
Prvi čovek Fijata Serđo Markione kaže da je cilj te kompanije da u 2013. godini proda 160.000 Fijata "500L", zahvaljujući prodaji i u Americi.
"Cilj da u 2013. prodamo 160.000 komada novog modela „500L“ nije previše optimističan jer ćemo sledeće godine početi da izvozimo i na tržište Sjedinjenih Američkih Država", izjavio je Markione.
Kako je naveo, kriza jeste oštra, ali više u Evropi, dok s druge strane okeana nije toliko.
Na pitanje kada očekuje da će proizvodnja u Srbiji dostići 300.000 automobila, kako je ranije najavljivano, Markione je u šali rekao „kada uspem da prodam sva kola“.
On je rekao da se Fijat odlučio na pravljenje automobila poput „500L“ umesto nekog džipa ili sportskog automobila zato što evropsko tržište više ne želi velika vozila.
"Tu morate da budete veoma oprezni kao proizvođač. S druge strane, tržište SAD delimično želi džipove, ali imamo dosta kapaciteta u našem sistemu da se izborimo s tim", naglasio je Markione.
Na pitanje da li onda očekuje veću prodaju u Evropi, Markione je odgovorio da očekuje da će prodaja „500L“ biti ujednačena na ta dva tržišta.
Markione je dodao da građani Srbije imaju razloga da se nadaju da će Fijat uspeti. Puna proizvodnja trebalo bi da počne na leto, a do tada će se raditi probe kako bi novi automobil bio što bolje napravljen. "To je Fijatu posebno važno jer će izvoziti na zahtevno tržište SAD, zbog čega mora da bude potpuno siguran da sve funkcioniše kako treba", kazao je šef Fijata.
Izvor: Tanjug.rs / B92.net
Foto: B92.net
Više o premijeri Fiata 500L na Salonu u Ženevi možete pročitati OVDE.Zar ne rece taj covek da ce da proizvode 200.000 komada godisnje? Sta ce sa onih 40.000 razlike ( ako ih samo toliko bude )?
čarobnjak, eto vidiš, bio si u pravu kada si rekao da ovi baš imaju za cilj da dosta ovog modela prodaju u Americi.
Serđo Markione je to potvrdio.
Ali ništa ne reče za krajslerov znak. To se valjda podrazumeva.
Kako ga onaj lik nazvao ,,neki masni Marchione" haha
Od sad moramo tako da ga zovemo.
Ali masni, ne masni, taj će se opari ove godine dobro, vidim ja.
Bas me interesuje ko je lud da kupi FIAT za 16000 evra. Audi A3 kosta 15, ford fokus 13 + 100 drugih modela za manje pare a boljih
Veliki je to izvoz, preko dve miljarde €, a s delovima biće veći izvoz nego od cele poljoprivrede. Najavili su i nastavak Punta. Možda dođe i neko da uzme Zastava Kamione.
bmwsrbija, od kad Audi A3 košta petnest hiljada?
Ja kolko znam on košta oko dvadesetak.
Ja znam da je A1 17 000, ja bi doplatio hiljadu, i kupio bih njega.
Ili da mi neko ponudi da biram između 500L i 500, ja bi običan 500 uzeo. Nešto nisam fan između mikseva par modela u jednom, ali kao što sam već rekao, i sa 500L trebamo da budemo prezadovoljni jer bolje nemamo.
@bmwsrbija
taj A3 za 15 hiljada je obicna sarena laza...
Upravo stize novi A3 pa ces da vidis sta je "realna" cena!
Naravno, slazem se da je 16 hiljada puno za ovog lepotana...
čarobnjak, ali će Amerikanci rado da izdvoje tu sumu za njega! U dolarima, haha
@MasterHeosis @carobnjak Evo gde ima audi za 14.999 e http://www.porschebeograd-ada.rs/Haendler/Y10300/?dlr&id=news&news_url=/Haendler/Y10300/cs/hdlr/eigeneseiten/Y10300_A_132732750671.html
Ovo je cena sa najsavrenijom opremom, monitor, digitalna klima, navigacija, dečji retrovizor, gasi se sam na semaforu, pali pritiskom gasa, itd. Za Srbiju biće niža cena, obećao i Dinkić.
@bmwsrbija
znamo mi svi za tu reklamu, a ti budi vredan pa ih nazovi pa ces cuti da li ga ima...
@carobnjak ne znam da li ga sad ima ali znam da mi je moj drug kupio i da hoce da uzme jos jedan i da su rekli da ce ih biti e sad jebi ga bas za audi napisao sam da i za fokus njega sigurno ima
bmwsrbija, a tvoj drugar bogataš neki a?
Znaš šta, i ja bi kupio Audi R8 da su ga imali na lageru, al nisam hteo da čekam.
Mislim stvarno. A što par meseci nisam seo u bolji auto od Hjundai I20, to nema veze, bitno je da se priča preko interneta.
@bmwsrbija
znam da su neki pisali da tog modela nema na lageru pa ti u salonu ponude drugi model, mnogo skuplji...
Ako cujes da ipak ima, obavezno mi javi, mozda i ja kupim jedan...
500L ce biti jeftiniji za Srbiju jer je Dinkic to obecao? Hoce sigurno i za 10.000, ako bude tolija subvencija drzave iz budzeta, tj. o trosku poreskih obveznika. On ce da unapredi ( a vec je i unapredio ) nasu auto industriju isto onako kako je kao guverner NB unapredio bankarski sistem nase zemlje. Nasi praunucu ce placati odstetu Karicima za oduzimanje dozvole i stecaj Astra banke, a da ne govorim ko je profitirao od, recimo 9 godina stecaja 'cetiri banke'...
