
Pored Peugeota 2008, na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi je predstavljen još jedan mali francuski crossover – Renault Captur. Cene za Peugeot 2008 su nedavno već objavljene (u Francuskoj startuje od 15.200 evra), a sada su saopštene i francuske cene za Renault Captur.
Tako bazni Captur (0.9 TCe 90 KS Life) u Francuskoj ima cenu od 15.500 evra, što je za oko 500 evra manje od baznog Nissana Juke u Francuskoj, a 300 evra više od najjeftnijeg Peugeota 2008.
U ponudi su za sada benzinci 0.9 TCe 90 KS i 1.2 TCe 120 KS, kao i dizelaš 1.5 dCi 90 KS, četiri paketa opreme (Life, Zen, Business i Intens), dok 4x4 pogon nije dostupan.
Cene za Renault Captur u Francuskoj:
- 0.9 TCe 90 KS Life 15.500 €
- 0.9 TCe 90 KS Zen 17.400 €
- 0.9 TCe 90 KS Intens 19.100 €
- 1.2 TCe 120 KS Zen EDC 19.500 €
- 1.2 TCe 120 KS Intens EDC 21.200 €
- 1.5 dCi 90 KS Life 17.700 €
- 1.5 dCi 90 KS Zen 19.600 €
- 1.5 dCi 90 KS Business 20.100 €
- 1.5 dCi 90 KS Intens 21.300 €
- 1.5 dCi 90 KS Zen EDC 21.000 €
- 1.5 dCi 90 KS Business EDC 21.500 €
- 1.5 dCi 90 KS Intens EDC 22.700 €
Za poređenje, evo i cena Peugeota
2008 u Francuskoj:
2008 benzinske verzije
- 1.2 VTI 82 KS Access 15.200 €.
- 1.2 VTI 82 KS Active 17.150 €
- 1.2 e-VTI 82 KS Active CMP 18.050 €
- 1.2 VTI 82 KS Allure 18.850 €
- 1.2 e-VTI 82 KS Allure CMP 19.750 €
- 1.6 VTI 120 KS Allure 19.850 €
- 1.6 VTI 120 KS Féline 21.700 €
2008 dizel verzije
- 1.4 HDI 68 KS Access 16.700 €
- 1.4 HDI 68 KS Active 18.450 €
- 1.6 e-HDI 92 KS Active 19.700 €
- 1.6 e-HDI 92 KS Active CMP 20.400 €
- 1.6 e-HDI 92 KS Allure 21.400 €
- 1.6 e-HDI 92 KS Allure CMP 22.100 €
- 1.6 e-HDI 92 KS Féline 23.250 €
- 1.6 e-HDI 92 KS Féline Club 23.250 €
- 1.6 e-HDI 115 KS Allure 22.600 €
- 1.6 e-HDI 115 KS Féline 24.450 €
- 1.6 e-HDI 115 KS Féline Club 24.450 €
Ivan Mitić - Autoblog.rs
kada vidim ove 0,8.....0,9......1.0 motore osetim se kao coca colu da kupuje,...
82 hp u ovakvom vozilu ... ma ima da leti, na autoputu stisnes gas do kraja, rmp skace u crveno polje, a brzina i dalje ista
Pre dvadesetak godina, bmw 316 imao je stotinak konja,smatrao se sportskom limuzinom, gti klasa heceva je imala izmedju 100 i 150 konja, reno 5 gt turbo je imao 105...da ne nabrajam.Pocetne verzije c pa i d segmenta su imale 70-80 konja,a sad automobili jesu tezi, ali i aerodinamicniji, gume imaju manji otpor,motori bolji obrtni momenat, a 90 konja u autu od oko 1200 kila nam je malo...nekada je hot-hatch Golf gti vukao do 180 na sat, a to danas mogu ovi sa malesnim motorima...
@Bobo,
pa nebi valjalo da je auto industrija ostala kao pre 20 godina
Nisam ni rekao da bi valjalo,već upravo da je za ovaj auto,sa svim sto je tehnoloski napredak doneo,sa ogranicenom brzinom do 120 na cas(uglavnom), sa ekoloski svesnom orjentacijom, motorod 90 konja sasvim dovoljan za sigurnu svakodnevnu upotrebu.
I ovaj nema klimu u osnovnom nivou opreme kao i 2008, ali makar ima radio i unutra izgleda malo bolje - nije klot kao 2008... i naravno 0.9 TCe je bolji izbor nego atmosferski 1.2. Steta sto ovako ne izgleda enterijer Clia... par detalja u odnosu na njegov i vec izgleda mnogo bolje...
@carobnjak
Iskreno? Ne vidim koja bi bila poenta da te lazem... nisam, ali sam imao prilike da ih vidim dosta po gradu, i jedan bas da zagledam. Cini mi se enterijer (bez da komentarisem o kvalitetu, kada budem licno seo u auto moci cu da sudim) ovako izgleda nekako kao da mu nesto fali u pogledu dizajna, pogotovu oko dela ispred suvozaca. Nekako kao da su se maksimalno skoncentrisali samo na taj deo oko touch screen-a i prekidaca ventilacije, i tu bi bio kraj, ostalo su samo na brzinu nacrtali. Kod Captur-a su se "zaigrali" i to je bas lepo ispalo, par nekih linija, i eto jednostavno a lepo na oko... moje neko misljenje.
@Orlo
pa kad budes seo onda ces promeniti misljenje, veruj mi!
Enterijer je za desetku i to vec 2.nivo opreme...
Eneterijer je pun plastike, nigde prirodnog materijala na vidiku.
Sredisnja konzola izgleda jeftino, ugalcana palstika koja skuplja sve moguce otiske i mrlje.
Citroen c3 i Peugeot 208 su primeri dobrog klasicnog i avangardnog enterijera u modernom pristupacnom vozilu.