
Čitaoci nemačkog auto magazina Auto Motor und Sport (AMS) izabrali su "Najbolje automobile 2012". Ukupnu pobedu u kategoriji "malih vozila" odneo je Audi A1, dok je Audi A4/A5 titulu najboljeg stekao u svojoj kategoriji srednje klase automobila.
Audijeva priča o uspehu nastavlja se i ove godine: tri prva mesta čine Audi najuspešnijom markom prema ovogodišnjoj anketi. Audi A1 odmah je zauzeo pobednički tron u kategoriji "malih vozila" sa 37,9 odsto osvojenih glasova čitalaca, dok je za A4/A5 ovo već druga ukupna pobeda u kategoriji "srednje klase".


U luksuznoj klasi drugo mesto pripalo je Audiju A8 (20,1 odsto glasova), u višoj srednjoj klasi Audiju A6/A7 (29,5 odsto), te u klasi kabrioleta R8 Spyderu (11,1 odsto).
Kod sportskih automobila Audi R8 zauzeo je treće mesto (12,6 odsto).
Izvor: Sarajevo-x.com
Foto: Audi
Kompletnu listu pobednika po kategorijama možete pogledati na sajtu Automotorundsport.de
a ukupno je najbolji autobomil u srednje visoj klasi: Audi A4/A5/A6/A7/A8... Po potrebi, samo razvucite A4 na potrebne dimenzije i izaberite broj u imenu modela.
I opet Dejan L beše u pravu. Dosadna neznalica iz Lazarevca!
Šta sad? Da li sam ja hejter svega i svačega ili prosto znam o čemu govorim?
Savršeni A4 je redizajniran i usavršen do filigranske preciznosti. A1... pa eto skoro sve redakcije ga oceniše sa max brojem bodova, a pametni se našli da kažu kako su to obični novinarčići. Pa kad imate znanje, konkurišite, možda vas prime, pa da nam vi kažete istinu.
Audi će se popeti na tron
@ bmw
Stiže umanjena serija 5 zvana serija 3, jer aktuelna nije dospela na ovo mesto. Audi redizajn pobedio i teško da će ga i novi serijalac smaknuti
Po broju glasova citalaca AMS-a u toj klasi razlika izmedju A4, C klase i stare serije 3 je manja od 1,5%. Pogledajte samo kolika je razlika u kompakt klasi izmedju prvog mesta (serija 1) i ostalih, a kad je serija 5 u pitanju na istom ovom izboru, konkurencija je dozivela masakr:)
@toma M50d :o
Да частиш за презиме!!! ;))
Ове мукице из радионица покуповаше све живе и неживе "анкете" "гласања" И "анализе" али не да им се приђу испод 20% разлике и то ти је!! Ваљда услед кризе и наивних све мање и мање...
Audi – vorsprung durch technik. Germanska pedanterija, nadmoć švabskog lenjira. Marka koja je na apsolutnom vrhu po kvalitetu završne obrade. Jednostavno, ni u jednom automobilu velikoserijskih proizvođača, spoj dve površine nije tako precizan kao u Audiju. Između njih ima manje zazora nego između dve granitne stene na Maču Pikčuu. Da je čovek, Audi bi bio teoretski fizičar zaposlen u CERN-u. Besprekoran znalac, ali pomalo dosadan. Ali, ponekad se napije i tada je čak i zabavan! To se dešava kada po razumnim rešenjima čuveni Audi, poludi i dozvoli dizajnerima da poblesave. Tada nastaju neke od najboljih mašina koje je svet ikad video. Audi 5, remek delo Valtera Silve, sigurno je među deset najlepših četvorotočkaša svih vremena. U verziji S, imao sam čast i da ga probam. V8 4.2 360ks, quattro pogon i poraz fizike kao nauke. Magnetni voz bi pre iskočio u krivini nego taj auto. A sad je izašao i RS5. Četiristopedeset konja i 4,2 do stotke. To bi bio najbolji Gran Turismo na svetu, kad Nisan GT ne bi postojao. Međutim, od Audija meni je najdraža suluda RS6 serija. Kako li je divno kada u prostrani karavan stavite ženu sa troje dece, petsto litara prtljaga, odvezete ih na selo kod babe na vikend, a u povratku zavrtite desetocilindarski armagedonski motor iz Lamborghinija, sa 580 konja. Na prste jedne ruke mogu se prebrojati mašine koje uopšte mogu i pomisliti da ovom čudovištu stanu na crtu. Kažem mašine, jer tu ubrajam i avione. Neki od ludih Audijevih karavana brže prelaze 400m od bombardera sa mlaznim pogonom. Audi napravi i svinjariju s vremena na vreme i to čini uglavnom sa malim automobilima. Gospodo iz Ingolštata, prestanite da se brukate malim automobilima, ne znate da ih pravite i kraj! Primeri su A2, koji je prodat u manje primeraka nego fakultetski udžbenik iz zoologije i novi A1, čijoj ceni i pretencioznoj pojavi se od prvog dana smeju automobilski stručnjaci širom sveta. Tražiti preko 20.000 evra za ta kola je vređanje. Siguran sam da se kupcima A keca smeju čak i Audijevi prodavci u salonima.
