home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Lav slabog srca

27 Maj 2012 - 12:11 Vesti Link

Preuzeto sa: Rts.rs

Anka Veselinović iz Rume je 2006. godine kupila "pežo 206". Tada nije ni slutila da će joj se to zadovoljstvo pretvoriti u noćnu moru.

Kupovina novog automobila je zadovoljstvo koje sve manji broj nas može da priušti. Međutim, nekima od nas, poput Anke Veselinović iz Rume, to zadovoljstvo se pretvorilo u dugogodišnju noćnu moru. Anka je 2006. godine, na šestogodišnji kredit, kupila "pežo 206".

"Od samog početka taj auto je pokazivao znake da nije ispravan. Ja sam mislila da je to tako jer je auto nerazređen", rekla je Anka Veselinović za Potrošački savetnik.

Anka je, takođe, rekla i da je, zbog lošeg rada motora, više puta bila u opasnim situacijama.

"Na putu ka Novom sadu pokušala sam da preteknem kamion i odjednom je auto počeo da trokira. Pritisla sam papučicu za gas, a on je usporavao. Na sreću brzo sam se snašla, kamion je otišao ispred mene, a ja sam se vratila u traku i zaustavila auto", ispričala je Anka.

Nakon što je uvidela da problemi na vozilu nemaju veze sa razrađivanjem motora, Anka se obratila ovlašćenom servisu u Šapcu. Po njenim rečima, ona i njen suprug su, odmah nakon preuzimanja, shvatili da vozilo nije popravljeno.

Ankin sin, Marko, ispričao je da su serviseri u "Kar Sistemu" utvrdili zbog čega njihov "pežo" slabo vuče.

"Oni su ustanovili da motorni leptir nije u redu, zamenili su ga i rekli da je auto sada ispravan. Posle par dana počeli su ponovo da se javljaju problemi i sa paljenjem i sa vučom, nakon čega smo se opet obratili Kar Sistemu u Šapcu", rekao je Marko Veselinović.

Veselinović i majstori u šabačkom "Kar Sistemu" su više puta pokušavali da reše problem, ali umesto da dođe do poboljšanja u radu vozila, francuski lav snažnog srca je postajao je sve slabiji i sve lošije je startovao.

"Par dana od preuzimanja auta, ponovo su se javili problemi, auto je palio iz devetog puta, počeo je da se gasi u vožnji iako smo stavili novi leptir i novi softver za taj leptir", rekao je Marko.

Problem sa gorivom

Veselinovići su se obratili "Veranu", ali su od njih su dobili sve, sem odgovora koji su očekivali.

"Oni su nam rekli da je  problem sa gorivom u državi, da ima previše sumpora i da ono ne ispunjava svetske standarde", rekaoa je Marko.

U "Veranu" su potvrdili i Potrošačkom savetniku da su Veselinovićima rekli da je problem u gorivu.  "Zbog izuzetno lošeg kvaliteta goriva prilikom redovnog servisa 31. avgusta 2006. utvrđeno je da fabrički elektronski deo tzv. Softver ima poteškoće u radu i "Verano Motors" je, dok ne stigne novi deo preuzeo na sebe i o svom trošku jedino moguće rešenje u tom trenutku - dodavanje aditiva gorivu", rečeno je u Veranu.

Veselinovići su smatrali da predlog da sipaju aditive u gorivo nije korektan iz više razloga.

"U garantnom listu piše da ako bilo šta uradite na autu i ako to ne uradi ovlašćeni servis gubite pravo na garanciju", rekla je Anka Veselinović.

U "Veranu" tvrde da su i nadležni državni organi utvrdili da je gorivo na pumpi na kojoj Veselinovići dopunjavaju rezervoar - loše. "Tržišna inspekcija je nedvosmisleno utvrdila da gorivo ima sedam puta više sumpora od dozvoljenog", rekli su u Veranu.

Veselinovići, sa druge strane, tvrde da su provere kvaliteta benzina pokazale nešto drugo.

"Analizom goriva na pumpi u Rumi utvrđeno je da je gorivo dobrog kvaliteta", rekao je Marko.