čarobnjak, ali kako im se to isplati, šta imaju od toga?
Da ponude auto koji nemaju na lageru, pa šta im se to isplati? Samo gube vreme da razgovaraju sa ljudima oko toga i troše novac na reklamu ili na šta već.
Možda da bi se Audijevi fanovi hvalili kako je A3 najbolja opcija da se kupi. I to baš pred izlazak nove generacije. To mi je baš sad sinulo.
bmwsrbija, ti si napisao:
,,ne znam da li ga sad ima ali znam da mi je moj drug kupio i da hoce da uzme jos jedan"
Znači 15 i još 15 to su 30, čim ima da izdvoji tolke pare za dva Audija, onda mora da je neki bogataš. za ovdašnje uslove taj je budža, nemoj ti da gledaš ove što se trte mnogo, što su dobri samo na pričanje. Ja sam ti rekao, svi pričaju danas na internetu, priča je džabe.
Ili vidiš nekog vozi X5, a on ga uvezo jeftinijeg, polovnog, razdrndanog, a hvali se pred ribama i ekipom kako je uzeo nov novcat.
Tako da, čim taj tvoj drugar hoće da kupi dva auta, ispada da je neki budža. Ne ekstra, ali za mene, za većinu odavde jeste.
Ako je istina to što si rekao.
@MasterHaosis Burzuj je neko ko ne pita koliko auto kosta a neko ko radi u dobroj firmi i ima platu recimo kao 3.5 prosecne plate u srbiji ( prosek 32 soma) sto ne bi mogao da digne kredit + pare iz steka i da kupi auto od 30 soma ili 2 od 15.
@bmwsrbija
baš super...
Nego... Evo gledam cifre prodatih automobila iz 500L kategorije. Znači C3 Picasso, Renault Modus, Meriva. Našao sam ovo:
Meriva, with 83746 units sold in 2009, ahead the C3 Picasso, whose sales were 75723 units, and the Renault Modus/ Grand Modus with sales of 71054 units
To je 2009. godina, drugo nisam mogao naći. Recimo grubo sabrano da je 230 000 automobila. Cifre samo za Evropu. Znači da će biti da se uglavi neka fina cifra. Ne verujem ja u te megalomanske od 160 hiljada. Ali valjda može da uzme dobar deo.
i ovaj markione..je svasta nesto obecavao..te novi model..te ovo te ono..ka ono fica samo ga malo razduzili..i povecali cenu..i sad ovi nasi politicari srecni i zadovoljni..joj..srbijo..
I Pasat je Golf kojeg su malo izduzili, neposredno posto je nastao tako sto su izduzili Polo.
@ivan
Ovo je MPV model na platformi punta, isto kao što je Meriva povezana sa Korsom. Znači da jeste novi model. Pa ne mogu tek tako da izmisle novu platformu, i još da valja. A imaj motore za 500L koje svi hvale i dobru platformu. Evo ti gore cifre od ostalih prodavaca. Mislim da su sasvim dobre.
Kako smo ozbiljni kao drzava mogli bi da na osnovu ovih izjava i ovih fantasticnih brojki od 160, 200, 300 hiljada komada projektujemo sledeci budzet... ;)
Iskreno ni da krene u Americi da se prodaje pa ni u ostatku sveta nece u zenitu proizvodnje prebaciti ni 120.000, mozda ni 100.000...pogotovu sa ovim stanjem trzista gde se predvidja stagnacija...ali Boze moj veruju ljudi Markioneu ipak se na sajmu ne spomunju reci tipa kriza, pada prodaje, profit u minusu itd.
@Steeler
ne, 500L je radjen na potpuno novoj platformi na kojoj ce tek nastati buduci Punto, kao i niz drugih modela Fiat/Chtysler...
@ Steeler
Treba pronaći koliko je Fijat idea i Lanči muza prodato, pošto ovaj model menja trenutno i jedan i drugi.
@ Normal(86-88)
Možda će taj čova u džemperu da proizvede još 40.000 Lanči muza, nove generacije, da zaokruži na 200.000 komada
@ ivan
U FAS-u će se proizvoditi i dalje Punto Classic, 500L i 1 niskobudžetni sedan.
Ukupno 200.000 vozila, od kojih će 160.000 biti 500L.
Kada komponente za Classic prestanu da se uvoze, očekuje se cena za 10-15% NIŽA od sadašnje.
Ako je sada 5.700€ uz sistem staro za novo, biće oko 5.000€ ( U OBZIR UZMI I TO DA JE YUGO IN KOŠTAO od 4.500 do 4.800€ )
@Dejan L
kapacitet fabrike je 300 hiljada godisnje , i ta cifra je planirana za 3 modela...
@ carobnjak
300.000 nema šanse
200.000 za 3 modela je moguće, ali na kraju 2013.god.
300.000 je možda za nekoliko godina, kada se 80% delova bude pravilo u Srbiji. Ovako, uvoziti delove za toliki broj auta nije im isplativo. Iz Italije i Poljske? To je i razlog što Punto nije jeftiniji. I 500L.
@Dejan L
sta mema sanse, jel ti uopste razumes pojam "kapacitet"???
To je zvanicni podatak!
bmwsrbija, pa opet čim ima tri prosečne plate u Srbiji, čim radi u dobroj firmi i ima tolki štek, i još da uzme takav kredit za dvoja kola, opet je budža, samo si dokazao ono što sam ja već rekao.
Nisam rekao Buržuj u ni jednom momentu, pročitaj moje tekstove malo bolje.
Ajde opet napiši nešto, slično kao što sam ja rekao, samo na drugačiji način, opet da potvrdiš da je to to što sam ja pričao.