Kada se novi Ford Focus ST pojavi u prodaji na leto, početna cena će iznositi $24,495, u šta je uključena dostavna cena od $795.
U poređenju sa ostatkom Focus linije, ST model se razlikuje po sportskom ogibljenju, sportskim sedištima, kožnom volanu, 18-inčnim točkovima, posebnim branicima i malim spojlerom. Najveća razlika između dva automobila je ipak motor pošto Focus ST pokreće 2.0L EcoBoost motor koji razvija 252KS i 366 Nm obrtnog momenta, dok će se snaga prenositi na prednje točkove preko šestostepenog manuelnog menjača.
Ukoliko se kupac odluči za model sa punom opremom, cena skače do $30,000.
Prvi primerci će biti isporučeni kupcima u avgustu.
U poređenju sa glavnim rivalima, Focus ST je jeftiniji od Volkswagena GTI ($23,995, cena dostave nije uračunata) i Mazde MazdaSpeed3 ($24,000, cena dostave nije uračunata).
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: Ford
moj jedini problem sa ovim autom - za $2,000 manje se moze voziti novi mustang v6 koji jeste da je manje praktican (jer je coupe), ali ima 305 hp i zadnju vucu. i takodje je, kao sto rekoh, $2,000 jeftiniji.
Fina cena,jos da vidimo kako ce biti u evropi kada dodje.
Eto konkurencije Renault Megane RS i Golfu 6 GTI,Seat Leon Cupri itd...
stop svetla nedefinasana. nit tamo nit ovamo.
slabiji od evropljana po znazi
@mile antena
jedina prednost tog mustanga je cena i zadnja vuca. al mislim da to nije dovoljno jer sve na njemu je praistorijsko,od vesanja do motora koji trosi kao kamion. poznato je da amerikanci vole i da slazu za snagu, snaga koju mustang sa tim morotom izbacuje na tockove je prema nekim merenjima i 270ks.
Kada bi se u Evropi nudili modeli po cenama u Americi, mislim da bi se zaustavio trend opadanja prodaje.
@m1m,
kao sto mustang razvija 270 hp na tockovima, tako i focus st sigurno nece razvijati ovih 250 hp na tockovima, razvijace mozda 210 hp.
sto se tice potrosnje, mustang v6 trosi 12 litara u gradu, 7.5 litara na autoputu. obican focus (znaci ne ST), sa 2.0l motorom trosi 9.5 litara u gradu, 7 litara na autoputu, a ST ce naravno trositi vise od toga. tako da razlika u potrosnji nije toliko velika da bi se za jedan moglo reci da je ekonomican, a da drugi trosi kao kamion.
a sto se tice mustangove suspenzije, jedan obican v6 mustang ce na bilo kojoj stazi da bude brzi i od focusa rs (a da ne govorim onda od ST). mustangovu suspenziju mogu kritikovati samo oni koji ga nikad nisu vozili
@mile antena
mislim da me nisi razumeo oko snage, ne govorim o razlici snage motora i one koja se izbacuje na tockove nego o merenju koje pokazije da je snaga mustanga lazna. odstupanja su max do 5%. nisam vozio mustang al mi je tesko da poverujem da auto koji nema nezavisno oslanjanje moze biti dobar, mozda gresim.
@m1m,
ista kompanija na isti nacin meri snagu kod oba auta. zbog cega bi mustangova snaga bila lazna, a focusova tacna?
a mustang boss 302 sa live rear axle je na stazi brzi nego 60% skuplji bmw m3. to ti govori sve o njegovim performancama.
boss 302 - 7700 proizvedenih po ceni od $40,000.
m3 gts - 250 proizvedenih po ceni od 115,000 evra.
Znao sam da ces o cijeni, vi Ameri sve po cijeni gledate. Ne bih ti sad objasnjavao zasto je BMW skup jer znam da ti to neces razumijeti a mozda mi i ne objave komentar.
kad dobijem loto i postanem milioner onda cu prestati da toliko obracam paznju na cenu. do tada cena mi je glavna karakteristika koja razlikuje jedan auto od drugoga.
p.s. nije cena sve sto gledamo. gts je posebna verzija koja se posebno pravi i napravljena je u toliko malim brojevima, a boss 302 silazi za iste trake kao i svaki drugi mustang i proizvedeno ih je poprilicno mnogo.