
Ševroletov petogodišnji ugovor kojim postaje zvanični automobilski partner giganta Barclays Premijer Lige – Mančerster Junajteda, podrazumeva i stvaranje Ševroletovog Kupa Kine kao dela turneje Mančeseter Junajteda za 2012. koju predstavlja DHL.
Ševroletov Kup Kine održava se u julu, a utakmice će se održavati u Šangaju i u drugim kineskim gradovima. Ševroletovo prvo sponzorstvo u fudbalu na globalnom nivou u istoriji ovog brenda dugoj 101 godinu predstavlja posvećenost koja ima za cilj da doprinese boljem iskustvu onih koji vole ovu igru.
Ševrolet je takođe najavio partnerstvo sa Projektom „Fudbal za ceo svet“ (One World Futbol Project), organizacijom koja podržava igru u osiromašenim regionima pomoću revolucionarne i bukvalno neuništive fudbalske lopte. Ševroletova podrška podrazumeva donaciju od 1.5 miliona „One World Futbol“ fudbalskih lopti u naredne tri godine organizacijama koje rade sa mladima koji žive u ratom pogođenim zonama, izbegličkim logorima, oblastima pogođenim prirodnim nepogodama i drugim ugroženim zajednicama. Ševrolet je prvi korporativni sponzor projekta „One World Futbol“ koji je pozitivno uticao na 525,000 života u 137 zemalja.
„Pošto Ševrolet nastavlja da raste kao globalni brend, ovo je pravo vreme da se posvetimo i potvrdimo svoje prisustvo u međunarodnom fudbalu“, rekao je direktor marketinga Dženeral Motorsa na globanom nivou, Džoel Junik. „Naša ambicija je da se povežemo sa fudbalom na način koji premašuje tradicionalno sponzorstvo. Mi želimo da naše poštovanje prema ovoj igri zaživi tako što ćemo slaviti ono najbolje što fudbal ima da ponudi, nudeći neuobičajene prilike ljubiteljima da se i sami uključe u igru.“
Predsednik Mančester Junajteda Dejvid Gil je rekao: „Naša turneja u predsezoni je važan proces za Klub jer nam dozvoljava da se pripremimo za sezonu koja je pred nama ali i da se angažujemo zajedno sa našim navijačima i partnerima na različitim tržištima. Prošli put smo imali ogromnu podršku naših navijača kada smo imali utakmicu u predsezoni u Kini. Veoma smo uzbuđeni i imamo podršku naših navijača koji dolaze da navijaju za nas i nadamo se da će nam se ove godine još više njih pridružiti. Ovo će biti prvi put da igramo za Chevrolet China i mislim da je to dobar početak nečeg za šta verujemo da će biti duga i uspešna veza sa Ševroletom.
Projekat „Fudbal za ceo svet“ je pomogao školama, sirotištima i neprofitnim organizacijama koje su putem sporta rešavale konflikte, podučavale toleranciji i gradile zajednice. Kompanija je takođe pridruženi član mreže streetfootballnetwork koja povezuje 94 ne-profitne organizacije u okviru ’fudbala za socijalnu promenu’ u 61 zemlji.
