
Kao što se i očekivalo (posle zemljotresa i cunamija u Japanu koji su izazvali brojne probleme u auto industriji), američki General Motors je ponovo postao najveći proizvođač automobila na svetu.
Naime, japanska Toyota je za prvih šest meseci 2011. proizvela 3.37 miliona vozila (uključujući i Lexus, Daihatsu i Hino), što je za 23 odsto manje nego u istom periodu 2010. godine, dok je GM proizveo 4.536 miliona (rast od 8.9%) i time preuzeo titulu najvećeg proizvođača na svetu.
Toyotu je u prvoj polovini 2011. pretekao i nemački Volkswagen Group, koji je sa proizvedenih 4.13 miliona vozila zauzeo drugo mesto.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
VW ide napred u svwim poljima autisveta i bice najdominantnija marka u svwemu na svwetu, brend koji obelezava planetu zemlju svwemir. To je kvwalitet koji zasluzuje divwljenje i postovwanje. VW nesto najbolje sto se dogodilo ne samo zemlji vec i svwemiru.
gm bi prestigao ove godine toyotu i da nije bilo situacije u japanu. prosle godine razlika je bila svega 40,000 u korist toyote (a godinu pre toga cini mi se skoro milion), a gm je ove godine zabelezio veliki rast na svim svetskim trzistima. od kine amerike (dva najveca svetska trzista) gde je ubedljivo prvi (kao i u australiji) pa i do evrope i juzne amerike gde je mnogo napredovao.
@Tu je svwe savwrseno
Druze, smanji malo, stomak me boli od smeha! :)))
@Tu je svwe savwrseno
A otkad je savwrshenije biti drugi no prvi?!?
@Tu je svwe savwrseno
Brate, sto je tebi dobro :-)))) Daj malo toga sto uzimas, nemoj da si cemer :((
Ako nastave sa ovakvim rastom samo je pitanje vremena kada ce VW biti prvi...opste je poznato da GM opstaje samo zahvaljujuci pomoci Amerike
@STrider,
o cemu ti? gm je jednom dobio pomoc amerike, a prvi je u svetu bio od 1927-2007 i opet ove godine.
Pa jedva je izbegao bankrotstvo, morao je da ukine neke legendarne marke poput Pontiaka, a jos uvek se ne zna sudbina Opela i Vauksala, a te dve marke GM-a su za nas Evropljane i najbitnije
gm postoji preko 100 godina i drzava ih je jednom izvukla. bez obzira sta mediji pisali gm nikad nije bio ni blizu bankrota, to drzava nikad nebi dozvolila, to bi bio prevelik udarac za njih.
pontiac i ostale su morali da ugase zato sto se trziste promenilo od kada su te kompanije osnovane. ni vw ne moze da kontrolise tolike kompanije, pitanje je vremena kada ce se resiti seata, a u suzuki su bacili ogromne pare i nisu dobili bas nista od tada.
Seat je daleko od gasanja, planiraju da zaposle jos 800 radnika zato sto su povecali proizvodnju, a planiraju da rast bude jos veci u 2012-oj, a Suzuki ne kontrolise VW vec u njemu ima samo 20% vlasnistva, videcemo kako ce se situacija u vezi toga razvijati, da li ce kupiti vecinski udeo, ili prodati akcije koje poseduju