BMW – Dok ledeno oko bavarskog mehaničara Hansa, kroz zaštitne naočare posmatra kako njegovo mezimče silazi sa proizvodne trake, firer se smeši iz groba. Simbol dinamike u vožnji i mehaničke perfekcije. Zamišljen za upotrebu od strane moćnih i temperamentnih muškaraca. Međutim, oni koji ga u praksi uglavnom poseduju, zaslužni su što po celom svetu postoje vicevi o BMW vozačima. Barabe. Čak i u filmovima, negativci uvek voze Bembare. Probajte da se mimoiđete sa vozačem BMW-a. Neće to dozvoliti, čak i kada vozi dvomesečnu bebu na zadnjem sedištu. Daće pun gas i učiniti sve da ostanete iza njega. Makar obojica poginuli. Nikad se ne trkajte sa vozačem BMW-a, čak i kada ima duplo slabiju mašinu, iz jednog prostog razloga – njemu je mnogo važnije da stigne prvi. Interesantno je da žene od svih marki najviše vole baš bembaru. To je tako zbog njihovog urođenog mazohizma, o kome sa govorio u jadnom od ranijih tekstova. Žene vole bitange, a znaju da se bitange uglavnom voze u BMW-ima. Bavarski limeni princ u vožnji je zabavan. Nervozan, drčan i prgav. Tera na gas, besni kad se vozi sporo. Njegova zadnja vuča čuvena je po neupotrebljivosti na snegu, čak i sa džakom cementa u gepeku i glanc novim zimskim gumama. Nisam ga štedeo jer ga lično ne preferiram (zbog čega će me sutra verovatno par BMW fanatika čekati ispred ulaza sa štanglama), ali BMW je gigant sa velikim zaslugama u auto svetu i moramo ga poštovati! Ipak, svaka priča o BMW-u mora se završiti na M odeljenju. Siguran sam da M3 i M5 vozi onaj čije se ime ne izgovara. Đavo lično. M3-ojku vozi u lokalu, dok obilazi potlačene koji se prže, a peticu koristi kad poseti Zemlju u telu nekog oholog oligarha. To je crveni M5, sa crvenim kožnim sedištima, iz čijeg auspuha se čuju vapaji prokletih iz podzemnog sveta. To nije 507 konja, to je 507 otetih duša koje gone demonsku mašinu. Priča se da je to jedini auto koji osim na benzin, ide i na krv. BMW proizvodi i nekoliko modela, koje, po mom skromnom mišljenju, kupuju samo idioti. Najpre X6. Bože me sačuvaj. Šta je uopšte X6? Terenac nije, jer ne može ni sa mokrom travom da izađe na kraj. Krosover nije, jer je preveliki. Miniven nije, karavan nije. To je u stvari novi koncept koji je BMW lansirao ovim modelom i zove se SAC (Sports Activity Coupe). Ja ga zovem BIM (bogat i malouman). Pobogu ljudi, umesto X5 i X6, uzmite sebi 530xD karavan. Lepši je, duplo brži, duplo manje troši, ima više mesta i ima podjednake terenske sposobnosti. I što je isto tako važno, ima namenu i svrhu. Petica karavan je mašina za respekt. A ako vam ipak auto treba samo da biste ga poperili na trotoar ispred “Mima cafea” ili na pešački pored “Pastisa”, onda ipak uzmite X6. I obrijte glavu.
