
Prvi model koji je izašao sa proizvodne trake "Mercedesove" fabrike u Pekingu je kompaktni terenac "mercedes-benc GLK".
Nemački "Mercedes-Benc", koji posluje u okviru "Dajmler"
grupe, učinio je još jedan korak na putu širenja poslova u Kini, gde je sa
montažnih traka izašao kompaktni sportsko-terenski
automobil "mercedes-benc GLK" izrađen u pekinškoj fabrici
"Peking-Benc-automobili."
"Dajmler" i kinesko zajedničko preduzeće postigli su prošlog juna
dogovor o partnerstvu i širenju saradnje na većem broju projekata, među kojima
je i automobil GLK, koji je sa montažne trake sišao početkom decembra.
Član odbora direktora "Dajmlera" Volfgang Bernard izjavio je da
početak lokalne proizvodnje GLK u Kini najbolje potvrđuje plan globalnog
širenja kompanije i proizvodnje koja će biti što bliža tržištu. On je dodao da
će proizvodnjom kola u Kini tržište biti prošireno i na čitav region, što je
vitalni faktor "Mercedes-Bencove" strategije do 2020.
Od kada je debitovao 2008. godine, "mercedes-benc GLK" je zadobio naklonost
kupaca širom sveta.
Posebno je postao popularan u Kini, gde je potražnja naglo porasla među kupcima
koji se opredeljuju za kompaktne sportske terence. U ovoj godini prodaja je
porasla na preko 20.000 jedinica, preneo je "Autonjuz".
"Mercedes" očekuje da će početkom 2015. izrađivati u Kini dve trećine
svih "Mercedes-Bencovih" putničkih automobila koji se prodaju na
lokalnom tržištu, rekao je direktor "Dajmlera" za severoistočnu Aziju
Ulrih Voker.
Za šest meseci 2011. "Mercedes" je postigao rekordnu prodaju, sa
610.500 prodatih vozila, što je za 9,7 odsto više nego u istom periodu 2010. i
najbolji rezultat u istoriji te kompanije.
Kako je saopštio "Dajmler", u čijem se vlasništvu nalazi i
"Mercedes", porast prodaje rezultat je povećane potražnje na kineskom
tršištu gde je zabeležen rast od 52,3 odsto. Na tom tržištu prodato je 92.200
vozila u prvoj polovini godine.
Isporuke na nemačkom tržištu iznosile su 123.000 vozila, a u SAD su porasle
sedam odsto na 110.000, dok "Mercedes" planira da prodaju vozila u
Kini do 2015. godine poveća na 300.000 vozila.
Autor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
@Dusan
Od kada je debitovao 2008. godine, "mercedes-benc GLK" je zadobio naklonost kupaca širom sveta.
Posebno je postao popularan u Kini, gde je potražnja naglo porasla među kupcima koji se opredeljuju za kompaktne sportske terence. U ovoj godini prodaja je porasla na preko 20.000 jedinica, preneo je "Autonjuz".
Eto ti bate što nije popularan. :D