
U salonu Vitro Group, zvaničnog uvoznika i distrubutera Citroen vozila, održana je svečana promocija početka novog izbora za NetAuto godine. Domaćini su zajednički bili Vitro Group, kao aktuelni pobednik sa modelom DS3, i sajt www.netauto.rs odnosno firma Metromarket, vlasnik sajta.
U svečanoj atmosferi, pred velikim brojem novinara i fotoreportera, pored izbora za novi NetAuto godine, predstavljen je i početak izbora za najlepšu devojku, odnosno novu Miss NetAuto. U konkurenciji je 36 devojaka, a neke od njih su se pojavile pored Citroenovih vozila da bi dodatno ulepšale celu manifestaciju i pozvale sve posetioce sajta da glasaju za onu koja im se bude najviše dopala.
Posebno je interesantno da se od ove godine uvodi specijalna nagrada za ekološki najpodobniji automobil, a u konkurenciji će se naći sva vozila koja zadovoljavaju stroge standarde očuvanja životne okoline kroz smanjenje ispuštanja štetnih gasova, kao i kroz korišćenje recikliranih materijala u proizvodnji.
Podsetimo se da je aktuelni pobednik prošlogodišnjeg glasanja posetilaca sajta Citroen DS3. Ovaj lepotan je odneo ubedljivu pobedu i sa modelom Citroen C3 napravio presedan osvojivši sva prva mesta na izborima za Automobil 2011. godine u Srbiji, što se nikada do sada nije desilo. Da se ukus naših ljubitelja vozila i stručnih žirija slaže sa mišljenjem evropskih glasača, potvrdjuju i titule koje je ovaj automobil osvojio širom Evrope, od kojih je najprestižnija za Najbolji automobil 2011. godine u izboru planetarno poznate emisije i časopisa Top Gear. Dodatno, prodatih više od 140.000 primeraka u ovoj godini govore da su se na kraju sva mišljenja na raznim izborima složila sa mišljenjima kupaca širom sveta.
Novo glasanje za NetAuto je počelo 01. decembra i trajaće do 31. januara naredne godine, po principu, jedna e-mail adresa - jedan glas. Svečana dodela nagrada biće organizovana polovinom februara, verovatno po tradiciji u beogradskom hotelu Hayat, a direktan prenos moći će da se prati preko Interneta. Osim na sajtu Netauta, glasanje se može vršiti i na najpopularnijim domaćim automobilskim sajtovima: www.automagazin.rs www.autoportal.rs www.autoblog.rs www.nacionalnaklasa.com

Ovogodišnji kandidat Citroena, novi C4, šepurio se iza govornika, a po rečima Direktora marketinga Vojislava Lekića, u kompaniji očekuju da se najtraženiji model Citroena u ovoj godini nadje u najužem izboru za novog pobednika glasanja u obe konkurencije.
VITRO GROUP Marketing