Veselinovići ističu i da je sudski veštak Petar Rajić u izveštaju koji je podnet sudu istakao da kvalitet goriva ne bi i trebalo da bude pitanje u sporu, jer proizvođač vozila, s obzirom na to da prodaje vozila na našem tržištu, mora da prilagodi svoju konstrukciju uslovima koji ovde vladaju inače ne može da prodaje.

Po Veselinovićima, "Verano" i "Pežo", ako su znali da gorivo u Srbiji ne ispunjava Euro 4 standarde, nije trebalo da prodaju vozila čiji motori zahtevaju takva goriva.

Sudski spor

Verano i Veselinovići nisu uspeli da nađu zajednički jezik pa je spor završio na sudu.

U "Veranu" tvrde da je dijagnostifikovan problem i poručen novi deo, čim je po njegovoj isporuci stvoren preduslov za trajno rešenje, kupac Anka Veselinović nije došla na servis uz konstataciju da ne želi popravku već isporuku novog vozila.

"Ne možemo da odgovorimo zašto kupac nije došao na zamenu spornog već umesto toga potražuje novo vozilo budući da su delovi stigli u roku koji odgovarava uslovima naznačenim u servisnoj knižici", rekli su u "Veranu".

Sa druge strane, Veselinovići tvrde da su mesecima čekali da im se vozilo popravi, a da im iz "Verana" nisu čak odgovarali na njihove pozive i dopise, pa su stoga bili prinuđeni da podnesu tužbu.

"Tek kad smo podneli tužbu posle par dana, pozvali su nas iz ovlašćenog servisa iz Šapca da nam kažu da su dobili delove za naš auto", rekla je Anka.

Strane u sporu su pozvale sudskog veštaka koji je izvršio probnu vožnju i konstatovao da je motor upalio je tek kod devetog startovanja, a onda "radio veoma nemirno jedan minut".

Veštak je izvršio probnu vožnju, oko kvarta u dužini od jednog kilometra i za vreme te vožnje motor je veoma loše radio, nije imao snagu već je postojala opasnost da će se ugasiti. Nakon ove pređene distance, motor se zagrejao na oko 70 stepeni te je dobro radio i bio spreman za upotrebu.

Veštačenje je urađeno 9. novembra 2007. na pređenih 69.913 kilometara i vozilo je voženo jedan kilometar.

Kada smo, u maju ove godine, stavili akumulator na vozilo kako bi očitali kilometražu displej je pokazivao 69.914 kilometara, što znači da Ankin auto nije vožen još od 2007. godine.

Ponovljeno suđenje

Anka je od "Verana" tražila novi auto, ali u "Veranu" kažu da je takav zahtev neosnovan jer, kupac je bio dužan da dozvoli zamenu dela, a u konkretnom slučaju on nije dozvolio da se deo ugradi iako je utvrđeno da bi ugradnja adaptiranog softvera bila ekonomski isplativa i da bi otklonila uzrok nepravilnog rada motora.

"Kupac je mogao tražiti predaju drugog automobila samo ukoliko bi se utvrdilo da se nedostatak ne može ukloniti, tim pre što je tekao garantni rok u kojem kupac ima obavezu besplatnog uklanjanja nedostatka na vozilu", naveli su u "Veranu".

U "Veranu" ističu i da je ispravnost njihovih postupka potvrdio prvostepeni sud, tako što je doneo presudu u njihovu korist.

Veselinovići, sa druge strane, ističu da je apelacioni sud slučaj vratio na ponovno suđenje prvostepenom sudu što, po njima, ide u prilog tezi da Verano nije baš sasvim u pravu.

U celoj priči sigurno je samo jedno - naše sudstvo je opet pokazalo svoju efikasnost, jer ovaj proces traje već pet godina.

Anka Veselinović će makar od maja 2012. imati jednu brigu manje. "U aprili 2006. godine sam podigla kredit u Komercijalnoj banci, ostala mi je još jedna rata za maj da isplatim auto", rekla je Anka Veselinović.



čitanja : 8009



Komentari

Isti slučaj je imao komšija sa Civic-om iz 2003.
Takođe se sećam emisije SAT ŠuanGuan CEO C1.
U svemu nađu izgovor, mesecima po servisima, prebacivanje vrućeg krompira...
A koliko se sećam i Predrag je slično prošao.....

