
Uporedo sa predstavljanjem Cross Country i R-Design verzija novog Volvoa V40, Volvo Car korporacija je na sajmu automobila u Parizu objavila nekoliko važnih novosti, kao što su potpuno rasprodata prva serija modela V60 Plug-in Hybrid i pre samog dolaska u prodajne salone, kao i značajno osveženje modelske ponude u 2013. godini.
“2013. godina će biti najintenzivnija godina u istoriji naše kompanije. Pored potpuno novih verzija modela V40, osvežićemo manje-više našu celu modelsku ponudu“ - izjavio je Doug Speck, stariji potpredsednik odeljenja za marketing, prodaju i brigu o kupcima pri Volvo Car korporaciji.
V60 Plug-in Hybrid je još jedan važan korak brze transformacije kompanije Volvo, a Doug Speck nije iznenađen značajnim interesom kupaca za ovaj automobil. “Niko od naših konkurenata ne nudi tako genijalan automobil. Njegov beskompromisan stav prema ekološki osvešćenoj vožnji, podiže hibridnu tehnologiju na potpunu novi nivo“, tvrdi on.
Nakon inicijalne serije od 1.000 primeraka za modelsku 2013. godinu, proizvodnja će od 2014. godine biti povećana na 5.000 primeraka godišnje.
Podsetimo, Volvo V60 Plug-in Hybrid je rezultat uske saradnje i zajedničkog ulaganja Volvo Car korporacije i švedske energetske kompanije Vatenfall.
Tri automobila u jednom
Vozač Volva V60 Plug-in Hybrid staje na kraj kompromisu, izborom tri različita moda rada: Pure, Hybrid i Power.
Potrošnja goriva u modu hybrid iznosi samo 1,8 l/100 km. Pored toga u Pure modu, samo na električnu energiju može se preći do 50 km, dok u Power modu dizel i električni motor sabiraju snagu (215 + 70 KS) i obrtni moment (440 + 200 Nm) kako bi ponudili vrhunske performanse, poput ubrzanja do 100 km/h za 6,1 sekundu.
Izvor: PR Volvo / Proauto.ba