
Nemački proizvođač premium vozila BMW je julu smanjio cene koje naplaćuje salonima koji prodaju njegova vozila, da bi uspeo da dostigne velikog rivala Mercedesa po prodaji na američkom tržištu.
U julu su popusti na određena BMW vozila iznosili i do
$7,000, što je rezultiralo time da kompanija iz Minhena proda 1,985 vozila više
od ljutog rivala Mercedesa (21,297 prema 19,312).
Veliki popust se najviše primetio kod serije 7, čija je
prodaja u julu iznosila 1,696 primeraka (prema samo 539 primeraka u istom
periodu prošle godine), a veliki popusti su nuđeni i za seriju 3, koja želi da
zadrži titulu najprodavanijeg premium automobila.
Poslednji sličan slučaj se desio krajem 1990ih godina kada je Cadillac otvoreno priznao da je kupovao svoja vozila nazad od salona da bi preuzeo titulu najprodavanije premium kompanije od Lincolna.
Autor: Zoran T. – Autoblog.rs
Slika: BMW
Hajmo, ko će prvi! Pretpostavljam da će tema dostići 100 strana. :)
Trebalo bi svi proizvođači da spuste cene, sva auta su generalno preskupa! j**o ti auto industriju kaad nov auto može da priušti mizeran % stanovništva...
У овим дампинг окршајима купци највише профитирају! Мечка је већ пререзала цене да је питање дал уопште и имају какав профит. Сад само још Фолцика да пререже по пола прстенце па весељу нигде краја. :)