Autor Dejan L 27 Maj 2012, 12:34

E pa dobrodošli u demokratsku Srbiju, gde prodavci do besvesti mogu da zavlače kupce... A uzimajući u obzir traljavi i korumpirani sudski sistem, možete i tužakanje mačku o rep da okačite.

Autor Miki 27 Maj 2012, 12:44

Predrag je sjajno prošao. Posle 2 meseca pregovora dobio je nov automobil, bez sudova i tržišnih inspekcija. Oni su bili samo deo pretnji.

Pokušali su i mene da farbaju, ali su videli da ne mogu. Morali su da popuste jer su shvatili da će u suprotnom biti ugroženi na više načina (tržišna inspekcija, sud, novine, TV, osiguranje... Najviše su se bojali poslenje 3 stavke.).

Autor Predrag 27 Maj 2012, 12:49

Ali nećemo da generalizujemo, nisu svi dileri isti. Znam 1 slučaj devojke iz Čačka, koja je uzela nov Mercedes A klase. Pošto su posle 6 meseci počele da škripe kočnice, zamenili su joj i poklonili joj vaučer od 100 L goriva.
I znam za slučaj sa Daihatsu Aplauzom kome su farovi crkavali, čovek je dobio plišane presvlake i karticu AMSS

Autor Dejan L 27 Maj 2012, 12:51

Samo da dodam da su godinu dana pokušavali da mi poprave automobil u 4 različita servisa, a po isteku tog perioda sam tražio zamenu automobbila bez prethodne najave.

Autor Predrag 27 Maj 2012, 12:52

@ Predrag
Eto zašto je dobro kupiti nov auto.

Autor Dejan L 27 Maj 2012, 13:02

Stvarno tuzna prica...

Predrag
Cim sam video tekst setio sam se tebe! Sta ima novo? :)

Autor carobnjak 27 Maj 2012, 13:13

@Predrag
Koji je auto u pitanju?

Sećam se i onog sa Renault Cliom, čovek je bio u očajanju.

Čitajući blogove i forume dugi niz godina čini mi se da se najviše žale vlasnici francuskih vozila...

Autor Jonie 27 Maj 2012, 13:19

@Jonie
Škoda Fabia 1.4 16v 86 KS koja je zamenjena za Fabiju 1.2 TSI 105 KS.

Autor Predrag 27 Maj 2012, 13:24

ovo je dokazuje koliko su sudije podmitljive.
@Predrag
kakva su ti iskustva sa 1.2tsi? planirao sam da uvezem polovnu fabiju sa tim motorom al sam citao po forumima dosta negativnih iskustava.

Autor m1m 27 Maj 2012, 13:56

opste je poznato da su 307 i 206 koji su u Srbiji preko Verana nikad gori. Menjaci, motori itd itd..

Off topic tema, juce ujutru sam se vracao sa puta i na Ibarskoj je prema meni isao glk, a iza njega gust bas gust sivo plavi dim. Prvo sam mislio da je krenuo pa potpisao, ali ne. Prosao je pored mene, a ja u retrovizoru nisam uspeo da vidim oznaku ni broj izduvnih cevi. Koji mu je ?

Autor NemanjaBB 27 Maj 2012, 13:59

@ carobnjak
I sad ispade Fijat pouzdaniji od Peugeota?
A toliko pljuvaše po Fijatu!
Hmmm, ma sad će PSA sa GM-om da ,,procveta'' , ode u stečaj koliko kroz 5 godina. Dizajn su već upropastili!

Autor Dejan L 27 Maj 2012, 14:55

Dejan L
pa ne znam, ne volim da generalizujem ali po ovome sto se prica i pise je tako!

Ja volim da cujem iz prve ruke, jer vlasnik odredjenog modela sigurno najbolje zna pravu istinu i lako prepozna anti-marketing (u cemu su Nemci najdarovitiji!), te sam i ja ponosan na svog Puntica s obzirom da je usao u "dvanaesto leto"! :)

Kod polovnjaka ne bi trebalo puno diskutovati, posebno kod starijih vozila. Ranije je kruzila prica da je vek modernog vozila oko 8 godina i da se nakon toga moze ocekivati sve i svasta, i ne bi bilo fer buniti se ako nesto pukne, istruli ili jednostavno ne funkcionise...

