
Kako bi smanjio troškove proizvodnje, BMW je odlučio da nova generacija njihovog najmanjeg crossovera dobije prednji pogon. BMW-ovi inženjeri će naime novi X1 napraviti na novoj platformi sa prednjim pogonom koja će biti osnova za buduće MINI-jeve automobile, ali i novi BMW serije 1 GT koji ćemo videti ove jeseni na Salonu automobila u Parizu.
Osim što će nova konfiguracija pogona doneti smanjenje troškova proizvodnje, ona će povećati i količinu prostora u putničkoj kabini. Nova UKL platforma koju Nemci trenutno razvijaju, uz pomenuti crossover, biće osnova i za novi Countryman i niz novih modela oba brenda. Kako bi X1 ipak imao pogon na sva četiri tročka, on će dobiti novo Haldex kvačilo, isto onakvo kakvo trenutno možemo naći na MINI Countrymanu.
Nova platforma sa prednjim pogonom znači da će BMW X1 ostati bez šestocilindričnih motora i da prelazi na one sa četiri cilindra. Iako zvaničnih informacija još uvek nema, postoji mogućnost da nova generacija malog crossovera dobije i 1,5 litarski trocilindrični agregat kakav će pokretati osnovnu varijantu budućeg GT-a serije 1.
Izvor: Automotoportal.hr
НемањаББ
Слажем се. Треба да праве како бог заповеда па колко кошта нек кошта ( ту мислим на све, не само на БМВ ).
Ко може да купи, ко не, нек узме ове јефтиније алтернативе.
glupost i to kakva.bmw ko da drze pirocanci.jbt ne mogu da se isprse za jedan ss automobil,10milionitom posetiocu onog centra daju z4 na 2 meseca i posle se auto vraca(tacno kad bi mi dopao u ruke gazio bi ga non-stop na crveni broj obrtaja),i milion drugih stvari gde dokazuju da kod njih nema ama bas nista a da se ne meri 100 puta a 1 presece.samo,drago mi je sto ce svaki bmw fan ovako da iskomentarise,a ne ko mercedesovci.izbacen cls karavan i pola njih je pricalo kako je to skrnavljenje cls kupea a sad se verovali ili ne svima svidja...ma da,kako da ne.ali svako ima pravo da komentarise kako hoce...ima jedna nasa stara :"svoje gov.no ne smrdi"
@bmw
Slazem se za Cls, mozda u neku ruku i jeste lep(najlepsi MB karavan sigurno) ali da je glupost jeste, onakvu skulpturu kakva je kupe, skrnaviti pravljenjem karavana, jos od S klase da naprave karavan i da znam da je sve otislo u...
Kad pomislim na Bmw, pomislim na zadnju vucu, sportske osobine, samim tim ovo je po meni bezveze ako nastave ovim tempom bice gama pola FWD, pola RWD.
Niste dobro procitali, BMW hoce da smanji troskove proizvodnje, a ne krajnju cenu za kupca. Znaci hoce da naprave jos vecu razliku izmedju stvarne vrednosti auta i cene koju placaju bmw kupci.
Ja nemam nista protiv prednje vuce, pa mi ne smeta ova vest, ali vidim da je nekima bas zasmetala :)
ја мислим да треба оставити БМВовим инжињерима да се баве тиме, част изузетцима, ал верујем да 75% возача не би знало да препозна вучу, пошто и оно што имају возе очајно ... односно, препознали би кардан а не динамику аутомобила ... а верујем да Х1 купује баш та циљна група
Oduzimanje cilindara, ubacivanje po deset turbina, promena sa zadnje na prednju vucu, dizel sportista...
Zivo me zanima sta cu sledece proitati.
Odlazi nam kompletna svetska autoindustrija u beskrajnost.
Da li ce sa prednjom vucom da bude X1 ili onaj manji, kako ga neki krstise X0. Iliti FAST. Prednja vuca je skroz OK kod veoma malih automobila, zato sto zbog polozaja motora i jos nekih mehanickih resenja, mali auto sa prednjom vucom ima u unutrasnjosti 10-15 cm vise prostora u odnosu na isti auto sa zadnjom vucom.
Znam da ce svi mali modeli, ukljucujuci buducu seriju 1 imati prednju vucu, ali zato, serija 2 i sve iznad toga ostaje sa zadnjom vucom. Ko je alergican na prednju vucu imace serije 2,3,4,5,6,7,8, X3,X4,X5,X6,X7 koji ce biti na platformi sa zadnjom vucom (na koju je naravno dodat X drive). Malo li je?