
Kada je stvarao novu Huayru, Pagani je računao na njenu prodaju na američkom tlu. Na žalost Horacia Paganija i njegove male manufakture Huayra se tamo neće prodavati, jer tamošnje ministarstvo saobraćaja (DOT) ovom sportisti nije odobrilo homologaciju za prodaju na američkom tržištu.
DOT u svom objašnjenju za ovakvu odluku navodi da vazdušni jastuci na odgovaraju tamošnjim propisima. Iako Huayra raspolaže sa šest vazdušnih jastuka, to joj nije od nikakve koristi jer oni ne odgovaraju strožem pravilniku koji su DOT i NHTSA uveli početkom novog veka. Pagani se nadao da će automobil dobiti posebno odobrenje kakvo su svojevremeno dobili Lamborghini i Tesla, ali to se ovoga puta nije dogodilo.
Da bi razvio vazdušni jastuk u skladu sa američkim propisima Pagani bi morao da potroši više od 4 miliona evra, što je za ovako mali brend veliki novac koji se zbog malog broja automobila namenjenih američkom tržištu nikada ne bi vratio. Pagani je inače u Americi planirao prodaju od 15 automobila godišnje.
Iako se italijanska manufaktura za ulazak na američko tržište pripremala punih pet godina, od Huayre na američkim putevima izgleda da neće biti ništa, baš kao ni sa Zondom kojoj je ranije isto uskraćen dolazak na tlo SAD-a.
Izvor : Automotoportal.hr
DOPUNJENO: U međuvremenu je iz Paganija stigla informacija da će se Huayra
ipak prodavati u SAD-u, budući da će automobil biti potpuno usklađen sa američkim
propisima. Isporuke kupcima u SAD-u će početi u prvoj polovini 2013. godine.
Inače Ameri važe za nižu naciju gde je prosečna visina muškarcca 179cm, dok evropski muškarci u proseku imaju 184cm, verovatno tih 5cm smeta Amerima jer ne mogu da vide prepreku u koju će udariti glavom, hahahahha
Jahaće oni i Yuga, uzjahali ceo svet, pa im se vraća, ješće oni gibanicu i burek, a hamburger će da zaborave koliko sutra
IIHS i NHTSA su američke državne institucije nastale 1959. godine, zadužene za bezbednost saobraćaja na putevima. Evropa i nije znala šta je to automobil, oni su vršili bezbrobjna ispitivanja vozila i crash-testove (EURO NCAP je smejurija šta su ovi sve radili), na osnovu čega su nastali mnogobrojni bezbednosni sistemi kao što su ABS, ESP, vazdušni jastuci, kardanski zglobovi volana i njihov lom kod sudara, gužvajuća samonoseća karoserija, izduvni gasovi, nezapaljivi materijali, itd.
Evropski auto da ne prođe u Americi - bruka i sramota, bolje da se zatvore. Ovo se možda može desiti i FERRARI i LAMBORGHINI zbog požara koje su imali njihovi automobili.