
Volkswagenova fabrika u Salzgitteru jedna je od najvećih fabrika motora na svetu. Na površini od 2.800.000 kvadratnih metara dnevno se proizvede 7.000 benzinskih i dizel agregata. Ti motori se koriste u mnogobrojnim modelima marke Volkswagen poput Golfa, Tourana, Passata i Pola, ali i u Volkswagenovim komercijalnim vozilima, kao i Seatovim i Škodinim modelima. Salzgitter proizvodi i motore za Phaeton i Touareg, ali i za Audi A8, Porsche Cayenne i Bugatti Veyron.
U Volkswagenovoj fabrici Salzgitter proizveden je 50-milioniti motor. Jubilarni agregat tamo proizveden je TDI serije EA 288 iz modularnog dizel sistema koji će se ubuduće koristiti za sve marke.
Ove godine Volkswagen će upravo zahvaljujući tom postrojenju lansirati dva nova motora MDB sistema. Ovi modularni dizelaši prvu primenu će imati u novoj generaciji Golfa koja će biti otkrivena krajem ove godine. Ti TDI motori nove generacije odlikuju se efikasnošću i očuvanjem okoline što je vidljivo iz čak 45% manje emisije CO2, 16% više snage i 26% više obrtnog momenta.
Izvor: Automotoportal.hr
@carobnjak
Neke motore i menjače pravi Škoda za sebe i ostatak grupacije, a neke pravi VW. Nemam vremena da ti tražim "argumente" (jednom prilikom sam ti poslao linkove). Uzmi ili ostavi. PozZ!
@Predrag
secam se linka i nisam negirao da takva fabrika postoji!
Jedini argument koji treba da nabavis je dokaz o tome ciji je kapital ulozen u te fabrike (kao i ciji mozak) a ja ti kazem da je to sve delo VW-tate...
A drugo, da li postoji bilo koji deo da se ugradjuje samo u Skodine modele a ne i u VW?
A drugo, da li postoji bilo koji deo da se ugradjuje samo u Skodine modele a ne i u VW?
Autor carobnjak 04 Jul 2012, 16:46
Zar treba više od "kreativnog enterijera" sa "bogatim" rupama , pripremama itd.. To je jedinstveno u VW grupi..
Pomenuto mesto je Vrchlabi.. Tamo sklapaju DSG menjače.. I to 1.500 svakog dana.. Koji su de fakto delo VW-a..