. ako si ti zadovoljan sa njim super za tebe. od luksuznih automobila moju garazu mogu videti samo lexus i cadillac.
@Panchev9,
samo cts od novih (mada ni ovaj novi xts nije los; escalade mi se isto svidja), i one klasicne, od 1920ih pa do kasnih 1970ih.
@mile antena
Ne gledaj nju molim te...I ne pricamo o Bentliju i to,vec o premijumima...Ti postao Amerikanac,mada i Amerikanac sanja M3 i masta o njemu...I ja sam imao Bmw 320i 2003.god,nisam imao nikakvih problema,cak sam ga dosta mucio :))) Samo je gazio...Znam par lika koji imaju onu trojku iz '90-tih,teraju kazu ide razbija,nikakvih problema nemaju...Cak planiram jednu da kupim i da je radim jedno godinu,dve...
Kadilak je daleko od premijum trojke.Ti napravi Bmw kao da je Alfa,za Alfu vazi to dobra je samo kao nova.Nudi mi malopre covek Alfu 164 mislim da je ono,2.0 V6 207ks,misli ja ne znam pa mi kaze potrosnja od 7-9L :D :D :D Ono bije benzin 20L :D Ali realno,ocuvana je dobro,ali opet ono guta...
P.S
Auto koji bi sada nov kupio je Bmw 5gt ili Audi Q5...
Citam da Q5 ima jako dobru prodaju in USA...Q7 standardno dobru,ipak se Ameri pale na tako velike suv-ije...
@mile antena
opet bre izmisljas, pa sad me stvarno nerviras. Gde je 135 za 36000$. Na zvanicnom sajtu pise starting from 39050$. Osim toga najjeftinija C klasa kosta 33900, a najjeftinija trojka kosta 34600$. Jedini jeftiniji auto od te najjeftinije C klase kod BMW-a je 128i koji kosta 30950$. Dakle 3000$ je jeftiniji od najjeftinije C klase. I zato prestani sa ke*anjem!
@toma,
http://autos.yahoo.com/bmw/1-series/2011/135i-coupe/
(osim ako su podigli cenu za 2012 godinu na $39,000, ali 2011 135i coupe kosta $36,000).
@dusan,
a po cemu ti znas o cemu amerikanac masta i sanja?
@mile
Moj brat je isao tamo zbog kosarke,takodje imam i rodbinu...Zelja posebno tinejdzera je Bmw...Mercedes vec vole oni +50 :D
@mile antena
http://www.bmwusa.com/standard/content/byo/byohome.aspx?enc=Snch//RUM4JlCQkEaUg5NX2QsuAVYlV9xO41KGkENx4=
izvini sto ne znam kako su se cene menjale po godinama. Osim toga kako god da okrenes najjeftinija serija 1 je 3000$ jeftinija od najjeftinije C klase.
@mile antena
Ima fast food na Ibarskoj magistrali i on sve zna ! :)))
Eto ja što vozim Mercedes i poznajem dosta ljudi koji ga voze,ne mogu da se setim trenutno nekog starijeg od 50god ko ga vozi. Ali dusan sve zna,prodaje pljeskavice i bio mu brat u Americi. Šta ti znaš što si tu ceo život,dusan zna ! :)))
@toma,
verovatno je godina u pitanju. ne mogu da verujem da su podigli cenu za cak $3,000 za samo godinu dana za potpuno isti auto. strasno.
@dusan,
ti tinejdzeri mora da su iz beverly hills i slicnih mesta. dok sam ja isao u srednju skolu zelja je bila ili muscle car (mustang, camaro) ili neki street tunovan japanac.
bilo je samo pitanje trenutka kad ce se ukljuciti u globalnu raspravu sa recenicom koja pocinje cuvenim:" Ma Mercedes u SRBIJI......"
@mile antena
jos jedna stvar mi nije jasna, ako mozes da mi objasnis, tj. da mi kazes sta je tacno od ova dva:
1. BMW pravi posebne automobile za americko trziste koji su mnogo nekvalitetniji od onih koji se prave za druga trzista, i
2. BMW automobili su istog kvaliteta u USA i ostalim trzistima, ali amerikanci ne znaju da voze i odrzavaju automobile.
Na osnovu onog sto si pricao ja sam zakljucio da MORA da je tacno jedno od ova dva navedena.
