
Volkswagen je jedan od najboljih ekoloških brendova na svetu. Ovo je rezultat ocenjivanja "Najbolji globalni ekološki brendovi 2012". Među vodećim brendovima, Volkswagen se popeo sa šestog na četvrto mesto, postajući tako najkompatibilniji ekološki nemački proizvođač automobila, kao i najbolja nemačka ekološka kompanija.
Rangiranja Intebrend konsaltinga, koji izdaje i čuveni Izveštaj o najboljim globalnim brendovima, pojavljuju se svake godine od 2011. Interbrend analizira aktuelne napore vodećih brendova u oblasti ekološke zaštite i postojanosti, kao i percepciju aktivnosti u pogledu očuvanja okoline od strane više od 100.000 potrošača u deset vodećih svetskih industrijskih zemalja.
U 2012. godini Volkswagen je napredovao za dve pozicije u rangiranju na
osnovu svojih dostignuća koja su analizirali konsultanti Deloitte koristeći 82
kriterijuma, kao i procene potrošača o verodostojnosti ekoloških mera. Na
četvrtom mestu,Volkswagen je najbolji nemački proizvođač automobila, kao i
nemačka kompanija koja zauzima najvišu poziciju.
Luca de Meo, direktor Grupe marketinga i direktor marketinga za VW Putnička
vozila je istakao:"Ovo je veoma dobar rezultat za nas. Napredak ostvaren u
odnosu na prethodnu godinu pokazuje da smo na pravom putu. Nastavićemo da
ujedinjujemo sve napore u pogledu ekološke zaštite u okviru koncepta "Think
Blue". Posvećeni smo cilju Grupe da postanemo najpostojaniji proizvođač
automobila na svetu do 2018. godine.
U martu 2012. godine Grupa je postavila nove ciljeve u pogledu trajnosti.
Ekonomičnost svake nove generacije vozila se mora poboljšati za 10 do 15%,
emisije evropske flote novih vozila se moraju redukovati na manje od 120 g
CO2/km do 2015. godine,a proizvodnja u pogonima mora postati za 25% još više
ekološka do 2018. godine. Interbrend takođe ističe činjenicu da je Volkswagen
Grupa investirala oko 600 miliona u ekspanziju obnovljive energije, uključujući
solarnu energiju, energiju vetra i hidroelektrane.
PR Volkswagen