MERCEDES – Samo je jedan kralj automobila! S klasa! Skoro sve što se danas podrazumeva u serijskoj proizvodnji, prvi put je ugledalo svetlost dana baš u S klasi. Ona je poligon napretka ljudske vrste. Klima uređaj, podizači, ABS, ASC, sve je to karijeru započelo u mečkinom tenku. To je i jedan od retkih auta, koji će uvek biti moćan. Ako imate love, kupite S klasu, jer će biti dobra i za 20 godina. I za 30 je neće biti bruka voziti, a za 40 će biti cenjeni oldtimer. Pogledajte stare S klase. Prva i danas izgleda odlično. A pored toga, u njoj su se vozili svi diktatori koji su imali stila. Pa 126-ica, tzv. “šeik”. Ako je u dobrom stanju, i posle 25 godina predstavlja podsmeh većini automobila. A da ne govorim o njegovom nasledniku, čuvenom “slonu”! Naredne dve generacije su morale biti smanjene, jer su u Štutgartu uvideli da je slon dimenzijama besmislen čak i najbahatijim direktorima. Mercedes proizvodi i jedan auto, koji smatram sveukupno najboljim na svetu (naravno, o ukusima ne vredi raspravljati). Kad saberem sve što sam ikad želeo od automobila, samo je jedan model koji sve to ima. G klasa! Stara dobra kutija. Taj auto je vrhunski terenac, tehnički besprekoran, perfektno motorizovan, komforan, robustan, okretan, a pritom je i statusni simbol. Sa podjednakim uspehom ga možete parkirati ispred štale na Pešteru i ispred Grand Kazina. Pogotovo je svemoguća kabriolet verzija sa 320 CDI motorom. O, kakva li je zabava goniti ga spuštenog krova po nekom planinskom makadamu. Obožavam G klasu! Dugačka je lista mečki koje su zadužile čovečantvo. 300SL Gullwing je 1954. imao šestocilindarsko čudo sa 240ks ispod haube, a vrata su se otvarala nagore. Ne postoji danas auto koji izaziva toliko čežnje i privlači toliko pažnje, kao nekad gullwing. Da imate leteći nosač aviona, manje bi vas gledali nego u njemu te davne 54-te. Takva je priča morala doživeti nastavak, pa je Mečka izbacila novi gullwing, SLS AMG. U reklami ga Šumaher dere po krovu tunela. Ima i u gradu jedan, beli, viđam ga često i zubima škrgućem od zavisti.
VreleGume, naj post ikada
dejan l,umanjena,neumanjena odrace konkurenciju kao sto to radi 5ica.
mada mi ankete i nisu neki pokazatelj.prodaja je prodaja.
Toma, pa svi su stari. :))) Mercedes je od 2007, Audi isto... Ko je prvi u luksuznoj klasi? :)
Aktuelni A4 je po meni najlepsi model ikada ovog modela, a rekao bih i bolji od sve konkurencije!
@Dejan L
"...po mom skromnom mišljenju..."
Pa u celoj onoj besedi ovo je jedino sto uopste ima smisla. Ja bih dodao samo rec "veoma" isperd "skromnom"
Autor Dejan L 28 Jan 2012, 11:29
Koliko se ne slazem s tobom.
Od svih vas samo PIT zna da prizna nesto za bmw i to kada je nesto bitno u pitanju.
A sto se anketa tice, nisam upucen.
