home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Najbolji po klasama su Ford Ka, Mini, Mercedes A, Audi A5, Audi A6 i VW Transporter

Statistike pouzdanosti, napravljene na uzorku od 230.000 kvarova, koje je napravio nemački ADAC, pokazale su veliku superiornost nemačkih automobila.

Model sa najmanje problema u klasi najmanjih automobila je Ford Ka. Među malim autima najbolji je Mini, u nižoj srednjoj klasi Mercedes A, u srednjoj klasi Audi A5, u višoj srednjoj klasi Audi A6, a među transporterima Volkswagen Transporter.

To je rezultat investicije od tri milijarde evra, koliko je u poslednje tri godine nemačka autoindustrija uložila samo u sistem osiguranja kvaliteta.

Ako ipak mislite da je situacija na terenu nešto drugačija nego što pokazuje navedena statistika, u pravu ste. Naime, već odavno je poznato da ADAC-ova statistika ima velik uticaj na prodaju, ne samo na nemačkom, nego i na evropskom i svetskom tržištu. Zbog toga je napravljena lukava strategija, koja nemačkim proizvođačima unapred obezbeđuje visoke pozicije. Naime, sve bolje organizovane službe mobilnih garancija nemačkih proizvođača najpre pokupe i reše glavninu kvarova, a oni se ne evidentiraju u ADAC-ovim statistikama. ADAC zatim dolazi na pročišćen teren te zbog toga njegove statistike nisu do kraja verodostojne.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: Ford



čitanja : 3023



Komentari

Ka ima najmanje problema , a najbolji je Mini.
Kakva je ovo rečenica?

Autor Dejan L 01 Maj 2012, 09:02

Poslednji pasus objasnjava ovu "objektivnu" statistiku...

Uzgred Ford KA je isto sto i Fiat 500, bravo! :)))

Autor carobnjak 01 Maj 2012, 10:20

P.S. trebalo bi slicno istrazivanje sprovesti u celoj Evropi pa da vidimo sta je istina...
To bi bila objektivna lista, koju bih i ja priznao! :)

Autor carobnjak 01 Maj 2012, 10:30

Иако сам љубитељ немачких аутомобила и своје поверење указујем, искључиво, њима, јер мислим да су најквалитетнији, не могу рећи да је ова статистика веродостојна. Уосталом, ко још верује у анкете и статистике.

Autor Цвеле 01 Maj 2012, 10:53

@Dejan L
pa nisu u istom segmentu!

Autor carobnjak 01 Maj 2012, 10:58

Ma ne u Evropi, nego u celom svetu. Germanac vlada...

Autor McLaren 01 Maj 2012, 12:03

Brak Fijat-Opel
http://www.blic.rs/Auto/Polovnjaci/319775/Veliko-ime-mali-problemi

Autor Dejan L 01 Maj 2012, 12:34

Auto
Da li ste i pre prenosili vesti sa autoporatl.hr? Ima tamo svasta... Sto ne prenesete i onu vest o problemima sa lancem sto ga ima BMW motorr od 1.6 litara i novi meckin dizel od 2.2 litra. Bilo bi interesantno videti komentare ovde o tome

Autor moron 01 Maj 2012, 17:08

@ moron
Tako je! Ako ćemo transparentnost, neka onda bude do kraja!
Pa i VW kažu na blogovima imaju problema sa zatezačima kaiševa, malo se spusti temperatura ispod nule i klik prezupče.
Plivajući zamajac kod Golfa 5 i 6, kod Pasata B6 i na Caddy-ju strada na duplo manje km nego kod Fiat Stila

Autor Dejan L 01 Maj 2012, 17:18

Ako hoćeš najbolje biraš Nemce!

Autor Raziel 01 Maj 2012, 17:58

Kako li bi ovaj svet danas izgledao da nije bilo te cuvene nemacke "pouzdanosti" one ruske zime?

