
Nakon Nemačke i SAD, Kina je trenutno treće globalno najveće tržite za BMW Grupu. U prvoj polovini prošle godine, prodaja vozila na tamošnjem tržištu skočila je za čitavih 61% na rekord od 121.614 prodatih vozila.
Ovo je impliciralo BMW-u da bude mnogo prisutniji na ovom tržištu, pa je zajedno sa kineskim partnerom Brilliance, investirao oko 1 milijardu evra u razvoj i proširenje Shenyang pogona, čime je BMW u Kini otvorio još 4.000 novih radnih mesta.
Proizvodni kapaciteti u fabrikama Da Dong i Tiexi, zajedno sa ovom investicijom omogućiće proizvodnju veću od 300.000 vozila.
Izvor: Radulovic-group.com
sobzirom koliko zaradjuju to je za njih sitnica.a i kinesko trziste raste i ima potencijala na pretek.pametan potez.
Kina je postaje super sila. Pogledajte samo koliko svi redom tamo ulazu.
Koliki obrt novca se desava u njoj...
Šta je milijarda za BMW?
A tek šta je za Kinu? Oni to ni ne primete u bilansu..
50% svih BMW serija 7 se proda u Kini. Od toga polovina otpada na model 760iL, a 7 od 10 je opremljeno full individual paketom opreme. Prosecna starost kupaca serije 7 u Kini je 28 god.
Ovaj tekst i grafikon ce pojasniti zasto je BMW dao zeleno svetlo za X7, a velika verovatnoca i za X8:
http://www.businessweek.com/articles/2012-05-03/chinas-soccer-moms-want-suvs-too