Muka mi je da gledam ovog gore paćenika kako se muči,piše romane i basne. Šta te bre čoveče boli uvo da li je neko od njih prodao hiljadu više ili manje automobila??? Koji si ti slučaj,za Lazu,sramota. Gledaj svoja posla,nemaš ti svoj auto,zato se i baviš tudjim poslovima. Da imaš svoj auto,nekad bi izašao i da ga voziš,a ne ovde da pišeš 60 komentara o prodaji dva brenda. Tužno.
@toma,
malo jedno, malo drugo.
amerikanci generalno obracaju manje paznje na kvalitet enterijera recimo nego kupci u evropi. amerikancima je recimo mnogo bitnije koliko prostora ima, koliko opreme ima nego kakav je kvalitet enterijera. sto se tice mehanike, auti na americkom trzistu moraju biti bolji nego u evropi. bmw nema problema toliko sa mehanikom koliko sa elektronikom.
sa druge strane, u americi se mnogo vise vozi nego u evropi, a da ne govorim koliko vise se radi, pa tako cesto i odrzavanje auta bude zapostavljeno.
@pitbull
Ko te je zvao na ovu temu, zasto moras da napises nesto tek da bi napisao. Pogledaj od pocetka kako je isla rasprava. Covek je prvi poceo da iznosi gluposti i netacne informacije. Ja sam samo sa zvanicnog Press-a prenosio tacne podatke. A ti svoju opterecenost tomom leci na neki drugi nacin. Smesno!
Sramota,to je sve što imam da kažem. A ti samo i dalje vodi uzaludne i beskonačne rasprave.
@mile antena
Brate ne gubi vreme,očigledno nisi upućen u to kakav je toma slučaj. Opterećeni klinac koji nema kola ( ni vozačku vrv) pa na ovaj način ubija vreme. Piskarajući uzaludne kilometarske komentare. Pozz
@PITBULL
Nije bitno gde imam Restoran-Brzu hranu :)
Bitno je da radi 2 decenije :) Uspesno!tu mozes videti od automobila sta god hoces leti kad krenu odmori :) :)
Ne znam ja sve,niko ne zna sve...Svako uci kroz zivot...
@mile
Meni je kao klincu bio san M3,a nisam sa Beverlija,niti sam milioner...Zasto?Zbog snage i svega sto pruza,M3 je ikona i nije sramota da nekome M3 bude san...A,da li cu ga posedovati,to ne znam,posto ipak nesto sada nemam zelju da vozim nesto bas tako jako i uopsteno kupe...Napravio bi izuzetak samo kod Audija A5 Kupea...
@dusan
Ako ti nešto sanjaš to ne znači da svi to sanjaju ! Meni je Lambo takva želja,a san Huayra. :)
Ako ti je dobra hrana,možda ću i ja da svratim ako prolazim tuda,samo da me ne otruješ. :)))
@dusan,
ti si drugo, ja nisam tvrdio da nasi ljudi ne sanjaju o nemackim premium automobilima vec da amerikanci ne sanjaju.
mislim kad bi jednom provozao muscle car, kad bi ti samo jednom uzivo zagrmio v8 motor da nikad vise nebi ni obratio paznju na nemce.
@mile antena 17:16
Pa to je upravo ono što karakteriše AMG-a. Nije valjda da nisi čuo kako AMG grmi? To kad se doživi,više se ne razmišlja o nečem drugom. :)))
@PITBULL,
ja mercedes volim i veoma postujem zbog njihove istorije. za mene je w108 remek delo, a od modernih jako mi se svidja e63 amg.
@mile antena
135i coupe je za 2011. kostao 39050, a za 2012. kosta 39150. 36000$ mu je cena ako se izabere: European delivery!
@mile
Za grmljavinu i V8 bih pre izabrao britance...Jaguar ako me vec neko pita...Vozio sam se u S Type 4.2,to treba da se cuje kada se nabije gas...Uglavnom,ja volim kada grmi,volim hemi,ali sam u zadnje vreme naklonjen drukcijem,sportskom zvuku...Vidi na you tube Karera Gt po El Eju,dvojica lika sa Karerama Gt,pale alarme,zavija,urla...Obozavam to.
@PITBULL
Da otrujem...Ne radim ja za hranom,kada radim,samo sluzim :)) Poznati po pljeskama,evo sad bas me zovu nestale lepinje,radi se zestoko,moram da iskocim da kupim hleb negde dok ne stignu lepinje opet u 19:30h :D