
Američki časopis Car and Driver dobio je u ruke Audi S6 Sedan (C7) i uspeo je da ga natera da do 100 km/h dođe za neverovatnih 3,7 sek. Novi twin-turbo 4,0 litarski V8 motor razvija 420 KS (309 kW) i 550 Nm obrtnog momenta između 1.400 i 5.300 o/min preko 7-stepenog S-tronic menjača.
Prema Audijevim specifikacijama, sprint od 0 do 100 km/h (62 mph) bi trebalo da traje 4,8 sekunde, dok je najveća brzina elektronski ograničena na 250 km/h (155 mph). Da budemo precizni, Car and Driver je za 3,7 sek. uspeo da postigne 60 mph (96,5 km/h). Ipak, ako realno pogledamo, tih dodatnih 3,5 km/h koliko mu treba do 100 km/h sigurno će proći za manje od 1,1 sek. koliko iznosi razlika u ubrzanju.
Takođe treba napomenuti da je Audi S6 (C7) manje moćan od svog S6 (C6) prethodnika koji je imao 5,2 litarski V10 agregat koji razvija 435 KS (320 kW) i koji je do 100 km/h stizao za 5,4 sek. Novija generacija je 25 odsto efikasnija od svog prethodnika i može da postigne najveću brzinu od 306 km/h kada je maknut limiter brzine.
Izvor: Presretac.com
Ovaj A6 ima jacu pojavu i od petice i od E klase. Realno... Izgleda, veci shiri, farovi ludnica, enterijer neprikosnoven.
Феноменално убрзање. Толика лимузина за 3,7с до 100. Мора да то делује фасцинантно.
Prosla a i ova generacija A6 mi je ubjedljivo bolja od Serije 5 i E klase mislim da je ovo najbolji Audijev model, bolji mi je i od A8. Prosle sedmice sam se vozio u najnovijem A6 3.0TDI Quatro i sve uredu al enterijer kida ono je generaciju ispred konkurencije garantujem iako nisam bio u ova dva. A u cemu je caka sa ovim S6 ima oko 200 ks manje od E63AMG i M5 a opet je tu ili mozda i bolji posto nepratim to bas najbolje jer ne volim te nasvirane motore, 3.0 je za mene maksimalno sto bi uzeo i to bi dobro razmislio.
nije tacan naslov.od 0 do 96,5 stize za 3,7.u svakom slucaju fenomenalno ubrzanje(dobrim delom i zahvaljujuci kvatro pogonu).sad me interesuje podatak za koliko ubrzava od 0 do 200.garantujem da zaostaje bar 2 sekunde za BMW-om m5.
Jos kad bi neko umeo da napravi razliku izmedju 100km/h i 60mph, bilo bi ko u bajci. Ovaj A6 bi onda imao ubrzanje ko R8 V10. Frogs and grandmothers:)))
Zahvaljujuci quatro pogonu, do 200 je vec druga prica a i 60mph je manje od 100kmh, ipak, sve u svemu brz je, svaka cast
Dobro bre vise, nije 80 nego 96 kmh, to je blizu. Svasta... Znaci 100 za 3,8 ili 3,9.
Jos jedan dokaz da je Audi najbrze rastuci premijum brend,i da kod njih sto se tice kvaliteta nema kompromisa i jos jedna stvar koja je najvaznija da se za najmanje novca od svih premijum brendova a mislim na Mercedes i Bmw dobija najbolji proizvod.
koga pitas sta nije jasno???
jasno je samo da mu od 0 do 100 treba vise vremena od 3,7,
Bmw
To je nevazno kod sportskih limuzina da li ona ubrzava za 3.7 ili 4.2,najvaznije je da auto ima vrhunske vozne osobine,vrhunski kvalitet i cijenu koja je konkurentna u odnosu na rivale.
Za ljude kojima nije poznato kako americki novinari mere ubrzanja, oni mere ubrzanje za tzv. 1ft rollout-om, sto skida oko 0,3 sekunde u odnosu na start iz mesta.
@bmw
Koje 2 sekunde, pre ce biti 5.
Tesko da je ispod 4.5 sekunde...
https://www.youtube.com/watch?v=MEv6K-OemWs&feature=youtube_gdata_player
Ja doneo kokice, jako mi je zanimljiva ta vasa diskusija vezano za destinke sekunde pa rekoh ajde da ispratim sa uzivanjem. :)
Nista necu reci ni protiv koga samo me zivo zanima koliko je ljudi ovde zaista osetilo tu razliku, a prave se toliko pametni...
Panamera turboS za 3,7s stize do 62mph, zahvaljujuci 4x4 pogonu, pa smo ipak neki dan videli da se ne racunajuci taj start 0-40, provede protiv M5 ko bosa po trnju...
@panco Ako ti ne osecas razliku ne znaci da drugi ne osecaju... Mozda se ne oseti izmedju 11.5 i 12.6 toliko, ali na ubrzanjima ispod 5-6 sekundi se lepo osete i 2-3 desetinke, a da ne pricamo o celoj sekundi... ;o)
http://www.fastestlaps.com/cars/audi_s6_c7.html
od 0 do 100kmh 4,8.
ko zna ovi ameri na kojim su drogama bili...
ovaj auto ide do 100..4,8..i tu nema price..a ako ga spuste i neku hiljaditu nize ..ispod 4.4..nece isi..tako da je glupavo raspravljati da je isao 3.7..ii 3.8..
