
I u 2011. godini, odnosno drugu godinu zaredom, Hyundai je najbrže rastuća automobilska kompanija. Na listi Top 100 svetski poznatih marki, Hyundai se u odnosu na 2010. popeo za četiri pozicije, odnosno na 61. mesto te osmo mesto prema vrednosti među automobilskim markama.
U Top 100 svetski poznatih marki nalazi se 11 proizvođača automobila, čiji je prosek rasta iznosio 8,1%. Za razliku od proseka autoindustrije, Hyundai je narastao za 19,3% u odnosu na prethodnu godinu, a povećao je i vrednost marke za čak 9,3 odsto. Procenjena vrednost se Hyundaiju tako popela na 6 milijardi USD.
Ključne stvari koje su uticale na rast su Hyundaijevi automobili i njihova konkurentnost (dizajn, tehnologija, bezbednost, ekologija…), kvalitet proizvoda dokazan kroz istraživanje J.D. Power i Consumer Reports, ali i novi koncept marke Hyundai (Modern Premium) koji je započet sa novom filozofijom i sloganom New Thinking. New Possibilities. Dodatni elementi koji su uticali na rast su bilans stanja firme i marketinške aktivnosti u celom svetu.
Rezultati Interbrand liste za 2011. zvanično su objavljeni na berzi u Nju Jorku.
Izvor : Autonet.hr
Foto : Hyundai