home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Povodom obeležavanja stogodišnjice, Chevrolet će lansirati električni automobil Volt, doniraće 100 automobila za pomoć ugroženoj deci i naručiće izradu moderne skulpture u rodnom gradu Luja Ševrolea.

Povodom stogodišnjice, Chevrolet dovodi u Evropu nagrađivani Volt, prvi električni automobil sa produženim dometom. Volt će se pojaviti u prodajnim salonima u Belgiji, Francuskoj, Nemačkoj, Holandiji i Švajcarskoj u četvrtak, 3. novembra 2011. godine.

"Ova godina je bila puna posebnih manifestacija organizovanih radi proslavljanja našeg nasleđa u krugu klijenata, zaposlenih i poslovnih partnera širom sveta. Danas obeležavamo početak nove ere lične mobilnosti sa Voltom, nastavljajući tradiciju dizajniranja automobila koji pomažu našim klijentima da maksimalno iskoriste prilike koje im život pruža”, kaže Vejn Branon, predsednik i upravni direktor kompanije Chevrolet Europe.

Pokloni povodom 100. rođendana obezbeđuju mobilnost za ugroženu decu

Chevrolet je tokom cele godine stogodišnjice organizovao brojne žurke, ne zbog rođendanskih poklona, već kako bi on sam poklonio 100 novih Chevrolet automobila – počevši od gradskog automobila Spark, preko Orlanda sa sedam sedišta, do SUV vozila Captiva – SOS dečijim selima širom Evrope, u Uzbekistanu, Južnoj Africi, Lesotu i Izraelu.

Chevrolet će 3. novembra predati 99. i 100. automobil SOS dečijim selima u Rimu, na specijalnoj proslavi u predgrađu glavnog grada Italije.

Ova inicijativa će povećati mobilnost dece i njihovih SOS majki, kao i kapacitete socijalnih radnika koji vode programe za jačanje SOS porodica što se tiče posećivanja ugroženih porodica u njihovim zajednicama.

"SOS majke moraju biti mobilne, s obzirom da se suočavaju sa istim izazovima vođenja domaćinstva kao i drugi roditelji. Nije uvek lako koristiti javni prevoz, prema tome mobilnost je apsolutno ključna kako bismo uspešno podržavali našu decu”, objašnjava Rihard Pihler, generalni sekretar SOS dečijih sela.

Chevrolet skulptura u rodnom gradu osnivatelja

Chevrolet već dugo godina podržava kreativne umetnosti. Ova tradicija se nastavlja u švajcarskom rodnom mestu Luja Ševrolea, gradu La Šo de Fon (La Chaux-de-Fonds), gde će kompanija Chevrolet Europe odati počast jednom od osnivača kompanije tako što će naručiti javno umetničko delo koje će biti postavljeno u okviru Park del Uest (Parc de l’Ouest).

Takmičenje između četiri tima renomiranih umetnika će odlučiti ko će stvarati to umetničko delo. Žiri, u kome će biti i predstavnici grada La Šo de Fon i kompanije Chevrolet, kao i ambasador SAD u Švajcarskoj i Lihtenštajnu i predsednik Švajcarske federalne komisije za umetnost, odabraće pobednički dizajn u martu 2012. godine.

Ova skulptura će biti trajno obeležje koje podseća posetioce grada La Šo de Fon (svetske kulturne baštine UNESCO-a) na jednog od najpoznatijeg sina ovog grada i na brend koji nosi njegovo ime.

Jaki već 100 godina

Švajcarski emigrant i neustrašiv vozač trkačkih automobila Luj Ševrole i američki industrijalac Bili Durant osnovali su kompaniju motornih vozila Chevrolet 3. novembra 1911. godine u Detroitu, u SAD.

Nakon sto godina i više od 209 miliona automobila i kamiona, Chevrolet je četvrti najveći brend automobila na svetu po godišnjoj prodaji sa preko 4 miliona prodatih automobila i kamiona 2010. godine u preko 130 zemalja. U slobodnom prevodu, neko u svetu kupi Chevrolet otprilike svakih 7 sekundi.

Chevrolet “leptir mašna” i danas predstavlja mladi, pionirski duh, samopouzdani i izričit dizajn i izdržljivost bez kompromisa. Ovi kvaliteti su očigledni u kompletnoj novoj liniji, uključujući Chevrolet Cruze, koji je osvojio svetski šampionat trkačkih automobila dva puta za redom, kao i nagrađaivani električni automobil Chevrolet Volt.

"2011. godina je bila prilika za proslavljanje basnoslovnih uspeha u prošlosti, kakva se pruža samo jednom u životu”, kaže Vejn Branon. “Na ulasku u drugi vek svog postojanja i dalje smo inspirisani Lujem Ševroleom i njegovim ličnim motom: “Nikada se nemoj predati!”.  

Više informacija o stogodišnjici Chevrolet-a možete naći na sledećoj adresi: media.chevroleteurope.com/centennial

O Chevrolet-u

Chevrolet je najveći globalni brend General Motors-a sa godišnjom prodajom od oko 4 miliona vozila u preko 130 zemalja. To je četvrti svetski brend po prodaji, a ujedno i jedan od najbrže rastućih svetskih brendova. Chevrolet automobili objedinjuju strast, smeo dizajn, i praktičnost. Oni pružaju odličan odnos cene i kvaliteta. Nakon ponovnog izbacivanja brenda na evropskom tržištu 2005. godine, Chevrolet je više nego udostručio prodaju sa preko 500,000 prodatih vozila u 2008. godini. 2010. godine, Chevrolet je povećao svoj tržišni udeo u Evropi na 2,5 odsto, uz prodatih 477.194 automobila. Chevrolet ima mrežu sa više od 2.700 prodajnih i servisnih objekata u Evropi. Chevrolet linija uključuje gradsko vozilo Spark, mali Aveo, kompaktni Cruze sa četvoro vrata, Captiva SUV, te legendarni sportski automobil Corvette. 2011. godine, Chevrolet na tržište izbacuje sedam novih automobila: porpuno novi Orlando, porodično kombi vozilo, novu Captivu SUV, Corvette Grand Sport Coupé, potpuno novi Aveo sa petora i četvora vrata, Cruze sa petora vrata, Camaro u coupé i convertible izvedbama i nagrađivani elektromobil produženog dometa Volt. Najveća Chevrolet evropska tržišta su Rusija, Italija, Nemačka, Španija, Francuska i Turska. Budući osnovan u S.A.D. od strane švajcarskog emigranta Luisa Ševroleta, 1911. godine, brend u 2011. godini proslavlja svoj stogodišnji jubilej. Dodatne informacije o Chevrolet-u mogu se naći na www.chevroleteurope.com ili media.chevroleteurope.com.

PR Chevrolet



čitanja : 1014



Komentari

Sve su jaci!

Autor bk 31 Okt 2011, 21:56