Ali, velika tuga je ako se bilo sta od toga desi NOVOM vozilu, gde ono cami u garazi, otplata ide punom parom, a nerve ti bukvalno kidaju pri svakom obracanju "nadleznima"...
E to treba sankcionisati do srzi!

Autor carobnjak 27 Maj 2012, 15:02

@m1m
sam auto i motor su odlični! Ide sjajno i malo troši (u proseku oko 7,5 l/100 km pre svega po BG-u). Nemam nijednu zamerku. Sve je po mojoj volji ;)

Problem su pojednine serijske greške koje se odnose na turbinu (Wastegate elektromagnetni aktuator) i zatezače lanca (moja Fabija ima taj problem ali nikako da odem u servis).

Šteta je što ovako dobar automobil ne mogu da ti preporučim kao polovan zbog pomenutih problema, ali kao nov ga preporučujem svakako jer su u međuvremenu otklonjeni pomenuti nedostaci.

@carobnjak
Svaka čast Čaki! Samo napred! Da li je moguće da su mi ekstrasistole prestale same od sebe? Ne osećam ih već više od mesec dana :)

Od 9 ispita sam položio 1 i po. Zbog toga tražim neplaćeno odsustvo jer posao i učenje ne idu zajedno. Čim položim 4 obavezna ispita vraćam se u akciju ;)

Autor Predrag 27 Maj 2012, 16:02

Razni ljudi, razni slučajevi, razna kola, najgori benzin u Evropi i problem nije čudo.
Mnogi automobili imaju problem sa srpskim NIS BMB benzinima koji imaju i do 16 puta više sumpora od dozvoljenog a olova do 10 puta!
Uglavnom najčešći vidni problemi nastaju pri hladnom paljenju na automobilima Euro 4 i Euro 5. jedan od glavnih je Peugeot. Kvar na njima je softverske prirode, koji kasnije dovodi do većih problema, a razlog što proizvođač ne otkloni nedostatak koji se manifestuje isključivo u Srbiji je zanemarljivo malo tržište. Recimo jedan Istambul povuče 5 puta više pežoa nego cela Srbija, sve sa MUP vozilima.
Na ostalim vozilima "nevidljivo" odlaze katalizatori, sonde, svećice, auspuh i izduvne grane...
Ovo što nam radi NIS, Knez petrol i slični "mešači" nije civilizacijski.
Ko ne mora zbog ugovora da koristi NIS neka pređe isključivo na Euro premijum na EKO (grčki benzin), OMV (rumunski benzin) ili MOL pumpama.

Autor Mange 27 Maj 2012, 16:26

@ Mange
Naš majstor, koji je dugo radio u Đelmašu kaže da sipamo samo na OMV i EKO helenic pumpama.
Kad sam dobio vaučer od NIS-a na 5.000 din za gorivo, sipali smo pun rezervoar i mogu samo da kažem da je auto išao kao da ima 1.300, a ne 2.000 kubika! Čak je stradao i 1 grejač! 1 dizna je potapana u neki rastvor. O tome sam već pisao. U Lazarevcu imamo salon Renault-Dacia, svaki drugi dCi je crko skroz ili su dizne vrisnule. Komšija je uzeo Clio 1.5 dCi i isto u preticanju mu se ugasio, auto star god dana.

Autor Dejan L 27 Maj 2012, 16:36

Još uvek je za naše uslove najbolji stari dobri karburator u kombinaciji sa TNG-om.

Autor Predrag 27 Maj 2012, 16:40

Ovo što sam naveo važi isključivo za benzin a ED je malo dugačija priča.
I da dodam da se od jednog rezervoara ne može osetiti tako lako razlika. potrebno je preći bar 1000km i više da se oseti poboljšanje, a ljudi naspu rezervoar i kažu -- isto, bacanje paraa. Postoji mogućnost da se dijagnostikom resetuju autadaptivi momentalno... Uglavnom, kad se pređe na EP benzin, ne treba se vraćati starim porocima:)

Predrag,
pozdrav. Jugo je car, na njemu se da mnogo šta naučiti :))