Projekat „Fudbal za ceo svet“ slavi primarnu vrednost koja je veoma bliska Ševroletu - da fudbal može dodirnuti ljudske živote, pružiti mogućnosti i doneti pozitivnu promenu ljudima širom sveta“, rekao je Junik. „Lepota fudbala jednako postoji i u ljudima i u igri. Projekat „Fudbal za ceo svet“ ima potencijal da okupi milione ljudi širom sveta koji bi se pridružili ovom nastojanju, što bi rezultiralo globalnom pokretu za dobro igre i strastvenih zaljubljenika u nju. Ovo je ta vrsta pokreta kom je Ševrolet rešio da se posveti.“
Tim Janigen, suosnivač i predsednik odeljenja za inovacije u projektu „Fudbal za ceo svet“, je rekao: „Naša misija u projektu „Fudbal za ceo svet“ je da izvršimo pozitivan uticaj donoseći radost fudbala i igre omladini širom sveta tako da deca mogu biti deca bez obzira na to gde žive. Mi u Ševroletu smo pronašli idealnog partnera koji deli naše uverenje da fudbal ne samo da može da spoji ljude kroz uzbuđenje same igre već takođe može i da pomogne da se zajednice pogođene ratovima, katastrofama i siromaštvom izleče i ponovo izgrade. Kroz ovo partnerstvo, možemo pozitivno da utičemo na milione više života jednostavno snagom jedne dugotrajne lopte.“
Ševroletov kup Kine
Ševroletov Kup Kine je deo turneje Mačester Junajteda za 2012. godinu a predstavlja Vam je kompanija DHL. Utakmice u Kini će se igrati protiv FK Šangaj Šenua i još jednog kluba čije ime će biti naknadno saopšteno. Mačester Junajted će igrati u Kini po prvi put od 2009. i treći put uopšte.
„Prilika da gledaju Mačester Junajted kako igra uživo je ono što emotivno pokreće njegove navijače kao i ljubitelje fudbala širom sveta“, rekao je predsednik Dženeral Motorsa za Kinu i generalni direktor Kevin Vejl. „Ševrolet Kup Kina takođe pruža priliku svetu da vidi koliko daleko je fudbal u Kini došao, na terenu i van njega, i šta ova zemlja obećava u budućnosti. Ovo je važan cilj za Ševrolet i GM, a mi smo izuzetno ponosni na našu posvećenost Kini što smo i dokazali nudeći sve više vozila koja su u skladu sa potrebama kineskih kupaca.“
Partnerstvo sa Mančester Junajtedom
U sklopu svog petogodišnjeg dogovora sa Mančester Junajtedom, Ševrolet će istražiti nekoliko aktivnosti koje imaju za cilj da privuku navijače bliže klubu, uključujući i sredstva koje Ševrolet dobija kao sponzor a koja će podeliti sa navijačima. Na kraju, namera je da se navijači stave u centar ovog partnerstva i da im se jednom u životu omogući pristup igri koju vole.
„Da bi bio istinski poštovan globalan brend, morate inspirisati potrošače“, rekao je Junik. „Malo je brendova, ako ih ima uopšte, koji se mogu porediti sa sposobnošću sa kojom Mančester Junajted inspiriše ljude bilo gde. Naše partnerstvo će zahtevati jedinstvenu i apsolutnu posvećenost – timu, navijačima i svakom ko voli fudbal. Porodica Ševrolet je u potpunosti posvećena cilju vršenja pozitivnog uticaja kroz svoje sponzorisanje.“
Projekat ’Fudbal za ceo svet’
Janigen koji je stvorio bukvalo neuništivu loptu pod nazivom ’Fudbal za ceo svet’ (One World Futbol), započeo je ovaj projekat 2010. godine i pri tom je imao veliku podršku svog prijatelja, međunarodne muzičke legende – Stinga. Za razliku od bilo koje lopte na naduvavanje na tržištu, ’Fudbalu za ceo svet’ ne treba pumpa i nikada se ne izduvava, čak i ako se nekoliko puta probuši. Jedan ovakav ’Fudbal za ceo svet’ može da nadživi i nadigra stotine običnih fudbalskih lopti a da pri tom zadrži snagu igre čak i u najtežim uslovima igre.
Projekat ’Fudbal za ceo svet’ radi sa grupama i kompanijama širom sveta koje bi kupile, sponzorisale i distribuirale ovu jedinstvenu loptu tamo gde bi bila podrška igri koja traje. Pojedinci takođe mogu da kupe ’Fudbal za ceo svet’ preko programa ’Jedan kupiš jedan daš’ na internet stranici One World Futbol Project website. Kupovina lopte podrazumeva donaciju još jedne lopte organizacijama koje rade u problematičnim zajednicama širom sveta. Oni koji žele samo da daju donacije ili da kupe lopte za njihove organizacije takođe mogu to učiniti preko internet stranice ovog projekta.
PR Chevrolet