home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : NSautomobili.com  

Ikona ruske autoindustrije, legendarna Lada Riva, posle tačno 30 godina proizvodnje ide u zasluženu penziju. Sa preko 16.8 miliona proizvedenih primeraka Riva je, slučajno ili namerno, došla u sam vrh automobilskih velikana, a jedini automobil koji se u neizmenjenom obliku prodat u više primerka je Volkswagenova Buba.

Lada Riva svoje poreklo vodi od deset godina starijeg modela 2101, ruske verzije Fiata 124. 30. decembra 1980. godine javnosti je zvanično predstaljena osvežena i znatno unapređena verzija modela 2101, pod imenom 2105. Već 1982. godine Lada izbacuje luksuzniju verziju pod oznakom 2107, da bi 1984. godine tržištu bila ponuđena i karavan verzija (2104) . Osim tradicionalno dobre prodaje u zemljama bivšeg SSSR-a Riva se vrlo dobro prodavala i u zemljama Istočnog bloka, pa čak i u Velikoj Britaniji. Ovaj robustan i pre svega jednostavan proizvod je i na našem tržištu ostvario značajne prodajne rezultate, ali je generalno slab kvalitet izrade uticao da se broj primeraka na putevima tokom poslednjih godina bitno smanji. Prošla godina je bila izuzetno dobra za Ladu, jer je tokom akcije ''staro za novo'' prodato 136.000 Riva, po ceni od samo 3.900 evra. Redovna cena je inače iznosila 5.200 evra.

I na kraju mali kuriozitet - ukoliko bi se sve proizvedene Lade Rive stavila u pravu liniju, ruski astronauti bi mogli da otpešače do Meseca.



čitanja : 3069



Komentari

овај не клипу им је са клот опремом, нема брисаче на фаровима :)

Autor баша мркаљ 04 Avg 2011, 11:17

Wow , zajebali zastavu

Autor Dejan L 04 Avg 2011, 11:36

Kakvo je ovo smece od kola, imao ih je moj komsija nekoliko komada 90-ih.

Autor McLaren 04 Avg 2011, 11:40

Zastava automobili su za ovo bili premium modeli. :)

Autor Orlo 04 Avg 2011, 11:45

Ne razumem sta su britanci videli u ovom automobilu???

Autor milan 04 Avg 2011, 11:57

nemate vi pojma

Autor m 04 Avg 2011, 11:57

Pre neki dan sam se vozio u ovakvoj ladi,odusevio sam se!ocekivao sam da je krsh,da je 300x gora od juga ali sam se prevario,dosta je udobna i motor ima bas blag i prijatan zvuk!Ruzna je na izgled ali je udobna i funkcionalna!

Autor bojan 04 Avg 2011, 13:21

narocito je bila dobra verzija bez servo volana... em putujes em si u teretani

Autor Stole 04 Avg 2011, 13:31

@bojan

Blag i prijatan zvuk!!!Hahahahaha!!!!Odlicna fora.

Autor milan 04 Avg 2011, 14:27

Ovo je pošten način brojanja - 16.8 miliona primeraka istog modela vozila, a ne "bilioni" potpuno različitih modela sa imenom golf, corrola ...

Autor Moron 04 Avg 2011, 21:52

carobnjak
Kad sam ja tvrdio da je Lada poboljšan fiat, ti tome značaja nisi davao.

Autor Mange 04 Avg 2011, 22:04

Po mom misljenju, od svega, RIVI je najviše nedostaja antikorozivna zaštita, što je šteta, jer sam je "u ono vreme" smatrao solidnim automobilom

Autor Moron 04 Avg 2011, 22:16

Moron
Nije se radilo samo o antikorozivnoj zaštiti, već o nekvalitetnom limu. Ja sam imao novu ladu 2105, praktično kao Riva samo bez ove ružne hrom maske i hrom branika.
Urađena je zaštita na novoj, napunjeni su pragovi Dinitrolom i sl. ali je korozija bila neminovna, tako da je posle 15 godina bila baš trula i to uz sezonska čišćenja i popravke zaštite.

Autor Mange 04 Avg 2011, 22:20

Mange
Ne znam šta da ti kažem, bilo je onih lada 1500-1600 ( pa i 1.200 ), koje su delovale kao da im je dobra antikorozivna zaštita - za one vreme. Tačnije, bilo je tada drugih, pa i skupljih vozila, koi su rdjali više od lade, da ih nepominjem ...

carobnjak
Baš sam sa Djenkom neko veče vozeći "biciklov" divanio na temu "Škodislava", da li je on pravi, jedni 100% patriota, sa tri zastava vozila ili je samo malo ... Škoda ga nekako "spasava"... Mnogo je on dobar momak, nekad pomislim da je malo lud, al se setim mene pre oko 20 godina i u njemu to isto vidim ...

Autor Moron 04 Avg 2011, 22:35

Moron
Najbolja Lada kvalitetom je bila prva 1200 standard. Od 1500-1600 specijal je limarija bila očajna. U to vreme su počele i prve zaštite na sintetičkoj bazi, koje su bile loše.
Jedino, prva lada je bila zaista neudobna za vozača, posebno volan i sedište.

Autor Mange 04 Avg 2011, 22:43

Napokon...

Autor Damko 10 Avg 2011, 17:05