Autor Mange 27 Maj 2012, 16:48

@ Predrag i Mange
Bratu od strica trokira Marea Weekend, išao u servis, rekli mu protokomer, zamenio, sada kažu da je lambda sonda, a onda je otišao u Stepojevac kod 1 lika, koji mu je rekao da ne mogu biti isti parametri na kompjuteru kod novog i razrađenog motora, da dođe u utorak, a on će mu nabaciti novi softver i na licu mesta će mu otkloniti smetnje, jer je lambda sonda ispravna!
Mene zanima, ako je to tačno za parametre, zar onda ne bi servisi trebali, da kako ko dolazi, s obzirom na kilometražu ( ili stanje motora ), menjaju i parametre, haha!? Koliko tu ima istine?

Autor Dejan L 27 Maj 2012, 17:00

Koja tužna priča u vezi ove 206-ice.. Porodica nije imala sreće..

Mange
Imaš li iskustva sa automobilima na CNG? Bg taksisti prelaze po gradu 100km/350din..
Koja je razlika u održavanju?
Hvala

Autor Panchev9 27 Maj 2012, 17:17

@mange

Kakvo je stanje sa euro dizelom? Gde je najbolje i to. Ja sve u NiS sipam, blizu mi a i nemam nikakvih problema.

Autor McLaren 27 Maj 2012, 17:40

Dejan L
To što ti pričaš malo je nejasno. ECU automobila ima program - mapu po kojoj radi. Mapa ima raznih verzija u zavisnosti od generacije i godišta auta, a ne u vezi razrađenosti ili ne. Promena ove mape smatra se "čipovanjem". Postoji nešto srugo a too su autoadaptivi koje ECU i mapa - program, prikupljaju, drže u memoriji, vremenom sami menjaju, baš kako diktira program. Prema tim podacima računaju svaku sekvencu ubrizgavanja, kao i druge potrebne parametre, predpaljenje itd... Recimo detektuju benzin manje ktanske vrednosti, ili manje isparljiv benzin... E ovo podaci se mogu trenutno dijagnostički resetovati i auto neko vreme radi drugačije.

Pančev
Nemam neko iskustvo sa CNG, osim da je za održavanje i eksplataciju isti kao TNG, a još mnogo povoljniji cenom i ima bolje vozno dinamičke karakteristike. Mana male boce i retka punilišta.

Mclaren
Euro dizel najbolji ubedljivo i najsigurniji ima MOL. Tu je iza EKO. Sa OMV je bilo zalbi na kvalitet.
ED zavisi od generacije i od generacije motora. Euro 1-6. CR motori su jako osetljivi i ne bi smeo da bude ED ispod 4 generacije a za novija vozla 5. NIS ima ED koji može da prođe 4 generaciju. Problem je što privatnici prodaju Lož ulje kao ED. Taj ložak je uvzni i odgovara obično 2 generaciji. Zna se ovde koja su CR vozila osetljiva na dizel kod nas (i to samo kod nas) a tu su i Mercedesi i Renaulti. Znači kad se imaju pare MOL (isključivo zimi) a leti jednako dobar i EKO.

Autor Mange 27 Maj 2012, 19:11

@Mange
Онда дакле саветујеш да се сипа на Мол-у и да се ресетују "аутоадаптиви"?
И после 1000км ће бити разлике?
У мотор сам сипао последњи пут 98 октана на Еко пумпи.
Јел и он мора да се ресетује?
И шта саветујеш, 98 или ЕП 95?

Autor ПИТБУЛ™ 27 Maj 2012, 19:20

ПИТБУЛ™
Ne znam o kom autu se radi, ali ako je ispravan, sam vremenom pokupi nove podatke, mada ako se ima fabrička dijagnostika, nije zgoreg povremeno u Srbiji resetovati sistem.
Što se benzina 98 tiče, njega neće svaki auto osetiti kao boljeg, jer ako je napravljen za 95, veći broj oktana mu ne čini ništa bolje. Potreban broj oktana zavisi od konstrukcije motora, posebno od stepena kompresije i oblika komore za sagorevanje ali i od stanja motora. Najbolje je stalno sipati isti benzin, naravno po mogućstvu dobar.

