home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hyundai Elantra je na upravo završenom sajmu automobila u Detroitu dobila nagradu ''2012 North American Car of the Year''. U oštroj konkurenciji i posle glasanja velikog broja akreditovanjih novinara automobilskih magazina i sajtova na teritoriji SAD za automobil godine u SAD progašena je Hyundai Elantra.  

Osim toga, Hyundai je prema istraživanjima ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' zauzeo mesto broj 1 u konkurenciji 33 automobilska brenda kada je u pitanju lojalnost kupaca određenom automobilskom brendu.

Hyundai modeli prema kojima su kupci pokazali najveću lojalnost su Elantra i Sonata.

Prema poslednjem istraživanju ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' lojalnost kupaca  Hyundai brendu je povećana  za 4% u odnosu na prethodno istraživanje. 2010. god. kada je vršeno prethodni ispitivanje Hyundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai vozila od 60% dok je prilikom poslednjeg ispitivanje ta stopa iznosila 64%. Hyundai je, na osnovu ovih ispitivanja, poslednjih godina ostvario vrtoglavi skok lojalnosti svojih kupaca i od 2009. godine poboljšao svoju poziciju za čak 10 mesta /2009. god.-11 pozicija, 2010. god.-3 pozicija, 2012. god.-1 pozicija/. Vlasnici automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost. 

''J.D. Power Customer Retention Study'' istražuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila ostaju verni određenim automobilskim brendovima. Do rezultata se dolazi na osnovu iskustava i odgovora miliona potrošača godišnje. Ova studija se realizuje već devet godina sa ciljem da proceni ne samo u kojoj meri pojedini automoblski brendovi zadržavaju svoje postojeće kupce nego i ispituje   razloge zbog kojih korisnici ostaju lojalni određenom automobilskom brendu jer je zadržavanje kupaca od ključnog značaja za tržišni uspeh brenda, naročito u tekućem periodu kada se tržište oporavlja od velike svetske ekonomske krize. Pored toga, ova studija meri stopu po kojoj svaki od automobilskih brendova osvaja /preuzima/ kupce svojih konkurenata.

PR Hyundai Auto d.o.o. Beograd



čitanja : 1802



Komentari

Kako se iskazuje "lojalnost" ka modelu koji je ( u fizičkom smislu ) tek nastao ( mislim da novu elantru )? Ne treba li čekati "neku godinu" postojanja?

Autor Moron 26 Jan 2012, 11:54

Zasluženo. Čestitam!

Autor analitičar 26 Jan 2012, 11:58

@Moron
nova Elantra je na americko trziste stigla godinu dana pre evropskog, dakle pre oko 2 godine. Sasvim dovoljno da pokupi skoro sve nagrade u svom segmentu. Najbitnija je da je proglasena za najboljeg u klasi u SAD.

Lojalnost brendu/modelu znaci da su kupci nove Elantre prethodno vec posedovali isti brend/model, pa su se s razlogom (tj.vise) odlucili na isti izbor.

Nije bas "pravna zavrzlama", ali moze i tako da se protumaci! :)))
Pozdrav

Autor carobnjak 26 Jan 2012, 12:18

Имаће Фолцика грдних мука са овим косооким батицама...само полако!

Autor Гагиба 26 Jan 2012, 12:28

Zar nije "mala" za Americke visedecenijske parametre u vezi automobila?

Autor Panchev9 26 Jan 2012, 13:03

a je malo..
Sad znam zasto mi se ne svidja.. Hvala prekobarci..

Autor Panchev9 26 Jan 2012, 13:03

Sa ovakvim automobilima pokazujes svoj nula ukus i da nemas pare za nemacki auto.

Autor McLaren 26 Jan 2012, 13:50

Carobnjak
A šta je ( po tebi ili po njima ) "lojalnost" brendu ili modelu? Molim Te, "definiši"...

Autor Moron 26 Jan 2012, 14:32

@Moron
Evo ti si na pr. lojalan Peugeot-ovom C segmentu, ja Zastavi (2 Yuga, 2 Floride)... ;)

Autor Predrag 26 Jan 2012, 15:20

@Moron
defnicija je vrlo laka za razumeti: posle 307 kupis 308, i vec razmisljas o novom Lavicu! :)

Autor carobnjak 26 Jan 2012, 15:44

Ama, lojalnost elantri, modelu?

Autor Moron 26 Jan 2012, 16:41

Moron
Mozda se bivsi vlasnici Elantre( model nije postojao neko vreme), probudili sa zeljom da poseduju opet "jednu, jedinu i jedinstvenu" Elantru?!

Autor Panchev9 26 Jan 2012, 17:19

Pored onih silnih americkih nakaza, Elantra je prelep auto.

Autor Sinbad 26 Jan 2012, 17:37

a, pa prethoda i ova elantra su dva razlicita modela, ne isti. Lojalan modelu je onaj ko kupi isti model, proda novu elantru i kupi opet novu. Prodati golfa 'dvicu' i uzeti 'cetvrticu' je lojalnost 'nazivu modela' ( ali i brendu ), tako da je 'lojalnost elantri' glupost, ako takvih ipak ima, nije im dobro...

Autor moron 26 Jan 2012, 17:47

@Panchev9
Elantra se proizvodila u kontinuitetu, pet generacija.
Prethodna generacija nije nudjena u Evropi.

Autor carobnjak 26 Jan 2012, 18:36

Moron
Iako je simpa cuti reci 'dvica' i sl. , opet cemo u petak da Vas razbijemo.. :)))

Sudeci po tvojoj teoriji , lojalnost modela ne postoji(mozda Yugo ili Z101).. :)
Eventualno, lojalnost brenda( proizvodjaca )..

Autor Panchev9 26 Jan 2012, 18:41

carobnjak
Tu nenudjenu Moron nije gledao.. Niti ja(s)..
Sav ovaj trud je zbog njega, inace ne bih ni pogledao ovu vest.. ;)

Autor Panchev9 26 Jan 2012, 19:15

@Panchev9
naravno, samo sto se lojalnost odnosi na americke kupce a ne nase! :)

Autor carobnjak 26 Jan 2012, 19:29

Panchev9
To, ko će koga razbije, "namiguješ ćoravom", znaš i sam da fudbal baš ne pratim.
Stvarnu lojalost brendu uvek poštujem ( ako je ona rezulat slobodne volje ), bez obzira da li se javlja i kao lojalnost modelu ili ne.
A i ova nova elantra mi se dopada, mada sa 6 air-bagova i podesavanjem volana i nije neki džabaluk

Autor Moron 26 Jan 2012, 19:47

Moron
Fudbal..
Ali, dobro igra se na golove.. :)))

Jel taj dzabaluk bese izmedju 16 i 17 'ijada?

Autor Panchev9 26 Jan 2012, 20:30

@ Panchev9 - džabaluk sa 6 vazdušna jastuka i podešavanjem volana je 14-15h€.
@ moron - opravdavaš nadimak svakim svojim postom...

Autor BucaJr. 27 Jan 2012, 12:35

BucaJr
Nemoj da si taki..
Moron je ogledalo svega.. Genije posebnog nivoa!!!

Sa dobrom opremom manuelac je 15.000 ojra, a automatic jos vise..
Onaj bazni igleda jadno..

Autor Panchev9 27 Jan 2012, 15:27