
Proizvođač automobila iz S.A.D. objavljuje detalje danas na konferenciji za štampu u Šangaju
Chevrolet sklapa ugovor o petogodišnjem partnerstvu sa gigantom britanske Premijer lige Mančester junajtedom, postajući zvanični automobilski partner kluba.
U današnjoj saopštenju, Chevrolet obećava da će navijači biti u središtu njegovog sponzorstva uz neprestan napor na dovođenje igre bliže navijačima širom sveta.
Pojedinosti o globalnom partnerstvu biće objavljene na proslavi u Muzeju nauke i tehnologije u Šangaju na kojoj će biti prisutni predstavnici Opela, Chevroleta, Mančester junajteda i drugi specijalni gosti. Događaj će početi u 20.00, po kineskom vremenu (8.00 po istočnom letnjem vremenu, 13.00 po britanskom letnjem vremenu).
“Mančester junajted ima neke od najstrastvenijih navijača koje ima bilo koji sportski klub na svetu”, rekao je direktor General Motors-a za globalni marketing Džoel Evanik. “Chevroletova porodica je ponosna zbog partnerstva sa Mančester junajtedom i u potpunosti je posvećena u stavljanje ovih navijača u središte svih svojih aktivnosti”.
Dejvid Džil, izvršni direktor Mančester junajteda je rekao: “Iako iz dve veoma različite industrije, Chevrolet i Mančester junajted dele mnoge zajedničke vrednosti. Kao i klub, kompanija je prebogata istorijom, nedavno je proslavila stogodišnjicu, a i izrasla je u globalni brend, sa prodajom automobila u više od 140 zemalja. Iznad svega, kompanija takođe teži ka tome da bude najbolja u svom delokrugu i meni je drago što imam priliku da pozdravim Chevrolet kao našeg Zvaničnog automobilskog partnera”
Ričard Arnold, komercijalni direktor Mančester junajteda je rekao: “Sa 659 miliona junajtedovih navijača i fanova širom sveta, posvećenost sa kojom se Chevrolet odnosi prema fudbalu i njegovi planovi da privuče navijače bliže klubu su veoma uzbudljivi za nas. Ovo je ujedno prvi put da smo se spojili sa automobilskim partnerom iz S.A.D. i, imajući u vidu rastuću popularnost kluba i engleskog fudbala u Americi, nadamo se da će nam saradnja omogućiti dalje uvećanje broja naših navijača u S.A.D“.
PR Chevrolet