@DejanL 13:15
Занимљиво како сte сви ви фанови Аудија исти! Ово горе назови писаније као да је проистекло из пера МцЛарена или од тебе лично! Добро, можда не би било тако поетски надахнуто, слаткоречиво и срцепарајуће у делу који се односи на Ауди и МБ али суштина би била иста: Аудија величати у стилу Инка хирурга и нуклеарног физичара а БМВ повезати са Хитлером и Сотоном лично!!!! хахахахахаха....Боже Боже е начитах ли се глупости!!! Мислим стварно.... :)))
Једино што је сигурно за овог твог литерарног идола је да му вилице отпадају од зависти када види Мерцедес на улици, да га јако нервира што је Фабија са кожним седиштима још један у низу Фолцикиних промашаја и да никада у животу није сео за управљач БМВ-а!!!! (чини ми се да има и неких скривених страхова и комплекса али да му не чепркамо по прошлости, ко зна шта би се све исчачкало) ;))
Степен исфрустрираности БМВ суперирношћу је негде сличан већини вас који се јављате на БМВ теме, очигледан је утицај Џеремијевих емисија, а врхунац је опседнутост ненад*ебивим моделом Х6!!! :))) Као и већина фанова радионица и овај твој се пита: Како бре да БМВ направи тотално непотребан аутомобил а да и као такав помери све стандарде: И у продаји, и у имиџу, и у степену зависти који буквално цепа крхка срцуленца фолцика-Дајмлер фанова. Како БМВ то уме а ми не умемо...како...како?!?!!!
Е сад лепо ископирај ово што сам накуцао па пошаљи том твом познаваоцу Аудија уз пуно поздрава... ;)))
@ Gagiba
Sve sam copy/paste postavio. Ima pljuvanja i Audija A1, jer mi koji NISMO fanovi BMW-a imamo iole objektivnosti, a ne montiranih CUT/Edit/paste with hearth abrova, gde se ono što ne valja obriše.
Jer nikad niste imali MU*A da prihvatite išta što vam ne odgovara. Neverovatno je koliko ste svi isti, prepotentni i umišljeni fanovi, a vozite PlayStation
Autor Dejan L 28 Jan 2012, 19: 49
Odlican odgovor. :)) Gledao sam malopre ko je ovo napisao, eno mu ime i prezime pa mu se javi na fb, pa ga iskritikuj, Gagiba. hahaha
@Dejan L
Vezano za onaj kilometarski post:
Svaka napisana recenica je surovo istinita. Svaka cast tom coveku koji je to pisao!
@Dejan L :)
Znaci lik je objasnio, nije ni cudo sto je naj post, u potpunosti se slazem sa izjavom godine... :)
Interesantno je da žene od svih marki najviše vole baš bembaru. To je tako zbog njihovog urođenog mazohizma, o kome sa govorio u jadnom od ranijih tekstova. Žene vole bitange, a znaju da se bitange uglavnom voze u BMW-ima.
zar ovo nije VISE nego dovoljan razlog da se vozi B M W???
@bmw 00:51
Ima ona jedna narodna : "čega se pametan stidi,budala se ponosi".
vrlo zanimljiva analiza, ustvari unutrasnja expresija. autor ove analize je isfrustrirani radnik-kreativac marketing agencije,koji radi za male pare (srbija, nazalost) a sanja neki od ova 3 automobila... i kroz ove vizuzalizacije nam otkriva sta ustvari voli i zeli. pri tome, nema uspeha sa zenskim polom, jer je smotani cvikeras, koji sedi ispred kompa i pravi prezentacije, a nekako mu se cini- kad bi bio vlasnik bmw-a, sve bi bilo lakse. takodje, vozeci korsu iz 1998.godine, pokusao je negde na ibarskoj magistrali da bude brzi od svih- pa ga je negde bmw isekao i ponizio, i od tada ima stres svaki put kada vidi bmw... da ne ulazim dublje u psiho analizu, a ima materijala - par seansi kod psihijatra bi mu mozda pomoglo.
@toma
A sta su ovde kompleksi leba ti?
To sto si ti shvatio na svoj nacin i sto furas svoj fazon tvoj problem... ostavi druge na miru.
@bmw
Ne samo BMW vec i Mini (a slucajno je Mini BMW-ov a jako malo zena to uopste i zna) posto je opste poznato da ga barem kod nas zene obozavaju :)