
Poslednjih nekoliko meseci nisu bili laki za Spyker. Pošto je projekat kupovine i obnavljanja ugleda kompanije Saab propao, za Spyker su započala još teža vramena. Victor Muller, direktor kompanije izjavio jej pre nekoliko meseci da se porast proizvodnje očekuje tek po pronalaženju novih investitora.
Na žalost, ti investitori još uvek nisu pronađeni a Spyker upada u dublju krizu brže nego što koči on 100 do 0 km/h. Najnoviji pregovori sa CPP Global Holdings i North Street Capital nisu dali željene rezultate pa budućnost za Spyker ponovo izgleda neizvesno.
Časopis De Telegraaf nedavno je izvestio da je Spyker u prvoj polovini 2012. godine ostvario profit od 154.000.000 dolara, iznos koji bi trebalo da bude magnet za ulagače, ali to ipak nije slućaj.
Prema rečima direktora Spykera, kompanija nema dugove u vidu kredita, ali ipak postoje zaduženja u vidu preostalih kamata koja obeshrabruju investitore u pohodu da postanu suvlasnici ove ekskluzivne automobilske marke.
Odlične performanse i moćan izgled proizvoda nisu ni približno dovoljni za opstanak u uslovima koji danas vladaju. Ipak, proizvodnja Spykera C8 Aileron nastavlja se, ali ne brzinom koja bi odgovarala kompaniji.
Izvor: B92.net