Autor Mange 27 Maj 2012, 19:25

@ Mange
Hvala prosledio sam mu odgovor. Ja da znam , ne bih te pitao, kako su mu majstori rekli, tako je i pokušavao da popravi! I pitam jer ni meni nije jasno ta priča sa razrađenošću motora...!

Autor Dejan L 27 Maj 2012, 19:57

odavno citam ove vase komentare pa sam osetio potrebu da se i ja javim,naime i ja sam imao slicnih problema sa mojom 308-com,kupljenom u veranu 2009 god.razlozi su isti lose gorivo,cak su mi menjali i glavu motora,neki vakuum uredjaj i svasta nesto.

Autor mico 27 Maj 2012, 20:24

@Mange
CL 500 2000 god, Ninja ZX6-R 2008 što se tiče benzinaca.
A od dizela imam W211 E320 2003 i W212 E220 cdi 2010-o god.

Autor ПИТБУЛ™ 27 Maj 2012, 20:30

mico
308 1.6 u Srbiji je posebno osetljiv na gorivo. Ler gas je poseban problem na njemu zbog konstrukcije motora. Dešavale su se havarije glave motora zbog goriva i zbog istezanja lanca ventilskog razvoda.

ПИТБУЛ™
U svakom slučaju počasti Kawu sa BMB superom 98. Obradovaće se i leše će vući i raditi.

Autor Mange 27 Maj 2012, 20:46

Манге
Па да, кажем ти, у њу сам сипао 98-цу.
А некад ми се чини да боље иде са ЕП 95.
Можда трипујем.

Autor ПИТБУЛ™ 27 Maj 2012, 20:47

ПИТБУЛ™
EP BMB ima u sebi i aditive, različite u zavisnosti od proizvođača, ali osnovni cilj je zaštitia sistema ubrizgavanja. Zbog njih benzin ima čini mi se nešto slabiju isparljivost. Neki automobili sa njim imaju potpuno drugačije ponašanje, recimo su elastičniji na manjim obrtajima, ali zato im fali snage na visokim obrtajima, recimo 16V motorima fali nekih 500 obrtaja. Primetio sam i teže paljenje na hladno sa EP BMB i to baš zbog slabije isparljivosti. To je moje iskustvo, uglavnom sigurno ima neke razlike. Sa 98 na nekim motorima nema nikakve razlike.

Autor Mange 27 Maj 2012, 20:55

Манге
Е баш то сам приметио да је еластичнији при мањим обртајима.

Autor ПИТБУЛ™ 27 Maj 2012, 21:16

ПИТБУЛ™
Zato u Grčkoj i Nemačkoj obožavam da naspem bar deo rezervoara sa Shell V power racing. Benzin ima 99-100 oktana, ali je poenta u paketu aditiva. Svako 16V motor se preporodi. Jeste skup ali...Oseti se kad se naspe i 20%. Sa njim auto na autoputu ide uzbrdo 2-3% nagib, bolje nego nizbrdo sa našim BMB :))
Da ima kod nas, ne bi razmišljao...

Autor Mange 27 Maj 2012, 21:29

Eto ti ga vraže ... Jako dugo sebe pokušavam ubediti kako ne bi bilo tako loše da mi sledeći automobil bude benzinac, kad krenu sva ova priča oko tegoba sa njima ... Teško je tu pametan biti.
Posebno kada vidim da jedan diplomirani "strojar", osnov svakog tehnološkog napretka, napokon prihvati tezu da "ono čega nema, ne može ni da se pokvari" i da je zato jedan jugo bolji od fabie 1.2 TSI.
Pametnome dosta...

Autor Moron 27 Maj 2012, 21:37

Манге
Знам. И ја сам сипао тај, додуше у скутер који сам изнајмио тамо од 250 куба. :)))
Их да има неко ваљано гориво код нас...
Овако, за бензинце је катастрофа код нас.

