home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Herndon, Virdžinija, Maj 2012 - Međunarodna Clio nagrada je dodeljena Volkswagen-u kao najvećem globalnom oglašivaču godine. Ova prestižna međunarodna nagrada za oglašavanje će biti dodeljena Volkswagen-u na 53. godišnjoj dodeli CLIO nagrada 15. maja u Američkom muzeju prirodne istorije u gradu Njujorku (New York). Volkswagen je ovu nagradu dobio i 1999. i 2009. godine.

Svake godine dodeljuje se CLIO nagrada za najboljeg oglašivača, brendu čije globalno poslovanje dostiže maksimalnu kreativnost i demonstrira posvećenost inovacijama u oglašavanju.

"Čast nam je što smo dobili ovu nagradu i posvećeni smo oglašavanju koje odražava kreativni duh, originalnost i strast koji definišu Volkswagen brend. Ovim dostignućem se potvrđuje predanost našeg tima na globalnom nivou", rekao je Luka de Meo (Luca de Meo), direktor marketinga Volkswagen Grupe. "Celokupno oglašavanje VW Grupe u protekloj godini se zasnivalo na stvaranju nasleđa brenda o ljudskim pričama na jedan jednostavan i snažan način, i drago nam je da se ljudi pronalaze u našim reklamama."

Volkswagen je dobio 15 CLIO nagrada za individualne reklamne kampanje na svetskom nivou i to u različitim medijima, uključujući film, interaktivno, štampu i out-of-home. Među nagrađenim reklamama ove godine su "The Bark Side" i "The Dog Strikes Back", Jetta "Flyboy" i Passat "Change Room".

CLIO nagrade

CLIO nagrada je jedna od svetskih najpriznatijih nagrada za oglašavanje, dizajn i komunikacije. CLIO nagrade su zadržale svoje prvobitno svojstvo, a to je nagrađivanje izuzetne kreativnosti, izraženih formi komunikacije i njihovog uticaja na modernu kulturu.

Volkswagen America, Inc.

Volkswagen America, Inc. je osnovan 1955. godine sa sedištem u Herndonu, Virdžinija (Herndon, Virginia). To je ćerka firma Volkswagen AG, čije je sedište u Volfsburgu, Nemačka. Poslovanje Volkswagen-a u SAD obuhvata i istraživanje i razvoj, proizvodnju vozila i delova, centre za distribuciju delova, prodaju, marketing, centre za finansijske usluge i najmodernija postrojenja za proizvodnju u Čatanugi (Chatanooga), Tenesi (Tennesee).

PR Volkswagen



čitanja : 656



Komentari

Iz ovog teksta se vidi odakle Folciki reputacija.

Autor Ex Italo fan 09 Maj 2012, 17:52

Ne razumem da li su oni "najveći" oglašivač godine ( kako u naslovu piše i šta to znači ) ili su "najbolji" ( sa najviše tih "reno CLIO" nagrada )....

Autor Moron 09 Maj 2012, 18:25

To znaci da su majstori sto se tice buke i reklama to je jedino sto znaju ko bi kupovao te kante da nije toga.

Autor bk 09 Maj 2012, 22:32