Kako piše Tanjug, italijanski proizvođač automobila "Ferari" se izvinio zbog toga što je njegovo vozilo tokom snimanja reklamne kampanje oštetilo istorijske zidine u nekadašnjoj kineskoj prestonici Nanjing, stare više od 600 godina.
"Ferari 458 Italia" je dizalicom spušten na zidine gde je izvodio vratolomije ostavivši za sobom crne tragove guma koje čistači nisu mogli da uklone, preneo je CNN.
"Ferari" se u saopštenju izvinio zbog kako je rečeno, "nezgode" i rekao je da je vožnju neovlašćeno organizovalo osoblje njihovog distributera u Nanjingu te da će preduzeti korake kako se slični incidenti ne bi ponovili.
"Ferari" je takođe izrazio "veliko poštovanje prema kineskoj tradicionalnoj kulturi i poručio da je zaštita istorijskih spomenika od velikog značaja".
Gradske vlasti su navele da je ovaj auto-šou trebalo da bude deo ceremonije obeležavanja 20. godišnjice dolaska "Ferarija" na kinesko tržište luksuznih automobila.
Kineska agencija Sinhua je prenela da nadležni za zaštitu istorijskih spomenika nisu odobrili "Ferariju" korišćenje lokaliteta koji datira iz razdoblja dinastije Ming.
Kinezi koji su zaprepašćeni ovim događajima, izrazili su negodovanje zbog partnerstva između "Ferarija" i gradskih vlasti, a incident je izazvao buru komentara na Internetu.
Na sajtu Veibo može da se pročitaju poruke počev od toga da je događaj sraman i da kruže glasine da je "Ferari" platio 80.000 juana da koristi gradske zidine, ne mareći za spomenike kulture, pa do komentara da je "Ferari" dao pare, Nanjing gradske zidine.
Na kraju je Nanjing pobedio jer mu je "Ferari" omogućio da "dospe u žižu javnosti i tako mu obezbedio svetsku reklamu".
Autor: Tanjug.rs