@Markoni
Moja lencuga tesko i da moze(sme) da prevali stotku, vreme ju je pregazilo tako da mene tu kao faktor nemoj gledati... :)
Mada verovatno si u pravu da ovima koji zaista i voze takva auta znaci nesto, ali nama obicnim smrtnicina vise znaci kada auto predje magicnu cifru od 120 :)
Na kraju balade ovaj Audi mi zaista uliva vise poverenja i od E klase i od petice.
@toma
Ko se proveo ko bos po trnju na stazi?M5 ili Panamera? ;)))
Da kazem svima ostalima,ovo je S6,sto znaci da nije konkurent sa M5!Ako je ovo ovako brzo,sta ce napraviti onda RS6!?Zato i ove fanove Bmw-a brine sve to,zato su i ovako nervozni,lako pucaju :)))
I da,mogao bih da poverujem u ovaj rezultat,posto ovde neko kaze da je 4,8 najvise,moze i da se prevari,Porse je za proslu generaciju 911 Turbo S rekao do 100-3,3 sekunde,znate za koliko su novinari stizali do 100?2,7...2,8 vec svi zivi...Vise ne mogu da cekam novu RS6-icu i jake 911-ice :) Kakav ce to haos bitiiiiiii :)) Morace naravno da se nadmasi prethodni RS6 koji je do 100 stizao za 4,1(RS6 AVANT),do 200 za 13,5(novi M5 do 200 11,7)...Vidim ja nece se pricati o M5 jos dugo ;)
milan 11 Maj 2012, 16:27
Знам ја да то није потпуних 100км/х. Али без обзира на то, убрзање је запрепашћујуће. Стварно ми није јасно о чему се ту ради. Или је била нека низбрдица, или је мотор сређиван. :) Вез зезања, није ми то нормално.
@dusan
ja sam se toliko zabrinuo da nisam mogao da spavam:) Evo probudio sam se u 10:15 koliko nisam mogao da spavam. Ovaj auto i RS6 ce imati zbog 4x4 prednost do 60km, a samim tim ta prednost ce se preneti i do 100. Mada M5 bolje ubrzava do 100 cak i po Car and Driver merenjima. Drugo, to ako je tacno treba da vise zabrine sam Audi, posto im velika limuzina sa 420ks, ubrzava bolje od R8 sa istom snagom. I trece, pricace se o S6 i RS6 a ne o M5 isto kao sto se ovih godinu dana prica o RS3 a ne o 1M coupe:)))) Tj. kad bi sve bilo u ubrzanju, videli bi smo 3 testa modela 1M i 60 testova i reviewa modela RS3. A znamo da je obrnuto. I nemoj da se mnogo zanosis. Da je sve u ubrzanju BMW bi stavio xDrive na M5.
@toma
Ne kazem za RS6 da ce samo u ubrzanjima biti bolji od M5,vec moguce i na stazi...Prethodni RS6 je bio brzi na stazi od M5(pogledaj Ring),tako da cemo videti sada novi duel...Ja kazem da ce RS6 novi ici do 100 za manje od 3,7!Ali sigurno...Kada S8 onolika limuzina sa 520 ide za 4,0,od RS6 ocekujem barem 3,7,mada...mozda i bolje...Ima tako neko ko je doktor za smanjenje mase,pa mozda opet odradi posao na valjani nivo,dovoljno da bude daleko od svih ;)))
audiju s8 treba 4,2.
vrh vreme,ali nema potrebe da lazes i da smanjujes rezultat.
Dusan voli da dodaje, oduzima, 2-3 desetinke tamo vamo, cas je to najbitnije, cas nije, i kaos to rs5 na mokroj stazi ne moze da prismrdi M3 (koja ima 30ks manje) tako ni RS6 nikad nece moci da prismrdi M5-ici. A o novom M6GC necu ni da trosim reci.
RS6 ce imati neke sanse ako bude imao 620ks. U suprotnom necu trebati ni da citam testove.
Odlucio sam da vise ne pisem u ovakvim temama, ali aj da kazem nesto.
''kaos to rs5 na mokroj stazi ne moze da prismrdi M3''
Jeste na stazi, ali po ulici na mokrom mu ne bi mogao nista, jer na stazi moze proklizati koliko hoces. Na ulici je druga prica. Iako vise volim zadnju vucu moram priznati da je na klizavom putu 4x4 neprikosnoven
Ako ne znam da vozim auto necu ni da uzimam neki sportski, vec cu uzeti neki 2.0D 4x4....(hipoteticki, kad novac ne bi bio problem). DAKLE, OVDE NE PRICAMO O AUTU ZA ODLAZAK DO PIJACE, VEC O SPORTSKIM AUTOMOBILIMA.
@hh
a to sto je auto sa zadnjom vucom i manje ks, brzi na mokroj stazi od jaceg auta sa 4x4 pogonom, samo govori o izbalansiranosti auta i njegovim pravim sportskim kvalitetima. I naravno, o tome sta bi mu tek napravio na suvoj stazi. Pokusaj da razumes smisao onoga sto procitas,....