
Čak 57 posto roditelja u odluku o kupovini novog automobila uključuje decu, pokazala je studija The Family Rooma.
To je porast od čak 19 posto u odnosu na istraživanje iz 2009. godine, kada je 38 posto roditelja priznalo da deca znatno utiču na odluku o kupovini novog automobila.
Zanimljivo je da se ukusi roditelja i dece razlikuju u tome koju marku preferiraju, pa tako deca najviše žele Jeep kao novi automobil, njih čak 18 posto. Sa 17 posto slede Ševrolet i Ford, i sa 16 posto Tojota i Honda. Folksvagen je na 13 posto, a iznad jedan posto još su dobili Krajsler i Mazda.
Roditelji imaju potpuno drugačije mišljenje, pa je tako na vrhu Tojota sa 29 posto, a sledi Honda (24 posto), Ford (21 posto), Ševrolet (19 posto) i Jeep (9 posto).
Uprkos tome, roditelji sve češće slušaju savete dece pri odabiru automobila, a nekoliko je razloga za to. Najvažniji je dobro roditeljstvo i činjenica da smatraju da su deca bolje informisana. Tu je i stil, pa roditelji imaju u vidu da deca bolje znaju šta izgleda dobro. Roditeljima je takođe u interesu da zadovolje želje svojeg deteta. Ako to ne uspeju, kod njih se razvija osećaj krivice.
Sve to moglo bi da natera proizvođače da se uskoro u svojim reklama više okrenu deci, piše netmobil.hr.
Izvor: Smedia.rs
Foto:Guliver/Thinkstock