
O neizvesnoj sudbini Maybacha i pregovorima sa britanskim Aston Martinom o saradnji se poslednjih meseci dosta pisalo, a veliku pažnju je takođe privukla i izjava Dietera Zetschea, prvog čoveka Daimlera, da su, što se Maybacha tiče, sve opcije u igri, uključujući i mogućnost gašenja brenda koji se ponovo pojavio na tržištu 2002. godine.
Neizvesnosti sada više nema. Iz Daimlera je sada naime stigla vest da će ugasiti brend Maybach tokom 2013. godine, pre svega zbog razočaravajuće prodaje. Prodaja Maybacha jednostavno nije dostigla planirane ciljeve, a ekonomska kriza je samo pogoršala stanje. Primera radi, prošle godine je prodato samo 157 Maybacha...

Prodaja aktuelnih modela Maybach 57 i Maybach 62 će se nastaviti do početka 2013. godine, posle čega će kupcima biti ponuđena luksuzna verzija nove generacije Mercedesove S klase. Tačnije, Mercedes namerava da bogatim kupcima ponudi svoj novi top model – Mercedes S600 Pullman.
Ivan
Mitić – Autoblog.rs
Steta... Ali zar mocni brend kao sto je Mercedes ne moze sebi da priusti jos jedan pokusaj, ovaj put sa radikalno boljim dizajnom?
Nada poslednja umire!
Majbah je vrhunac vrhunca sto se tice luksuznih limuzina ali slicnost sa S klasom ga je najvise i pokopala. Kada bi pokusali da razviju nesto potpuno novo verujem da bi uspeli.
Kad se malo bolje sagledaju stvari ni ta prodaja nije bas toliko losa ako uzmemo u obzir da je mercedes 600 za skoro 20 godina prodat u oko 2700 primeraka, jer ipak nije ovo obican auto koji ce da se prodaje u desetine hiljada primeraka jer svet nije toliko prepun bogatih ljudi koji ce ih kupiti...
Idite malo na strane blogove, ako ne znate jezik tu je GOOGLETRANSLATE, kod Majbaha najviše kritikuju farove, pa tek onda dizajn koji nije osvežen, a na 3. mestu što je na bazi S klase!
Umesto da je samostalan model. A na stranu sve to, auto je VRH!
@Dejan L,
Pa naveo(li) si sve sto ne valja a to je 90% auta,odnosno njegovog vizuelnog identiteta...Farovi, kao oci kod ljudi, pola auta uz bocnu liniju i gril koji su tipicno Mercedesovski. To sto je na bazi S klase ne bi trebalo da bude prepreka, buduci da je to odlican auto, ali to sto se nedovoljno razlikuje od istog je itekako problem u klasi u kojoj se bori sa jos dva suerena konkurenta!
Ljudi ove automobile kupuju zbog pokazivanja statusa, ma sta ko pricao. Tu razuma nema. A u toj originalnosti je Majbah najtanji...
I podred (verovatno) neospornog kvaliteta nije uspeo. Mozda los marketing, ko zna...
Ko bre šiša dizajn, ovde je bitan kvalitet, luksuz što ga nema niko, udobnost, perfektna motorizacija. Nego što reče Panco, nema mnogo ljudi koji keširaju preko 500k za auto. Rols ima onaj Ghost a on je dupplo jeftiniji.
Mnogo mi bi me bilo briga što ima sličnosti sa S klasom. Ovaj je duži i širi, meni dovoljna ralika. :D
Definitvno vrhunska limuzina. Jedino sto mislim da mu je bila prepreka je mozda dizajnerska slicnost sa S-klasom ipak su trebali Maybach da distanciraju. To sto je imao platformu S-klase je pozitivno, pa VAG kupcima uvaljuje platformu Pheaton-a kao Bentley sto je po meni veci shit al' ajd sad.
@McLaren,
Eto gase ga, pa za koju godinu ces moci da uzmes polovnjaka za 100-200k. :D
A sto se tice dizajna, ocigledno mnoge "shisha" kad ga vec ne kupuju. Da je do kvaliteta i komfora, pa i realnije cene, gde bi mu kraj bio.Milionera ima brdo,to znas i sam, ali ih nije zainteresovao.