Autor maki 01 Maj 2012, 19:49

Evo, ako neko želi da pročita o "kvalitetu" savremenih motora BMW-a, Mečke i VW-a. Njima ne treba "ruska zima" koju pominje Maki
http://www.autoportal.hr/index.php/novostic/4223

Autor Moron 01 Maj 2012, 21:04

@ Moron
VW motori i mane:
1.Koliko je skup sistem pumpa brizgaljka, a koliko lošije performanse bez commonrail sistema?
2.Koliko novih Wagena ima problem sa plivajućim zamajcem i to na oko 70.000km, skoro svaki ( kod JTD i HDI tek na 150.000km )
3.Pucanje lanaca i stradanje hidrauličnih zatezača na TSI i TFSI agregatima!!!
GLUPI AutoBild neće da objavi to, a zna da napiše kako je GOLF kralj klase! Isti taj AutoBild pljuje po Fijatima i njihovoj elektronici, ja koliko vidim kod 1 brata u Stilo-u sve BOSCH, kod drugog brata u Grande Puntu multiJet sve BOSCH. Od sijalice, do Dizni i pumpi!
Stigli su Korejci, 3x više opreme i bezbednosnih sistema u standardnim verzijama, šta misli VW, da će još moći da muze? Blogovi, Forumi, internet sajtovi, sve se danas može pročitati, ništa se NE MOŽE sakriti VIŠE.
Šteta što naš narod veruje na reč mehaničaru Miletu sa ćoška, nego lepo kliknu na Google-u i pročitaju istinu!

Autor Dejan L 01 Maj 2012, 22:37

Dejan L
Daj bre čoveče, bez veze i bilo kakvog znanja nabacuješ činjenice koje si negde načuo.
Svi motori koji imaju lanac kao pogonski element ventilskog razvoda imaju slične probleme.
Najveći problem ima upravo Skoda 1.2 HTP, kojih je u Srbiji na stotine prezupčilo i skrcalo ventile. Zato nemoj napadati VW, koji ti je Tata tvojoj dragoj skodici, tj, autu u kome si se jedino vozao, sudeći po tvojoj diskusiji.

Autor Mange 01 Maj 2012, 22:48

@moron
Hvala na linku.
@auto
Ako moze po nekad neki ovakav text( motori, njihove mane,prednosti,cena odrzavanja).

Autor Bagzi 01 Maj 2012, 22:59

Dejan L
Jasno je šta je Google, jer kad klikneš i tražiš nešto naletiš na tvoj komentar recimo i onda vidi koliko si ozbiljan, kad pominješ Grande Zunta u nekom naj kontekstu ispred VW.
Google je često jednak tebi, tj pun obmana, za razliku od majstora Mileta koji je se sreo sa realnim problemima a ne kao ti sa fiktivnim divitama Grande mande i Skodilak VW otpatka.

Autor Mange 01 Maj 2012, 22:59

@Dejan L
Covece,pljujes po TDI I TSI motorima,a sta koristi tvoja omiljena Skoda?Ona bas taj motor koji je sporan kod VW i najvise koristi...
Licno,poznajem mnogo mehanicara,svako ce ti reci Vw je auto(ne gledajuci premijum)...Tih HDI imas isparkiranih ispred radnji koliko hoces i gde hoces,pa onda i DCI Renoe...Nemoj da si smesan i da poredis HDI sa TDi

Autor dusan 02 Maj 2012, 00:39

A gde sam ja rekao da ih u Škodi nema? Nažalost i u NOVIJIM Škodama su isti takvi agregati.
Videćemo, ako počne da crkava, lako ćemo da menjamo

Autor Dejan L 02 Maj 2012, 08:23

Rezime ove teme za one koji prvi put kupuju auto i ocekuju da ce ovde da nadju dobar komentar i novinare dnevnih novina koji vise na blogu: italijanski, francuski i ruski, naravno, su najpouzdaniji, nemacki i japanski su najnepouzdaniji a i korejci su tu sa njima i da ne zaboravimo ceski su pouzdani iako je to nemacka tehnologija ali je oni bez saglasnosti majke firme doradjuju i poboljsavaju i dovode do perfekcije... ;))))

Autor Orlo 02 Maj 2012, 09:10

skoda yeti
1.2 tsi (ili TFSI, nisam siguran) 105 ks
6 brzina.
akanje motora da se pali turbo da bi povukao masinu.

POTROSNJA JE APSURDNA. NE MOZE ISPOD 12 LITARA SA KLIMOM PO GRADU.

Autor NemanjaBB 02 Maj 2012, 10:09

@ auto
Uz naslov teksta nikako ne stoji ilustracija modelom američke kompanije proizvedenim u Poljskoj.

Autor Ex Italo fan 02 Maj 2012, 12:28