home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Čak četiri modela marke Škoda našli su se među nagrađenim u konkurenciji za "Najbolji automobil 2012" izbora stručnog magazina Auto Motor und Sport (AMS): mesto na vrhu srednje klase vozila je, prema oceni čitalaca, i ove godine rezervisano za Superb.

Druga mesta u svojim kategorijama zauzeli su Škodin bestseller Octavia, Škoda Roomster i Škoda Fabia.

Superb je sa 22 odsto osvojenih glasova već drugu godinu zaredom trijumfovao u kategoriji uvoznih vozila srednje klase i pritom nadmašio konkurenciju.

Ali i drugi Škodini modeli uverili su stroge ocenjivače: Škodin bestseller Octavia odbranio je prošlogodišnje drugo mesto u kategoriji vozila kompaktne klase iz uvoza, baš kao i Fabia, drugoplasirana u svojoj klasi malih vozila iz uvoza. Roomster je s prošlogodišnjeg trećeg mesta napredovao na drugo mesto u kategoriji uvoznih monovolumena.

Izvor: Sarajevo-x.com

Foto: Škoda

Kompletnu listu pobednika po kategorijama možete pogledati na sajtu Automotorundsport.de


čitanja : 2064



Komentari

Još 1 dokaz da samo Predrag i ja napravili Clever chioce.
Kritičari i sveznalice, izvolite da vas sad čujem!

Autor Dejan L 28 Jan 2012, 08:33

Nije da mi ne godi :)

Autor krle 28 Jan 2012, 10:17

Odnos cena kvalitet je im je fenomenalan!
Definitivno jedan od najboljih na trzistu!
Steta pa mogu samo da ga gledam ili da ga zaustavim kao taxi...

Autor Panco 28 Jan 2012, 14:34

U pravu su za super-B. Vise ( duze ) za te pare u toj klasi ne moze da se dobije ...

Autor moron 28 Jan 2012, 16:22

Mini VW opasno udara ne reklamu..
Jos kad bi neko dokazao da su Boleslavci jeftiniji od konkurenata..
Ne mislim na verzije "priprema za radio" i sl..

U cemu je pobedio Roomster?

Autor Panchev9 28 Jan 2012, 17:09

ŠKODA – Best buy običnog čoveka. Ako imate 17-18.000 evra i želite da ih potrošite na nov auto, a ne kupite Škodu Octaviu, vi ste lud čovek. 2.0TDI, ili još bolje 1.8 TSI (160ks) i nigde nećete dobiti više za svoj novac. Zato cenim Škodu. Ona je kao domaćinska kafana u Nišu. Tamo te debeli gazda pozdravi kad uđeš. Onda ti napune astal gurmanlucima. Kad pojedeš, pošalju ti domaću kafu sa ratlukom na račun kuće i na kraju ti sve to naplate 350 dinara. To je domaćinsko poslovanje bre! A ne kao u modernim beogradskim minimalističkim ambijentima, gde ti stave šniclu veličine ptičjeg g*vneta sa tri travke okolo, u besprekorni crni tanjir od pola metra i naplate 1200 din. U Škodi uzmeš svega, pojedeš i kolač, sve kvalitetno i ukusno, a prođeš jeftino. Ko da je prave Nišlije, a ne Česi!

Vrele Gume, najpost blog

Autor Dejan L 28 Jan 2012, 20:47

neka hvala ali sa onolikim prepustima napred i nazad,skoda se vozi kao ona concordia sto je preorala plicak

slozicu se da je octavia za ulozeno dobijeno dobra kupovina,ali to je kao da kupis samsung....jbg svi ga imaju i jos te mesaju sa jagnjecom brigadom drage nam drzave

Autor nikokaoja 28 Jan 2012, 21:12

skoda...kvalitetna. ima "play down yourself" image, da ne komsije ne mrze i da ti ne zavide. dokaz da dobar auto moze da kosta mnogo manje nego sto kosta vw ili audi. jedino sto, kad imas vise para od skodine cene, nista nece da te privuce da potrosis pare na superkvalitenu, ali i super dosadnu i po imidzu "tanku" skodu.

Autor boris 28 Jan 2012, 21:25

i da razumem da zbog ponude prostora i pouzdane mehanike super b uzme titulu
i da razumem octaviu da zbog cene uzme neki poen
ali gubavog roomstera ili lepravu fabiu...e vala sto je mnogo mnogo je...ne vrede oni te reklame

Autor beopozit 28 Jan 2012, 21:34

@Boris
Ja vozim Superb 2.0 TSI DSG, u Ambience opremi, ko se razume zna koliko kosta i sta jos moze za te pare da se kupi, ali ja nisam badge snob, tako da vozim najbolje za svoje pare.

Autor krle 28 Jan 2012, 22:23

@krle
"ali ja nisam badge snob, tako da vozim najbolje za svoje pare"

To i ja mislim i poručujem snobovima i "hejterima" ;)

Autor Predrag 28 Jan 2012, 22:40

@krle- nemam ja nista proti tvog izbora, i veoma postujem ono sto skoda radi. samo iznosim realnost, jer na kraju krajeva- vrednost brendova je ono sto definise cenu. dobro je i odelo iz "1.maj pirot", kao i "Boss", "Versace", "D&G". I after shave "Brion" moze da posluzi, kao i Trussardi. Opet ljudi kupuju i placaju skuplje, jer brend je kao covek- ima svoje "srce", svoju "pricu" i svoje pakovanje". Iako smo svi ljudi, nekim ljudima verujemo vise, a sa nekima bas i ne zudimo da budemo u drustvu, jer su nezanimljivi. vreme leci sve, pa ce valjda i skoda, osim sto je "available i affordable", postati i "acceptable" kao brend koji vredi - barem za generacije koje su tek rodjene. Ja im to od srca zelim, kao i malo boljeg dizajnera zadnjeg dela superba u limuzinskoj verziji.

Autor boris 28 Jan 2012, 23:27