
Iako nisu prve ove vrste (Mišelin je takođe nedavno imao promociju), gume bez vazduha koje je proizvela japanska kompanija Bridžstoun su najnaprednije do sada.
Ove gume imaju u prečniku 25 centimetara i koriste termoplastičnu potporu umesto vazduha.
Iz kompanije kažu da su ih uspešno testirali na manjim električnim automobilima i da mogu da izdrže teret do 150 kilograma.
Vrlo je moguće da će u narednih nekoliko godina Bridžstoun komercijalizovati ove gume i pustiti ih u prodaju.
Preuzeto sa: Blic.rs
"mogu da izdrže teret do 150 kilograma."
Dakle još uvek beskorisne.
Mada,gledao sam neke,da li Mišelin,montirane na autu i testirane. Vrv su savladali tehnologiju ali su još uvek preskupe pretpostavljam.
Kad ih izbace,verujem da će ove gume biti udobnije i da će ova isprepletena mreža unutar gume da deluje na neki način kao amortizer. Tj da će da ublažuje udarce od rupa,izbočina,lošeg puta itd. Pitanje je samo koliko će biti teška takva guma,ne verujem da će uspeti da sačuvaju težinu na nivou tubeless-a.
Drago mi je što se razvijaju ovakve gume. Što pre komercijalizuju ove gume, to će pre biti pristupačne.
@PITBULL
Nije mi toliko važna udobnost, koliko mi je važna sigurnost, jer volim da vozim brzo. :) Mislim da će ove gume biti daleko sigurnije.
@Cvele
Tako bi trebalo. Ja sam samo spomenuo ovo za sigurnost,jer to mi deluje logično. A ako naprave ovu "mrežu" kako treba,svakako da moraju da budu sigurnije,jer ne mogu da se probuše. :)
Samo je pitanje kako će zauzdati masu i kako će se ponašati gume kad se muštra po krivinama. :)
Jer će se ta vlakna unutra gibati,moraće da budu čvrsta,a onda ništa od udobnosti. :)
Tubeless možeš da muštraš a i udobne su. Jedino je problem ako ih probušiš. Baš me zanima da li će i kako uspeti da pomire ove zahteve.
Pozz