
Ako ste možda pomisli da će Qoros 3 sedan biti jeftin automobil (samo zato što je kineskog porekla), prevarili ste se.
Naime, predstavnik Qorosa je na Salonu automobila u Ženevi u intervjuu za britanski BBC najavio da će Qoros 3 sedan na evropskom tržištu startovati po ceni od oko 16.000 evra i da će najopremljenija verzija koštati oko 20.000 evra. Imajući u vidu ovakvu cenu, postavlja se pitanje kako će novi kineski brend proći u Evropi, a odgovor delimično stiže iz samog Qorosa gde procenuju da će samo oko 10% ukupnih narudžbina stizati sa Starog kontineta.
Jednostavno, Qoros 3 sedan nije još samo jedan u nizu kineskih automobila na kakve smo do sada navikli, pa činjenica da će zadovoljavati sve međunarodne standarde koje se tiču bezbednosti, kvaliteta i ekologije mora da se plati.
Podsećanja radi, Qoros 3 sedan premijeru upravo ima na Salonu automobila u Ženevi, a u ponudi motora će se naći dva 1,6 litarska četvorocilindrična benzinca, jedan atmosferac sa 93 kW/125KS i 155 Nm (ubrzanje do 100 km/h traje 11 sekundi) i jedan turbo sa 115 kW/156KS i 210 Nm (do 100 km/h za 9,0 sekundi), obe verzije sa start-stop sistemom. Oba motora su standardno uparena sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je šestostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom predviđen kao opcija.
Dizelaša nema, a kako stvari sada stoje neće ih ni biti što će predstavljati veliki minus na evropskom tržištu.
Više o Qorosu 3 sedan (i ostalim Qoros automobilima na Salonu u Ženevi) možete pročitati OVDE.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
U Kini dizelaši maltene uopšte ne postoje, nisu popularni izgleda, pa je to verovatno razlog jer pretpostavljam da će dobar deo prodaje biti i u Kini.
I Kina će uvesti dizele, samo polako...
Uvešće i Euro 9 norme, samo li ih pritisne zapad.
Ova cena je drska, ne vidim petlju za ovakav rizik, uzeti brend kome se budućnost ne zna, kao što se zatvoriše saloni Geely, Chery, ŠuanGuan itd..., to možeda se desi i Korosu.
Po nepisanom pravilu kod nas će koštati oko 1.500€ manje nego na zapadu. 16.000-1.500=14.500€
Sa 14.500€ može da se uzme Oktavija, naravno sa manje opreme i sa slabijim motorom, tako da je moj zaključak da je Koros 3sedan konkurentan, ALI samo dok se ne pomisli na Hyundai u toj klasi
Trenutno je avensis u Bosni sa 10-ak konja jacim motorom i dosta opreme na akciji 16.750 evra. Bas me interesuje ko ce ovo da kupi pored 1000-2000 evra skuplje renomirane konkurencije.
Ja mislim da ovo "udara" na Buick, ne na Toyotu i slicne modele.
Buick je bio i ostao primer kica, i kao takav je u Kini medju skorojevicima vrlo popularan.
@L Dejan
Mislis da zapad moze da pritisne kineze?U bilo cemu?Nesto se ne bih slozio sa tobom...
Kinezi ce raditi sa svojom zemljom i sobom sta hoce i kako hoce,to rade i sada,ali tek ce raditi ;)
Ma nemaju oni šta da traže pored Octavie!
A ako već hoće da napadnu Octaviu, ne mogu je napadati sedanom, moraju je napasti liftbackom...
To i jeste prednost Octavie... Liči na sedan, ustvari je liftback, a gepek kao kod većih karavana...