
Edukacijski centar za optimizaciju proizvodnje i procesa u upravi otvoren je u gradu Mlada Boleslava u Češkoj. Stalno osposobljavanje osoblja je jedan od elemenata Škodine strategije rasta.
Škoda je otvorila novi Lean Center, centar za podršku i školovanje osoblja i dobavljača za optimizirane procese u proizvodnji i administraciji. U tu svrhu, Škoda ulaže oko 5,3 miliona evra u novi kompleks sa ukupnom površinom od 5,657 m². Širom sveta, Škoda sada ima više od 25 centara za obuku.
"Škoda je fokusirana na ekspanziju u godinama koje dolaze, podižući svoju prodaju za najmanje 1,5 miliona automobila godišnje do 2018.", kaže Bohdan Wojnar, član Uprave za ljudske resurse u Škodi. "Za postizanje profitabilnog rasta, trebamo trajno da održavamo educiranost našeg tima na najvišem nivou. Novi Lean Centar će nam omogućiti da bolje iskoristimo sinergiju u edukaciji osoblja za kontinuirano poboljšanje procesa. Ovaj centar stvara i dodatni temelj za uspešo sprovođenje strategije rasta do 2018."
Izvor: Netauto.rs / Škoda
@Dr Deki
odmah ces ga dobiti i to adekvatan!
I tako je Skoda dobila ono sto vec decenijama imaju sve ostale marke i dokazala po ko zna koji put da je u svemu poslednja!
Zadovoljan? Jel sam mozda rekao nesto sto nije istina?
Argumente na sunce ili da se ne cujes! :)
@ carobnjak
Škoda dizajn centar, nema veze sa VW grupom, ostavljena im je polusloboda, dizajnirajte, ali ako VW zaključi da bi to bilo prodavanije od samog VW-a, ne pušta se da zaživi.
Škodini menjači i motori, iako je Škoda još 1991.godine postala deo VW grupe. 1.4mpi iz Fabije 1 je bio Škodin, a ne VW-ov itd...
Škoda ima i svoje audio uređaje, škoda ima i svoj razvojni centar, pa se često ispostavi da kvarovi
k-kteristični za Polo, Golf, kod Škode ne postoje, itd...
@Dr Deki
da, dobro si se izrazio, "pulusloboda"...
Motori koje navodis su bili davno, nema toga vise danas.
Kad Skoda bude imala samo 1 motor koga nema u modelima VW niti u ostatku VW grupe, castim vecerom celu "armiju" Skodoljubaca sa bloga... :)
carobnjak
To ne znam. Znam samo da neke motore i menjače proizvode za celu grupaciju. Ko ih projektuje i osavremenjuje ne znam tačno, verovatno svi pomalo u skladu sa raspodelom proizvodnje.
1.2 TSI se proizvodi u nemačkoj, tako da Škoda ovaj put nije ni za šta kriva.
@Predrag
pa znam ja, u Nemackoj, a znas i ti sto se vidi iz tvoje poslednje recenice...
carobnjak
Zbog čega ti je Škoda kao pristupačni član VW grupacije tako odvratna, a Lancia i Alfa kao bezobrazno precenjeni članovi Fiat grupacije nisu? Pa tvoja Giulietta je prepakovani Stilo! To je gori vid podvale nego kod Škode. U prvoj varijanti dobijaš isto za manje, a u drugoj za veće pare. Logika ti baš nešto i nije logična :))
@Predrag
pa nije bas isto, to radi i Audi u odnosu na VW.
A svi znamo da je VW grupacija rekorder upravo u tom prepakivanju a Fiat samo sledi "najboljeg". :)
I ova nova supersonicna svemirska ultrarastegljiva platforma zvana "Od-Up-a do -Phaetona" je najbolji dokaz njihove politike i halapljivosti...
Odvratna mi je upravo zbog te nesamostalnosti, slepanja i kopiranja.
Jasno sam definisao sta treba da se desi da bih je cenio.
Dizajn mi je problematican smao kod Fobije, ostali bi prosli, tako da nemoj da mislis da su mi zato odvratne...
@Predrag
udruzivanje u koncern je nesto sasvim drugo u odnosu na fabriku koja je dignuta iz pepela uz pomoc VW kapitala!
Nije problem u meni vec u tebi tj.tvojoj Skodi, samo sto ti to ne vidis!
Da sam ja imao takve probleme sa vozilima iste marke, Fiat bi za mene bio DALEKA proslost, a za sada ce biti i buducnost (Bravo, Bravo se smesi...) :)