
Nakon što je u aprilu prestala proizvodnja Lade 2107, ruski proizvođač je sada najavio i kraj proizvodnje za još jedan svoj klasični model – 2104 karavan.
Rusi naime najavljuju kraj proizvodnje Lade 2104 za ovu jesen, mada tačan datum nije saopšten. U svakom slučaju, to će se desiti poslednjih dana septembra ili početkom oktobra.
Bez obzira na nisku cenu, ovaj karavan koji se proizvodi još od 1984. godine i na ruskom tržištu ima sve manje kupaca, pa je tako za prvih šest meseci ove godine prodat 7.201 primerak.
Ovde i informacija da će proizvodnja Lade Samare biti okončana tokom 2013. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Lada je zmija od auta pogotovo Niva
http://vukajlija.com/zabava/posteri/2884-tim-koji-dobija
@Dakara
Bila. Od sredine 90-ih (a naročito posle 2000.) pa do danas, na Ladama otkazuje sve redom, a korodiraju brzinom svetlosti.
Pa nemojte braćo, taman sam uplatio tezgu na pijaci, u čemu sada lubenice da teram?
A krenule i breskve...
Poderao sam bar 3 Lajke i jednu Samaru i delom Nivu. Posle svega sammo da kažem, daleko im lepa kuća!
Šta je gore od gorega ne znam? Kvalitet, ergonomija vozača, složeno održavanje. Potrošnja je još najmanji problem!
Mange
"Šta je gore od gorega?"
Pa Aleko Moskvič, naravno!
Sa ove distance gledano na "ono" vreme, mislim da je Aleko uvožen "strateški" da bi nas satrli :)
Đenka
Znaš li da je bio Aleko sa Moskvič i Lada notorima. Ovi sa Lada motor su bili premija :))
Što se održavanja ove lajke na gornjoj slici dao bi primer za održavanje prednjeg trapa i to ovako:
-4 jabučice
-2 kraja spona
-upravljački mehanizam - puž
-uporna ruka
-glavna spona.
Sve ovo je propadalo neverovatno, i stalno je imao majstor šta da radi, a posle svakog rada - reglaža trapa.
Mange,
Znam i za taj "premijum" Aleko 1,6.
Znaš li ti da su njima volani odpadali u vožnji?
U mom kraju je čovek držao servis za Aleka, upropastio se od para, nije mogao da postigne! Posla preko glave.
To đubre je bilo omiljeno vozilo penzionisanih vojnih lica i pandura, bar u Beogradu.
U jednom trenutku prodaje, uvoznik "Progres" nije na vreme nivelisao cene usled inflacije, pa je dolazilo do "povoljne" situacije da su ga pojedinci kupovali i na čekove, misleći da sebi čine uslugu i ćar.
Kakva je samo medveđa usluga to bila?!!
Ako si se malo duže zagledao u sajtne i dno vrata, mogao si uživo i u realnom vremenu pratiti proces korozije...
Đenka 24 Jul 2012, 00:12
Da nisi pomešao uvoznika?
Kamaz jeste bio.. Posle Zastava 10 i Shuanghuan(ili sl.)..
Trebali su, shodno imenu (2104), jos jedno 100 godina da je prodaju...
Pančevski,
Nisam pomešao, mogao je "Progres" onomad imati slogan: "Kupi Aleko, nećeš daleko"!