home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fanovima italijanske Lancije očigledno teško pada što je ta kompanija, sa tako bogatom istorijom, spala na prodavanje Chryslera pod drugom značkom. Kako bi izrazili svoj revolt, neki fanovi Lancije su napravili Facebook stranicu pod imenom “Si a Lancia, No a Marchionne”.

Verovatno nema potrebe za prevodom. To je poruka Marchionneu da prestane da pretvara Lanciju u kloniranog Chryslera.


Stranica ima trenutno preko 3.400 fanova, a opisuju je kao "stranicu za one koji žele da spase Lanciju od Marchionneovog plana da je ubije." Fanovi se žale da na zvaničnoj Facebook stranici Lancije brišu sve poruke u kojima se izražava protivljenje postojećem stanju.

Na Facebooku "pobunjenika" uglavnom se nalaze slike modela iz prošlosti, dok su one iz modernog doba propraćene ironičnim komentarima i osudama na račun Marchionnea.

Izvor: Novavozila.ba




čitanja : 1495



Komentari

OK su fanovi. Al od tržišta se živi. Besmislena, infantilna kampanja, pa voleli Lancia-u ili ne.

Autor Dikh tu kava 15 Mar 2013, 18:18

Lancia je previše luksuzna da bi bila česta pojava među Taxi vozilima

Autor L Dejan 15 Mar 2013, 19:11

Dejane, ne diraj u kojem su luksuzu oni, rame uz rame sa Mercedesom, Bentlijem itd. :D

Autor Sony 15 Mar 2013, 19:45

@ Sony
Naravno da ne, ali pogledaj šta sve dobiješ kupovinom Lancije.
Takav stil, oprema i materijali su retki po toj ceni.
A pogotovo polovne Lancije (Lanče), full oprema, 5m lima za DŽ

Autor L Dejan 15 Mar 2013, 20:07

Stvarno tuzna situacija... Nadam se da je ovo najmracniji momenat ove marke u istoriji i samo slamka spasa dok se ne poboljsa situacija u grupaciji. Onda podhitno limuzina srednje klase i naslednik Delte, po mogucstvu sa naglaskom na slavnu proslost. Lybra i Thesis su po meni poslednje spomena vredne Lancie...

Autor Uros Cuore Sportivo 15 Mar 2013, 21:13

da su svi ti "fanovi" ustvari kupili lanciju, a ne proizvod konkurencije, mozda lancia danas nebi spala da prodaje re-badged chryslere

Autor mile antena 15 Mar 2013, 22:23

Potpuno su u pravu!

Autor carobnjak 16 Mar 2013, 00:38

E hvala Bogu pa mu je neko rekao. Ovo što rade sa "Lančom" ne samo da vređa inteligenciju već ima svakog entuzijasta da žestoko naljuti. A nije ni "Alfa" najbolje prošla.

Drugo, nema smisla da se razdvajaju autentičnost brenda i njegova tržišna vrednost. Ideja da je tržište odbacio "Lanču" je suludna.

Istina da je tržište odbacio falsifikate.

Autor CaMIRO 16 Mar 2013, 09:18

Jos je tuznije kad u stvari vozis jednu, a usput gledas kako je pokopavaju...

Autor Panco 16 Mar 2013, 10:37

@mile antena
Potpuno si u pravu... svi su oni odavno "presaltali" na druge marke...

Autor Orlo 16 Mar 2013, 15:50

Ne bih prebacivao smrt marke - a posebno ne smrt "Lanče" - na kupca.

"Brend" je obećanje nekih kvaliteta i karakteristika, a "Lanča" već odavno ne ispunjava ista obećanja. Zapravo, ne obećava ništa, sem "Fijata" ili već "Krajslera" sa drugim značkom, veći izbor boja i ironične dizajnerske referense na svoju prošlost.

Jedan od najboljh mehaničara kojeg sam ikada upoznao, iz Južne afrike, mi je jednom pričao kako, kada je svoju "Lanču" vukao iza drugog auta za američku izložbu oltajmera, provalio da se ležajeve podmazuju samom okretajem točkova, tako da se mogla vući na svim četiri točkovima po autoputu bez štetnih posledica. Čovek je znao satima da priča o elegantnim rešenjama koje su inženjere ove fabrike izmislili.

"Lanča" više nije ista marka koja je bila dvadesetih, tridesetih i pedesetih godina, sa brojnim inovacijama. Ni manje ni više nego prvu samonoseću karoseriju, bre!

Nije ista marka koja je bila šestdesetih, sa prepoznatljivom varijantom avantgarde elegancije.

Nije ista marka koja je bila sedamdesetih i osamdesetih, sa brojnim - rekordnim, bre - pobedama u sportu i sa jednim od najboljih "hot hečbekova" ikada. Dok se "golf gti" razvijao, "Delta integrale" je ubijena, projekat "lanča tema" sa "Ferarijevim" motorom danas je samo legenda koja se začudljivo prepričava.

Ne, "Fijat" je odlučio da od "Lanče" može da zaradi ako samo *podseća* na staru tradiciju. Odnosno, neka za daleko manju investiciju pravi mpv kombije, neka dvobojno farba "pandu" i doda kožu i svoj znak, tu je zarada. Neka doda neku staromodnu facu na korporativnom platformu, zovemo je "libra", nije bitno da smo vrata preuzeli iz drugog modela i da uopšte ne pašu na tom dizajnu. Tu je zarada!

Pa jeste, za godinu-dve.

Kao i sa "jaguar x tajpom". Za entuzijaste (tzv "opinion leaders"), to nije pravi "Jaguar" - a ovo nisu prave "Lanče". Jedan ljubitelj "Lanče" mi pre par godina rekao da bi mu bilo sramota - s-r-a-m-o-t-a - voziti novu "deltu", a mogao je da kupi tri.

Pa po "two-step flow" modelu komunikacije, brend polako gubi kredibilnost, tako i kupce širog spektra.

A sada im samo ostaje da prave šnicle, odnosno izsisavaju krv polakao, lagano, da što sporije krava umre, da bi meso bilo što sočnije odnosno da se svi složimo da nije bilo drugih načina. Ionako ih ništa ne košta (barem po investicijama - ovde ne računam "opportunity cost", odnosno šta je moglo da bude).

Onako, kako Srbija radi privatizacije.

Žao mi je "Lančije", ali nekako je poetično što se "Fijatu" ovako vraća. Možda nikada neće ni znati koju su priliku propustili.

Autor CaMIRO 17 Mar 2013, 01:15