Autor ПИТБУЛ™ 27 Maj 2012, 21:38

Moron
Jugo je dobar, možeš sam da ga popravljaš a da ga ne pokvariš:)) To je strojar otkrio. Sa ovim novim autima nema hobija, samo pare lete u servis :))
Što se benzina klasičnog tiče, može da se probere po pumpama, pri čemu treba obići NIS BMB, jer sigurno pre ili kasnije dovodi do problema. Čak Premijum BMB iz NISa je prhvatljiv.
Još jednom da ponovim, NIS obični BMB ima preko 16 puta (rezultat merenja "Verana") a (NIS pominju 64 pura razlike u svojoj reklami za EP BMB!!) više sumpora od dozvoljenog, a i olova u sličnim količinama.
Nađite na sajtu reklamu za NIS Euro premijum, gde sami pominju ove podatke i prednost EP BMB u odnosu na BMB.
Jedna od privih Verano je laboratoriski utvrdio "kapacitet" BMB po pitanju sumpora i drugog đubreta u sebi.

Pogledajte detaljno "reklamu" NISa za EP BMB!!!
http://potrosaci.nis.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=301&Itemid=272&lang=yu

Autor Mange 27 Maj 2012, 21:55

Pogledah reklamu za Evro premijum BMB 95. Stvarno piše da ima 65 puta manje sumpora nego klasičan BMB 95. Pošto se kod nas vozila sa EURO 4 motorima prodaju već nekoliko godina, ispada da ona sa benzinskim motorima sve do nedavno nisu imala odgovarajuće gorivo. A one benzince sa EURO 5 motorima da i ne pominjem

Autor Moron 27 Maj 2012, 22:12

hm, zanimljiv tekst.

vozim peugeot 308 1.6 vti proizveden krajem 2008 ... + BRC plin

Sve je savrseno osim sto ne pali iz prve kada je motor hladan, vec uvek iz druge... nisam to povezivao sa losim gorivom u srbiji do sada.

Probacu i ja da sipam premium bmb...

Za sada za motor imam osamo reci hvale...

Autor vlada 28 Maj 2012, 00:06

Pitbul, nemoj da pricas da si uzeo W212 E220 cd???

Kako ide? :)

Autor Gagi 28 Maj 2012, 02:38

Mange
Znači da je NIS pun pogodak za karavelu.. Nisam znao da je prebogat sumporom.. Treba mi kao vajkrem sendviču..

Peugeot je u novi 208 radio CD uređaj prebacio u ostavu za rukavice.. Kažu da će uskoro i da ga potpuno izbace.. A gledam enterijer i tražim k'o manit..

Autor Panchev9 28 Maj 2012, 07:18

@Gagi
Аха. Није као 320 али иде сасвим лепо.
Тј не цима као 320, нема ту силину, али иде сасвим задовољавајуће. Ни 170 коња није мало. :)
Код њега друго нешто фасцинира :
http://www.dodaj.rs/?3w/kM/4uOUG086/5.jpg

http://www.dodaj.rs/?h/AL/3jmJXrYR/4.jpg

http://www.dodaj.rs/?1a/bO/224acLjY/1.jpg

http://www.dodaj.rs/?43/em/2q86P9lT/190420122638.jpg

http://www.dodaj.rs/?16/Kf/Lz7SCb/190420122634.jpg

http://www.dodaj.rs/?3v/Ux/2kEM95AE/190420122641.jpg

Само да је 350цди, ал не жалим се ни овако. :)

Autor ПИТБУЛ™ 28 Maj 2012, 10:40

ПИТБУЛ™
Razumem kada čovek bira, recimo novu ladu nivu, pa izabere belu... Ali, kako ti izabra baš beli mercedes? Nekako mi to ne ide, ali, opet, ukusi su ukusi

Autor Moron 28 Maj 2012, 14:25

Pitbul, svaka cast, savrseno izgleda, cak i beo, mada mu crni krov lepo dodaje na izgledu!

Svidja mi se unutrasnjost, zaista je do maksimuma popunjena dodatnom opremom a i ambijentalno svetlo je lepo!

Da te sluzi barem 6 godina, pa da ga menjas za neku novu E klasu! :)

Autor Gagi 29 Maj 2012, 04:19

@Морон
Хахаха, јел се шалиш или ? :)))
Најлепши ми је у белој боји, као и ЦЛС нови.
@Гаги
Хвала ! Надам се да неће толико потрајати, већ да ће пре тога доћи нови ЦЛС. :)))
Тј можда задржим и 212 ал надам се да ће у наредних год-две да падне један ЦЛС 350 цди бели у АМГ стајлингу. :)

Autor ПИТБУЛ™ 29 Maj 2012, 11:08