home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ferari 458 Italia, koji košta čak 204.000 evra, nikada nije bio čest prizor, čak ni na autoputevima u matičnoj Italiji, a danas postaje još ređi, zbog krize. Naime, mere štednje vlasnike Ferarija naterale su na masovnu prodaju svojih “ljubimaca” strancima.

Veći porezi na luskuzna dobra i budžetski rezovi koji su gurnuli Italiju u još dublju recesiju ugasili su potražnju za sportskim automobilima i drugim simbolima bezbrižnog i luksuznog životnog stila ove zemlje.

Sve ovo potkrepljuje i činjenica da je za prvih pet meseci 2012. u Italiji broj izvezenih polovnih sportskih automobila automobila utrostručen – dostigao je 13.633.

To nije slučaj samo sa Ferarijem, nego i sa Porscheom. Svake nedelje iz Italije u druge zemlje odlazi 200 polovnih Porschea.

“Italija je jedna od kolevki najluksuznijih i najkvalitetnijih automobila, a sada ta ista vozila nestaju sa ulica”, kaže jedan italijanski stručnjak.

“Ovi podaci imaju simboličnu vrednost i pokazuju koliko je kriza duboka”, dodao je on.

Izvor: Business.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Ferrari



čitanja : 1158



Komentari

А Авентадор распродат 18 месеци унапред, двоструко боље се продаје од Мурћелага.
Него, чуо сам да су у Италији донели нове мере опорезивања, да "кољу" преко 1 400ццм све.
Лик за М3 треба годишње да плати 6 000е. Даје га колико добије...
Најбоље да нас натерају све да возимо 1,1 ...
Катастрофа, даунсајзинг, фарса око ЦО2 итд.
Лепо је рекао Бентли, једина замена за велику кубикажу, је још већа кубикажа !

Autor ПИТБУЛ 14 Avg 2012, 17:14

Mali a preskup. Kažem konkretno za Italiu...

Питбул,
То је криминално...

Autor Raziel 14 Avg 2012, 19:21

Pricao sam sa poznanikom iz Italije, bio je ovde na odmoru. Nije ni isao na more. Kaze da Italiji tek sledi zestoka kriza. On je vec prodao svoju A6icu i uzeo Golf 5icu.

Problem je sto takva kriza vuce mnogo zemalja u problem za sobom jer imaju jake poslovne veze sa istima...

Autor nsx_bg 14 Avg 2012, 19:44

Разиел
Чак је на путу и финансијска полиција. И кад те зауставе, одма ти узимају све податке, колика су ти примања и ако се не поклапа са тим шта возиш, одузимају.

Autor ПИТБУЛ 14 Avg 2012, 20:03

Au, pa eto sad sanse za FIAT. 0,9 multiAir turbo 500L, taman. Kupujte svoje, srpsko a Vase...
(sarkazam)

Autor Evoluzione 14 Avg 2012, 20:47

Gosn. Di Montezemolo šta čekate?
Trpajte MJTD u njih!

Autor Đenka 14 Avg 2012, 21:32

"Чак је на путу и финансијска полиција. И кад те зауставе, одма ти узимају све податке, колика су ти примања и ако се не поклапа са тим шта возиш, одузимају.

Autor ПИТБУЛ 14 Avg 2012, 20:03"

то би требало и код нас, одмах

Autor Столе 14 Avg 2012, 23:12

Мислим да се у том случају "дежурни блејачи у кафићима" не би најбоље провели!

Autor Raziel 14 Avg 2012, 23:43

Столе
Требало би прво Путин рецепт, па онда да се иде на ситније. ;)
Иначе, нисам се добро изразио, не узимају ти они податке кад те зауставе, имају они већ све ти у бази података.
Него тад само гледају да ли се поклапа.
Возиш ауто од 100 000е а не радиш, или имаш плату 1 000е.
Паркирајте ту. :)
Код нас верујем да би остало на прсте да се изброје добра кола.
Али већи проблем су крупне рибе, односно ајкуле, па тек онда да се иде ка доле.

Autor ПИТБУЛ 15 Avg 2012, 01:27

Raziel
јесте, мада, сироти они, 3/4 њих купује гуме код Данка (продаја половних гума на батајничком путу) и једва усева да напабирчи за гориво, а онда пију еспресо и киселу пола дана, па цеђену поморанџу другу половину дана, дакле, дневни буџет 5,5 евра

ПИТ
сигурно је да треба почети од главе, али ја тврдо верујем да је то код нас немогуће...

Autor Столе 15 Avg 2012, 09:54