home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa: Danas.rs

Prvi primerci novog Fijatovog modela, koji će se proizvoditi u kompaniji Fijat automobil Srbija (FAS) u Kragujevcu, sići će sa proizvodnih linija i montažnih traka u utorak, 13. decembra. Reč je o probnoj seriji od nekoliko desetina automobila, koji su u završnoj obradi na montažnim trakama, i koji će uskoro biti testirani na putevima Srbije.

Silasku prvog automobila, prema saznanjima našeg lista, prisustvovaće predsednik Srbije Boris Tadić, ministar ekonomije i regionalnog razvoja Nebojša Čirić, bivši ministar ekonomije i lider URS Mlađan Dinkić, gradonačelnik Kragujevca Veroljub Stevanović i generalni direktor FAS-a Antonio Ćezare Ferara.



Rekonstrukcija proizvodnih i poslovnog prostora u kompanijii Fijat automobili Srbija privodi se kraju. Fabrika koja je projektovana za proizvodnju 300.000 vozila godišnje će, prema sadašnjim planovima, biti otvorena između 10. i 15. aprila iduće godine, kad će u njoj startovati i serijska proizvodnja prvog novog model. Taj model će svetsku promociju imati mesec dana ranije, početkom marta 2012. na sajmu automobila u Ženevi.

„L zero“ će ličiti na „fijat 500“

Iz proizvodnih pogona nove fabrike automobila u Kragujevcu narednog utorka izaći će automobil koji nosi radni naziv „L zero“, sa pet sedišta, koji će biti dug nešto više od četiri metra, i koji će u prednjem delu ličiti na popularni „fijat 500“.

Autor: Z. Radovanović

Renderi: Quattroruote 



čitanja : 2206



Komentari

Ajde da vidimo i to "cudo" vise!!!

Autor ALEKSANDAR BG 10 Dec 2011, 04:28

Ako prezivi nase puteve onda nema krize

Autor sasa 10 Dec 2011, 07:27

Moraju političari da se slikaju pa to ti je...

Ajd' da vidimo i taj mali auto od preko 4m, pa neka ga testiraju na našim dobrim putevima... ima da se rasklimataju u roku od par nedelja!

Autor Miki 10 Dec 2011, 07:37

A što je onda Tadic pre dva dana bio tamo, da íh požuri ili šta?

Autor B M 10 Dec 2011, 08:14

:-)) znaci ovo je "padobran" za izgubljenu kandidaturu, jue na EU samitu! Pa ovaj FAS vredi svaku paru budzetskih obveznika, koju su ovi s vlasti dali FIjatu!

Autor Nedjo 10 Dec 2011, 09:09

Nekoliko desetina probnih modela... Probni modeli služe da se utvrdi gde škripuće, šgrguće, čvaka, krcka, šta smeta u kabini i kako to smestiti tamo gde ne smeta ili obraditi i prepravidi tj. redizajnirati, tako da bude funkcionalno i ergonomski adekvatno. Zna se ko je majstor za MALE AUTOMOBILE. Nova Panda ima 14 ostava za sitnoce, prednja sedišta se mogu pomerati 21cm uzdužno, a u prtljažnik staje točak od 16 cola! Sve to u 3.65m

Autor Dejan L 10 Dec 2011, 09:28

Ako su ovako pripremali sve dosadsnje modele, jasno mi je zbog cega nijedan nije uradjen kako treba. Naprave par automobila, testiraju ih 4 meseca i to je to. Na taj nacin ce stalno imati promasene modele i pored sve sklepacine (muljanja istih komponenti na bezbroj nacina).

Autor Predrag 10 Dec 2011, 11:02

Mislim da bi im reklamni slogan mogao biti: "Testiran u najtezim uslovima, na putevima koji su na zacelju liste kvaliteta na svetu, u SRBIJI"
"E da i zbog pregrada za sitnice...koje nemaju drugi proizvodjaci...." ;)))))))))

Autor Orlo 10 Dec 2011, 11:34

@Predrag
+1 i to 100%

Autor Energy saver 10 Dec 2011, 12:01

@neđo, država ulaže u objekte a Fíat u mašine i opremu. Finansira se kreditom koji uzeli zajedno od EIB, FAS će vraćati, a garant je država.Prevelika je to suma za naš državni budzet. Od kredita su i do sada građeni skoro svi veći objekti, Sartid, Đerdap, Zastava itd.

Autor B M 10 Dec 2011, 12:16

@Predrag
Apsolutno si u pravu, znamo od kad su se pojavile spijunske slike Golfa VII kojeg su testirali cak i sa drugom sasijom, a on je predvidjen tek za kraj 2012-pocetak 2013... Pa se posle ljudi cude zbog cega je VW kvalitetniji od Fiata

Autor STrider 10 Dec 2011, 13:05

Za probne modele ne postoji nikakav zacrtani "vremenski period" koji treba da dokaze kvalitet (???) nego svako vozilo treba da predje 100 000 km!
A pitajte taksiste za koje vreme je to ostvarivo...

Autor carobnjak 10 Dec 2011, 14:11

@carobnjak
To možda Fiat testira vozila 100.000 km. Čak je i Zastava testirala svoja vozila mnogo više.

Autor Predrag 10 Dec 2011, 14:32

@Predrag
komentar se odnosi iskljucivo na L0! :)))

Autor carobnjak 10 Dec 2011, 15:21

P.S. i sta ima toliko da se testira kad ce vecina komponenti biti preuzeta od postojecih modela (kao sto rade i SVE ostale marke)!
Mozda plastika?

Autor carobnjak 10 Dec 2011, 15:24

@Predrag, carobnjak

Testirati auto koje je planirano da se proda u 300.000 primeraka godisnje samo 100.000 km je smesno, vrlo neozbiljno.

Autor Damko 10 Dec 2011, 17:15

Novi Actros je prešao na testovima 22 miliona km. :)))

Autor PITBULL™ 10 Dec 2011, 17:23

Interesantno. Nijedan komentar tipa novi model je laz i nikada se nece pojaviti. Kako sad to odjednom. I kao sto sam uvek govorio. Sad kad nemate argument da novog modela nece nikada ni biti, sad ste nasli nove primedbe.

Autor 125 10 Dec 2011, 19:04

@125
da, to nam je u Srbiji standardna prica, nazalost!
Zato nam tako "bajno" i ide...

Autor carobnjak 10 Dec 2011, 19:24

@carobnjak

Ja znam da politicari zloupotrebljavaju novi model za svoju promociju, a nemaju nikakve zasluge za njega. Fiat je sam dosao.
Ali to nije razlog da se sumnja u nov model. fabrika je 90% gradjevinski zavrsena, oprema recimo 50%, nov model je vec tu. Bice kvalitetan iako mnogi ovde sumnjaju jer je proizveden u Srbiji. Sumnjamo sami u sebe. O tome pricam.

Autor 125 10 Dec 2011, 19:32

@125
da, razumeo sam te!
Ja sam odavno navikao da kod nas vlada slogan "Tudje pljujemo a svoje nemamo"!

Autor carobnjak 10 Dec 2011, 19:48

L0 se vec testira u Italiji, u institutu u Kazinu i laboratoriji "Mirafiori" u Torinu...
Pa niste valjda mislili da ce se testirati u "nebeskoj Srbiji" ? :)))

Autor carobnjak 11 Dec 2011, 17:19

meni se čini da ovo nije novi model nego karavan fića i to mi nije tako loše ako ne košta više od 5000E

Autor aca 11 Dec 2011, 20:19