Pogledati primere pod:
1. Rols Rojs
2. Bentli
3. Bugati
Razlike medju automobilima u kvalitetu i luksuzu u toj klasi su toliko male da mogu sam novinari koji imaju zadatak da napisu nesto i da ih ocene, da pronadju te razlike. Ljudi ne daju tolike pare zato sto ima gomilu gadgeta u auto, malo jaci motor ili 0.1sec bolje ubrzanje. Cilj im je individualnost, posebnost, i pre svega da ih niko ne pomesa sa vlasnikom auta koji moze da se kupi za 70.000evra. A sto se tice ovog auta, nije problem samo sto lici na S klasu, vec je dodatni problem sto je S klasa za klasu lepsa od ovog auta. Spreda je ko kinez.
Ali svemu dodje kraj. Da rasprodaju ovo za sta su vec narucili ili izradili delove, i adios.
@Uros
Naravno,status,status....
Bentli je BENTLI,pa ko sta pricao...I dalje je onaj Bentli,prepoznatljiv...Rols takodje...
A ovo...
Orlo, svaka ti je na mestu. Urose, ima ih i sada za 100k polovnih. :D
Ali bez zezanja, najbolji auto ikada. Dusane, a Maybach uopste nije statusni simbol. hahaahah
Glupost je reci da ovaj auto moze da se pomesa sa S klasom, svasta.
Ne gase oni majbah zbog dizajne, vec zbog vrlo suzenog izbora modela (ako onaj landole, kako li bese, da se racuna kao alternativa).
Mnogo onih koji nisu ograniceni novcem hoce da voze, a ne da budu vozeni, tu je greska kod majbaha, trebali su da izbace kupe, kao sto je to xenatec uradio za njih, trebali su da izbace manju limuzinu kao sto je rols uradio, sto se luksuza tice tu su vrhunski, ali morali su prosiriti ponudu.
Gasenjem brenda ovi modeli ce postati ekstremno skupi (a i sad su vec preskupi), kolekcionarski dragulji.
Zao mi je kad cujem za gasenje bilo kog brenda, narocito jednog ovako luksuznog, beskompromisnog.
@Damko zbog dizajna je...
Imali su oni 57 i 57s za onog ko hoce da vozi, ali dzaba...
Maybach je skuplji i od Rollsa a pogotovo Bentlija. Bentli nije ta klasa,oni ni nemaju konkurenta Maybachu,samo jeftinijem Rollsovom modelu,Ghostu. Rolls ima konkurenta kratkom Maybachu, verziji 57. A 62 je klasa za sebe,niko nema konkurenta. Kao ni Landaluet-u. Stoji da je trebao da ima originalniji dizajn. To mu je jedina mana,ako uopste moze da se kaze da ima manu.
prvo nelici ninasta..drugo..preskup za to sto ima..i pruza..trece..ubio ga rolls..prosao je kao i slr..isto zbog male prodaje zatvaranje..tako i treba..pa nek lupaju cene..i dalje..
25 Nov 2011, 20:28
@McLaren = automobil sa BMW-ovim motorom.
Šta je onda ako nije statusni simbol? 'Aj molim te reci mi.
@Ivan
evo ti jedan klip, pa pokusaj shvatiti zasto je toliko skup...
https://www.youtube.com/watch?v=HPXPHYwAhmI
@McLaren = automobil sa BMW-ovim motorom
Maybach je veoma luksuzan i kvalitetan automobil sa veoma dobrim performansama, ali to nije ono što je najvažnije klijanteli koja kupuje takve automobile, jer sve to poseduje i S klasa.
Maybach nema u sebi ekskluzivnost, atraktivnost, autentičnost, jedinstvenost itd. Čak mogu reći da je pomalo ružan. Previše podseća na S klasu. Iz tih razloga ga ljudi ne žele. Maybach da bi uspeo mora svoj dizajn radikalno da promeni. Pomiri se sa tim već jednom i biće ti puno lakše.