
Kako piše Tanjug, nemački BMW je u prvom polugodištu ostvario rekordnu prodaju, više od 900.000 vozila, što je osam odsto više nego u prvih šest meseci lane.
Šef prodaje BMW-a rekao je da je kompanija postigla rekord i u junu, kada je tražnja povećana za četiri odsto na mesečnom niovu.
Koncern je tako na najboljem putu da ostvari novi rekord u prodaji tokom cele godine.
"U narednim mesecima uvešćemo na tržište nove modele koji će se u drugom polugodištu postarati za nove impulse rasta", rekao je Robertson, a prenose agencije.
Autor: Tanjug.rs
Foto: BMW
preko 1.8 miliona do kraja godine.sa minijem preko 2 miliona.zna li neko podatke za audi?merc je odavno izgubio trku za poziciju br 1 a tek je proslo pola godine.
treba da napisu BMW grupa,a ne BMW.mada,ko sto pre rekoh na jednoj od tema,sve je to nase :-)
u svakom slucaju-razvaljivanje.
Normalno, kada ga žele i kupuju vlasnici MB-a i Audija :) Obrnuto... Sporadično ;)
sad neka lepo pokazu brojeve koliko su zaista prodali, a koliko je lease ...
@mile
Pa i lease znaci da je prodat samo ga covek isplacuje odredjen broj godina,i do duse nije na ime vlasnika sve dok ga ne isplati.
@dusan,
ne, kod lease covek koji placa auto nikad nije njegov vlasnik i auto nikad nije prodat. vec ga "kupac" prakticno iznajmljuje. placa ga 2-5 godina (zavisno koliko je lease dugacak) i kad istekne lease vraca ga u salon. to rade oni koji uvek zele novi(ji) auto, a pri tom nisu u financiskom stanju da ga kupe i otplacuju. kod lease mesecna rata je daleko manja nego da ga je kupio, ali zato auto nikad nije tvoj i kad lease zavrsi - auto se vraca nazad u salon.
@mile
Onda nije svugde isto...
Caletov prijatelj uzima automobile tako...
Prvi CLS samo sto je izasao uzeo ga na lease 5 godina,jos ga vozi...
Po isteku lease-a postoji mogucnost da zadrzis auto!Ako ne vratis.Preispitaj malo bolje to.
@mile antena
i sta se onda radi sa tim automobilima koji se vracaju u salon?
@dusan,
postoji mogucnost, ali to nije lease onda. lease je prakticno iznajmljivanje na x broj godina. i kad lease istekne onda imas opciju da kupis taj auto po tadasnjoj vrednosti auta. i posle toga ga otplacuje opet i tek onda je auto tvoj, znaci posle 7-10 godina.
@mile
Preispitaj ti to bolje od nekog ko je strucnjak.
Ja nisam neki strucnjak za to ali postoji google i imas da procitas.Isplacujes vozilo na 5 godina npr na koliko si potpisao i auto se sve vreme vodi na firmu od koje si uzeo auto,posle 5 godina i zadnje uplate ti auto preuzimas i auto je tada i na tvoje ime i nemas vise nista sa firmom od koje si je uzeo.Ja sam se raspitao i procitao zato ti i pricam.O kom ti isplacivanju opet pricas?!Pa to onda niko ne bi uzimao kada bi morao 2 puta da isplacuje nesto.Pa caletovom prijatelju je rata za CLS bila oko 1500e,pa posle par godina i sve te isplate da placa opet?Molim te,procitaj prvo malo o tome pa pisi.
@mile antena
nemoj samo da mi kazes da mislis da je cena tog polovnjaka + lova koja je uzeta preko lizinga nesto mnogo manja nego cena novog + kamata za lizing.
Nisam ti ja posavio pitanje zato sto ne znam sta se radi sa autom posle lizinga, nego ne mogu da verujem da mislis da BMW te automobile, u neku ruku, poklanja, posto nacin i kontekst u kojem pominjes tu BMW prodaju na lizing asocira na takvo tvoje razmisljanje.
I osim toga, kako li samo uspeju da ih prodaju tako polovne, kad se Nemci posle 2-3 godine raspadaju...
Ja sam lease dva auta u americi i evo kako to radi.
Kao prvo se dogovori na koliko se mjeseci auto lease, obicno je izmedju 24 i 39 mjeseci. Takodje možeš da se cjenkaš za mjesecnu ratu.Kada auto registruješ na title/vlasništvo je tvoje ime i ime banke koja financira taj lease.
U lease ugovoro već piše odkupna vrijednost automobila i na isteku lease imaš pravo da kupiš taj automobil. samo po toj cijeni, nema cjenkanja na tu cijenu. Ako ne odluciš da kupiš taj auto, auto direktno ide prvo na javnu aukciju i pristupan je svim privatnim kupcima i dealer-ima.
U slucaju ako hoćeš da prekršiš ugovor moraš platiti ogromnu kaznu ili da pronaðeš kupca koji želi da preuzme tvoj lease. U tom slucaju kupac/prodavac moraju da plate prenos vlasništva i nekih drugih sitnica, odprilike oko $500 i novi kupac nastavlja lease dok ne istekne.
@dusan,
to sta ti govoris nije lease.
pazi ovako. uzmes auto od $20,000 na LEASE na 3 godine. mesecna rata za LEASE ti je $250 (umesto $400 koliko bi bilo da si ga KUPIO). posle 3 godine, auto vracas nazad u salon i on pripada salonu. e sad, imas 2 opcije posle toga: mozes taj isti auto da KUPIS za njegovu tadasnju vrednost (ajmo reci $13,000) i da ga otplacujes 5 godina i posle toga auto je tvoj. ili to ne moras da radis, taj auto moze ostati u salonu gde ce biti prodat drugom kupcu, a ti mozes opet da uradis LEASE na novom autu.
u slucaju ovog auta od $20,000, kupovina je da placas $400 mesecno dok ga ne otplatis i onda je auto tvoj. a LEASE je da placas $250 mesecno na x broj meseci I ONDA VRACAS NAZAD U SALON (nikad nisi vlasnik tog auta)
@toma,
naprotiv, lease je financiski daleko bolji nacin poslovanja jer saloni najvece pare prave na polovnim autima (+ na popravkama). na novim autima profit je mozda par stotina na dolara, ali na polovnim bude i na nekoliko hiljada.
ja nisam rekao da polovnim nemacki auti nemaju kupce, samo sam rekao da imaju dosta problema. jer uvek mozes naci nekoga ko hoce da se hvali kako vozi "german engineering" ... barem do prvog kvara kada prelazi na nesto kvalitetnije (lexus, acura)
@mile
kako god, taj auto neko otplati pa svejedno nije vise u vlasnistvu fabrike u kojoj je proizveden.