home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Reklama za Fiat 500 Abarth je prema navodima pojedinih medija previše seksi da bi se objavila na američkim televizijama. Pošto američke televizijske mreže imaju strože standarde koji se tiču reklama, one koje odišu seksipilom neće moći da se emituju.

Fiat je u Evropi do sada objavljivao reklame koje su seksualnije i izazovnije nego one koje su se pojavljivale u SAD. Ova kompanija se sada trudi da se ponovo probije na američkom tržištu posle 25 godina odsustva. 

- Mreže u Americi imaju strože standarde pa su reklame koje viđamo na tamošnjim televizijama mnogo manje interesantne od onih koje se prikazuju u Evropi i Južnoj Americi. Takođe, ako postoji mogućnost da reklama previše odiše seksualnošću to će bez sumnje izazvati proteste nekih religiozno ili porodično orijentisanih organizacija - kaže Dejvid Keli, glavni urednik magazina AOL Autos. 

U reklami koja je nazvana "Zavođenje" muškarac koji liči na štrebera zastane i oduševljeno gleda lepoticu koja se savila kako bi namestila kaiš cipele. Kada ona to primeti, brzo se ispravlja i počinje da viče na njega na italijanskom. Susret međutim ubrzo postaje mnogo nežniji i ona počinje da mu šapuće na uho, a zatim i umače prst u njegovu kafu sa mlekom...

Izvor: 24sata.rs



čitanja : 846



Komentari

Joj kome oni o moralu pričaju?
Neka je emituju uveče, to je dozvoljeno kod njih!

Autor Dejan L 28 Nov 2011, 08:42

Jedna od najboljih auto reklama poslednjih godina, i njima je nemoralna....hahaha

Autor ilijapaun 28 Nov 2011, 10:23

Možda im samo smeta prodor Fiata na njihovo tržište.
Sada se pitam, zar na američkim televizijskim stanicama ne puštaju filmove?
Svi znamo kakvi su američki filmovi.

Autor Cvele 30 Nov 2011, 00:07